
Cum să creezi o imagine de brand coerentă pe toate canalele de comunicare
Imaginează-ți brandul tău ca pe o poveste fascinantă care se scrie la fiecare interacțiune, fie că e un click pe (…)
Imaginează-ți brandul tău ca pe o poveste fascinantă care se scrie la fiecare interacțiune, fie că e un click pe (…)
O vorbă veche spune să îi dai omului o funcție, dacă vrei să afli cine e. Asta se referă, firește, la o funcție de (…)
Cel mai probabil, când ai văzut articolul, te-ai întrebat ce mai înseamnă și tâmpenia asta. Și pe bună dreptate! În (…)
Noțiunea de brand personal este încă nouă în România, dar se afirmă tot mai mult în ultima vreme. Oamenii încep să (…)
Succesul în carieră nu depinde doar de performanțele tale la locul de muncă și de etica ta profesională. Un sondaj (…)
Trăim într-o lume hiperconectată, iar tehnologia este parte integrantă din viaţa noastră. În acest context, aparent (…)
Companiile și brandurile de azi trebuie să învețe să gestioneze efectele transparenței și ale fenomenului (…)
Yoko Ono, văduva lui John Lennon, a fost recunoscută drept coautor al melodiei „Imagine” cântată (…)
Brandingul este o unealtă eficace, dar ceea ce nu îți spune nimeni este că brandingul personal nu e chiar (…)