imagine
-
Imaginează-ți brandul tău ca pe o poveste fascinantă care se scrie la fiecare interacțiune, fie că e un click pe site, un mesaj personal sau o întâlnire într-un magazin. Coerența imaginii asigură că fiecare pagină -
Trei aspecte esențiale de care să ții cont când îți construiești un brand personal de lider
O vorbă veche spune să îi dai omului o funcție, dacă vrei să afli cine e. Asta se referă, firește, la o funcție de conducere, care plasează persoana respectivă pe o poziție de putere în -
Trei pași simpli și rapizi prin care poți să-ți compromiți iremediabil brandul personal
Cel mai probabil, când ai văzut articolul, te-ai întrebat ce mai înseamnă și tâmpenia asta. Și pe bună dreptate! În fond, cine ar fi vreodată interesat să își compromită brandul personal? Problema e că, uneori, -
Cele cinci detalii de brand personal care îi fac pe ceilalți să aibă mai mult succes decât tine
Noțiunea de brand personal este încă nouă în România, dar se afirmă tot mai mult în ultima vreme. Oamenii încep să realizeze că succesul în carieră depinde, pe lângă experiență și profesionalism, și de imaginea -
Greșeli de stil care te pot ține pe loc la serviciu
Succesul în carieră nu depinde doar de performanțele tale la locul de muncă și de etica ta profesională. Un sondaj realizat de CareerBuilder a descoperit că managerii pun mare preț și pe modul în care -
Feedbackul 360, despre încredere și curaj
Trăim într-o lume hiperconectată, iar tehnologia este parte integrantă din viaţa noastră. În acest context, aparent paradoxal, oamenii caută tot mai mult interacţiunea cu alţii. În plus, nevoia ca jobul lor să aibă sens este -
“Adevărurile“ cărora ar trebui să li se conformeze antreprenorii români. Dacă nu...
Companiile și brandurile de azi trebuie să învețe să gestioneze efectele transparenței și ale fenomenului social media. Nu mai este suficient să ieși cu un produs bun pe piață, dacă nu știi să gestionezi social media, sau comunicarea cu publicul țintă. -
Melodia care a făcut “carieră”: Yoko Ono a fost recunoscută drept coautor al celebrei „Imagine”.
Yoko Ono, văduva lui John Lennon, a fost recunoscută drept coautor al melodiei „Imagine” cântată de John Lennon, cel mai cunoscut single semnat de muzicianul britanic, scrie nme.com. -
Ce nu îți spune nimeni despre brandingul personal
Brandingul este o unealtă eficace, dar ceea ce nu îți spune nimeni este că brandingul personal nu e chiar pentru toată lumea. Ca să ai succes va trebui să fii extrem de social, să interacționezi cu o gramadă de lume în mod regulat, să faci zilnic noi și noi conexiuni. -
Eşti un geniu neînţeles? Învaţă să vorbeşti în imagini
Prezentarea datelor și cifrelor este o componentă esențială în orice prezentare. Totuși putem să le prezentăm cu impact sau să le prezentăm într-un mod superficial. -
AŞA DA! O carte de vizită cu personalitate
Cartea de vizită este o parte din imaginea ta, mai ales dacă este una creativă. Aceasta poate spune foarte multe despre tine, de la felul în care o înmânezi până la felul în care aceasta arată. Anumiţi oameni din business-ul mondial au ales să facă un pas înainte şi au mizat pe cărţi de vizită foarte expresive. -
Compania își schimbă look-ul dar năravul pentru afaceri, ba
Diviziile locale de asigurări, pensii și investiții desprinse din Grupul ING lansează, pe 19 ianuarie, campania de comunicare dedicată publicului larg prin care anunță tranziția de la ING la NN - noul nume și identitate vizuală. -
Sunet și imagine ultraperformante
Gama de monitoare stilate de la Philips revine cu un nou model extrem de atractiv. Philips Moda 2 dispune de un panou IPS cu diagonală de 27 de inchi ce îmbină imagini uimitoare și sunet cristalin, cu ajutorul boxelor integrate de 7 waţi. -
Fii cea mai bună variantă a ta!
