
Cât valorează încrederea în era targetului făcut de acasă? | EDITORIAL
„Mâine nu stai cu mine acasă pentru că mami trebuie să‑și facă targetul până vineri”, i‑a spus, marți seară, Maria (…)
„Mâine nu stai cu mine acasă pentru că mami trebuie să‑și facă targetul până vineri”, i‑a spus, marți seară, Maria (…)
Schimbările în organizație sunt inevitabile. Pot să fie de natură structurală, legate de echipă, de procese sau de (…)
CV video: un instrument validat care crește șansele reale de angajare. Un studiu publicat de National Bureau of (…)
În luna mai 2025, încrederea angajaților a coborât la cel mai scăzut nivel înregistrat vreodată, potrivit celui mai (…)
Banca Comercială Română (BCR) lansează campania de brand „Ai încredere în tine”. Inițiativa transmite un mesaj (…)
Pesimismul economic crește când vorbim despre companiile româno-germane, după cum reiese din sondajul „AHK Business (…)
Indicatorul de Încredere Macroeconomică calculat de Asociația CFA România a scăzut abrupt în aprilie 2025. A ajuns (…)
Organizațiile reprezentative ale mediului de afaceri din România trag un semnal de alarmă, într-o voce unitară: (…)
În 2025, Kearney FDI Confidence Index® relevă o tendință din ce în ce mai clară: investitorii devin tot mai (…)