Industria medicală are nevoie de o muncă în echipă care să fie flexibilă şi desfăşurată „din mers”
© 2015 Harvard Business School Publishing Corp.
Cu toate eforturile care au fost depuse pentru a îmbunătăţi coordonarea activităţilor şi colaborarea dintre secţii în organizaţiile din industria sănătăţii, majoritatea spitalelor sunt încă organizate în aşa-numitele „silozuri” (mod de organizare în care informaţiile şi cunoştinţele nu circulă în organizaţie, fiindcă diferitele departamente funcţionează în mod izolat şi nu le oferă celorlalte departamente, de bună voie, informaţiile şi cunoştinţele pe care le deţin, n.tr.), pe baza specializărilor clinice, iar comunicarea dintre ele este, în cel mai bun caz, neuniformă şi inconstantă. S-ar putea ca echipele să funcţioneze destul de bine în interiorul departamentelor-„siloz”, dar coordonarea dintre ele este adesea foarte slabă, fapt ce poate avea consecinţe grave pentru pacienţi.
Cu toate eforturile care au fost depuse pentru a îmbunătăţi coordonarea activităţilor şi colaborarea dintre secţii în organizaţiile din industria sănătăţii, majoritatea spitalelor sunt încă organizate în aşa-numitele „silozuri” (mod de organizare în care informaţiile şi cunoştinţele nu circulă în organizaţie, fiindcă diferitele departamente funcţionează în mod izolat şi nu le oferă celorlalte departamente, de bună voie, informaţiile şi cunoştinţele pe care le deţin, n.tr.), pe baza specializărilor clinice, iar comunicarea dintre ele este, în cel mai bun caz, neuniformă şi inconstantă. S-ar putea ca echipele să funcţioneze destul de bine în interiorul departamentelor-„siloz”, dar coordonarea dintre ele este adesea foarte slabă, fapt ce poate avea consecinţe grave pentru pacienţi.