De cele mai multe ori, felul în care ne vedem noi înșine este diferit de cel în care suntem percepuți și de aici apar tot felul de neînțelegeri, de discrepanțe. La acestea se adaugă și neconcordanța dintre comunicarea verbală și cea nonverbală ce întărește diferența dintre cele două tipuri de imagine.
-
Înțelepciunea vine… de pe Facebook!
În urmă cu doar câteva ore, puneam capăt unei colaborări care mi-a adus multe satisfacții, sub pretextul că timpul nu-mi ajunge pentru a continua, pentru a mai face ceea ce, nu de puține ori, a fost refugiul meu, oaza mea. Nu vi s-a întâmplat niciodată ca lucrurile care, cândva importante, să-și piardă din însemnătate?
-
Educaţie pentru viaţă şi carieră
Din ce în ce mai mulţi tineri vor să îşi înceapă cariera din timp pentru a putea atinge repede vârful piramidei. Pentru a ajunge acolo urmează multe cursuri şi reuşesc să îşi clădească propria imagine şi propriul stil de viaţă.
-
Eşti deja un Brand…
Problema este dacă te ocupi de el sau se ocupă alţii! Fiecare interacţiune socială contribuie la construirea propriului brand. În fiecare moment, în fiecare relaţionare, transmiţi mesaje ce proiectează, în mintea interlocutorilor, o anumită imagine despre tine.
-
A-ți gestiona brandul înseamnă a-ți controla viitorul
În viață, imaginea poate să termine o relație înainte ca ea să înceapă! Fiecare are și este o imagine: despre sine și pentru ceilalți cu care interacționează. Totodată, ceilalți au o imagine despre tine, care poate să lucreze în favoarea sau defavoarea ta.
-
Filmarea creativă întâlnește audio-ul de performanță
Cei pasionați de filmat primesc o veste bună în acest început de an. Canon anunță lansarea LEGRIA mini X – o cameră video de mici dimensiuni care permite captare de înaltă calitate a sunetului alături de imagini de înaltă definiție (HD).
-
Eul individual și social…
Cine ești TU?
…dincolo de rolurile pe care le joci în fiecare zi, dincolo de imaginea pe care o proiectezi și de cea pe care o percep ceilați, dincolo de ceea ce oferi sau ți se oferă?
Cine sunt EU?
Atunci când ajungi să te întrebi cine ești, începi să-ți trăiești cu adevărat viața, să te descoperi la adevărata ta valoare.
Recomandările editorilor
-
Cine a făcut campania de comunicare a IPO-ului Cris-Tim Family Holding
Oferta publică inițială (IPO) a Cris-Tim Family Holding, lider pe piața mezelurilor și a produselor ready-meals din România, s-a încheiat cu succes, a înregistrat un nivel record de subscrieri din partea investitorilor de retail. -
Piața globală a bunurilor de lux second-hand va exploda până în 2030: estimări de 360 de miliarde de dolari
Piața internațională a bunurilor de lux second-hand este pe cale să înregistreze o creștere spectaculoasă în următorii ani, potrivit unui raport publicat de Boston Consulting Group (BCG) împreună cu Vestiaire Collective -
ANALIZĂ XTB: Calculatoarele cuantice, noul motor al imaginației investitorilor
Domeniul calculatoarelor cuantice a stimulat nu doar imaginația investitorilor, ci și randamentele portofoliilor celor care și-au angajat capitalul în direcția acestuia, susține Claudiu Cazacu, consultant de strategie în cadrul XTB România, într-o analiză. -
Longevitate în carieră. Barbra Streisand: Imaginează-ți cât de plictisitoare ar fi viața dacă am fi cu toții la fel
Revista CARIERE continuă rubrica „Longevitate în carieră”, dedicată celor care sfidează trecerea timpului și reușesc să fie un exemplu de succes chiar și la vârste înaintate. Astăzi vorbim despre Barbra Streisand (83 de ani).