imbracaminte
-
Atunci când schimbi locul de munca, te poți întreba cum să te îmbraci adecvat chiar dacă nu cunoști codul vestimentar al companiei. Ca manager, e cu atât mai important să pornești de la bun început cu o ținută potrivită, deoarece aceasta contribuie la mesajul pe care îl transmite imaginea ta. În general, costumul este ținuta cu care pare a fi asociat managerul, însă realitatea este mult mai diversă. -
Cum arăţi, cum te îmbraci – o carte de vizită. A ta şi a companiei
În cerinţele joburilor apar menţiuni precum „aspect fizic plăcut“, „prezenţă agreabilă“, însă e greu de estimat ce înţelege angajatorul prin aceşti termeni generali. Fiecare persoană îşi creează mai mult sau mai puţin conştient imaginea, adică felul în care este percepută de cei din mediul în care trăieşte şi lucrează. Vorbind strict despre ceea ce observăm la nivel fizic, imaginea are multiple aspecte: felul în care arătăm, la chip şi la trup, cum ne îmbrăcăm, machiajul abordat, greutatea corporală, înfăţişarea în tot ansamblul ei contează. -
Cum îţi afectează munca îmbrăcămintea pe care o porţi la serviciu
Îmbrăcămintea pe care o porţi la serviciu îţi modifică modul de funcţionare a creierului şi, implicit, munca. Un studiu realizat de cercetătorii de la Universitatea Columbia şi Universitatea de Stat California din Northridge, arătat că îmbrăcămintea are un impact semnificativ asupra tipurilor de procese cognitive. Cu cât ţinuta este mai formală, cu atât procesul cognitiv al persoanei în cauză devine mai abstract. -
Practicile de business „de şcoală veche” merită reînviate
© 2013 Harvard Business School Publishing Corp.
Comunitatea de afaceri pare să fie obsedată de ceea ce autorul Michael Lewis a numit “noul lucru nou”: încrederea în acea schimbare în bine care a dus, în lumea corporatistă, la nenumărate avansuri tehnologice, organizaţionale şi sociale. Este motivul pentru care acum mediul de lucru din fabrici prezintă mai multă siguranţă, maşinile-hibrid sunt mai ieftine, echipele de conducere din sălile de consiliu ale corporaţiilor sunt din ce în ce mai diverse, iar comunicarea instantanee a devenit ceva obişnuit. Progresele făcute sunt cu adevărat bune, iar comunitatea de afaceri a făcut reale avansuri în ultimii 60 de ani.
-
Kiabi pleacă din România
Retailerul francez de îmbrăcăminte Kiabi intenționează să iasă de pe piața locală după ce afacerile companiei nu au fost în concordanță cu așteptările inițiale. Scăderea cifrei de afaceri în 2011 este principalul motiv pentru care compania a decis să se retragă din România.
-
Vara e ca iarna... cand vorbim despre tinuta corecta
Temperaturile caniculare au sosit, este oficial vara, iar tendinta tuturor este sa opteze pentru haine cat mai sumare si "usoare". Culorile sunt in nuante deschise, iar imprimeurile vesele si multicolore... minunat! Dar ce ne facem cu acea consistenta si coerenta in proiectarea unei imagini profesionale corecte? Cum adaptam regulile despre care am tot vorbit la sezonul cald?
Recomandările editorilor
-
Semnele tăcute care arată că o echipă s-a decuplat de la cultura companiei
O echipă nu se îndepărtează de cultura organizațională peste noapte. De obicei, procesul este lent, aproape invizibil. El începe mult înainte ca performanța să scadă. Primele semne nu apar în rapoarte, ci în... -
EXCLUSIVJason Zickerman, CEO TAB: Fii sincer, arată-te vulnerabil, învață de la ceilalți și vei deveni liderul care îți dorești
După mai bine de 25 de ani de experiență internațională cu The Alternative Board (TAB), Jason Zickerman, CEO-ul global al organizației, privește cu entuziasm și realism intrarea pe piața din România. -
Peste 80% dintre români urmăresc influenceri. Ce așteptări au de la ei | STUDIU
81% dintre adulți urmăresc în continuare influenceri, o cifră stabilă față de anul trecut. Această stagnare indică o piață matură: publicul există în continuare, dar atenția este mai greu de câștigat arată studiul InfluenceMe 2025. -
Cum setezi un sistem de evaluare care nu adaugă muncă inutilă și nici tensiune
Puține procese interne provoacă mai mult stres decât cel de evaluare a performanței. Pentru unii angajați, e momentul în care se simt judecați; pentru unii lideri, e o etapă birocratică în plus.