inbox
-
Sunt oameni care încep ziua cu cafea, alții cu sport. Și apoi sunt cei care încep cu… inboxul. Două ore mai târziu, n-au rezolvat nimic cu adevărat relevant, dar au răspuns la o grămadă de -
Trucul prin care un CEO a reușit să își gestioneze sutele de email-uri pe care le primește zilnic
Odată cu o funcție importantă, crește exponențial și numărul de mesaje din inbox. Chiar dacă pentru unii o zi are „48 de ore”, citirea tuturor mesajelor și oferirea unor răspunsuri poate deveni un job în sine. Cum expeditorii se supără dacă sunt ignorați, un CEO acaparat de această veșnică problemă a găsit o soluție aparent simplă pentru a gestiona sutele de mesaje. -
Tactici care-ţi asigură zero mailuri în inbox după vacanţă
Te sfătuim să urmezi aceşti paşi înainte de sărbători pentru a nu te trezi cu inbox-ul mailului de muncă plin. Cu toţii avem nevoie de pauze, de o perioadă în care să ne relaxăm şi să uităm de toate taskurile de la muncă. Însă, nu ne dorim ca atunci când revenim la job să găsim inbox-ul mai aglomerat de mailuri ca înainte de vacanţă. -
Oamenii cei mai productivi stiu pe cine sa ignore
© 2014 Harvard Business School Publishing Corp
Un client de-al meu, caruia ii ofer servicii de coaching, este Managing Partner la o mare firma de avocatura, iar una dintre problemele la care am lucrat impreuna pentru a le rezolva este modul in care ar putea sa faca fata intr-un mod mai eficient la cererile intense la care era supus timpul pe care-l avea el la dispozitie – cereri venite din partea clientilor care se asteapta ca el sa fie disponibil oricand au nevoie, partenerii din firma si alti angajati care vor ca el sa se ocupe de problemele care-i preocupa si sa rezolve disputele dintre ei, un Inbox “inundat pana la refuz” de mesaje venite de la aceiasi (si inca alti) oameni, precum si o nesfarsita “lista cu lucruri de facut”. Problema sa era inrautatita, bineinteles, si de faptul ca era important sa isi faca timp pentru cei dragi si pentru prieteni, pentru a face miscare si pentru alte nevoi personale.
-
Ce am făcut când am văzut câte treburi restante s-au adunat până m-am întors din vacanţă
© 2013 Harvard Business School Publishing Corp.
Într-una din zilele trecute, m-am surprins, în timp ce eram în drum spre serviciu, că îmi trecea prin cap un gând teribil: “Ia să vedem: nu o să mai am nicio vacanţă prea curând; de fapt, probabil că anul acesta nu o să mai am nicio vacanţă lungă. Excelent”.
Nu e vorba că nu mi-ar plăcea vacanţele – ci de faptul că reîntoarcerea dintr-o vacanţă, aşa cum era cazul în zilele acelea, îmi dă atâta bătaie de cap.
-
Citeşte asta înainte de a pleca în vacanţă
© 2012 Harvard Business School Publishing Corp.
Înainte de lansarea unei rachete în spaţiu, momentul e sărbătorit de o fanfară cântând glorios – dar e mult mai puţină muzică la întoarcerea din spaţiu. E valabil şi pentru vacanţe. Şi, la fel ca şi naveta spaţială, e probabil să simţi şi tu frecarea cu aerul la reintrarea în atmosferă atunci când te întorci la birou. Ca să nu ardă complet din cauza temperaturii foarte ridicate rezultate din cauza frecării cu aerul, naveta spaţială menţine un anumit unghi de intrare atunci când revine în atmosfera terestră şi este acoperită de un strat protector de plăci ceramice speciale. Vorbind metaforic, şi tu trebuie să porţi echipamentul de protecţie potrivit şi să-ţi controlezi unghiul de reintrare, astfel încât să ai parte de o întoarcere lină la serviciu.
Recomandările editorilor
-
Warren Buffett donează milioane de acțiuni și a anunțat cine va prelua șefia companiei Berkshire Hathaway
Warren Buffett, investitor și CEO al Berkshire Hathaway, a făcut un anunț important care marchează începutul unui nou capitol în istoria companiei. -
STUDIU: Peste 60% dintre românii din mediul urban ar prefera să piardă o oportunitate decât să facă o greșeală
Peste 6 din 10 români care trăiesc în mediul urban ar prefera să rateze o oportunitate decât să facă o greșeală. Concluzia apare într-un studiu recent al Frappe Digital. -
BEST EMPLOYER FEST 2025. Raluca Binder: Abonamentele medicale devin un pilon strategic în atragerea și retenția angajaților
Pe 12 noiembrie 2025, la București, Revista CARIERE organizează BEST EMPLOYER FEST – „Noi tendințe în companii, noi obiceiuri ale angajaților”, un eveniment dedicat împărtășirii celor mai bune practici în îmbunătățirea experienței angajaților. -
BEST EMPLOYER FEST 2025. Fady Chreih: Inițiativele de wellbeing și educație nu mai pot fi opționale
Pe 12 noiembrie 2025, la București, Revista CARIERE organizează BEST EMPLOYER FEST – „Noi tendințe în companii, noi obiceiuri ale angajaților”, un eveniment dedicat împărtășirii celor mai bune practici în îmbunătățirea experienței angajaților.