
România în incertitudine economică: companiile își pierd încrederea în viitor
Pesimismul economic crește când vorbim despre companiile româno-germane, după cum reiese din sondajul „AHK Business (…)
Pesimismul economic crește când vorbim despre companiile româno-germane, după cum reiese din sondajul „AHK Business (…)
Indicatorul de Încredere Macroeconomică calculat de Asociația CFA România a scăzut abrupt în aprilie 2025. A ajuns (…)
Organizațiile reprezentative ale mediului de afaceri din România trag un semnal de alarmă, într-o voce unitară: (…)
În 2025, Kearney FDI Confidence Index® relevă o tendință din ce în ce mai clară: investitorii devin tot mai (…)
Companiile continuă tendința de transformare și de adaptare la noul context al pieței. Știm cu toții că pandemia a (…)
Abilitățile sunt o formă de monedă în lumea muncii: cu cât ai mai multe, cu atât ești mai valoros ca angajat. Vei (…)
O scrisoare altfel de Valentine’s Day! Dragul meu, E ziua în care se celebrează iubirea. Ursuleți, (…)
Un continuu antrenament, intens și stresant, pentru a face față schimbării. Așa pare, de 19 luni încoace, viața (…)
Femeile au inceput sa prinda tot mai mult curaj pentru a porni pe calea antreprenoriatului. Desi cu multi ani in (…)