
Cum influențează aglomerația de postări politice strategia de comunicare a brandurilor în social media
Campanii electorale, proteste, dezbateri televizate, scandaluri și promisiuni, toate transformă periodic rețelele (…)
Campanii electorale, proteste, dezbateri televizate, scandaluri și promisiuni, toate transformă periodic rețelele (…)
Pentru freelanceri, feedback-ul clientului nu e doar o formalitate de final de proiect. E o sursă de învățare, de (…)
Vizibilitatea online pare să fi devenit o condiție a succesului, însă există și lideri care aleg un alt drum. (…)
Fie că ești un ONG de media, un influencer sau un brand renumit, ai nevoie de social media. Două tinere Gen Z (…)
Atenția consumatorilor este un bun prețios, iar rețelele sociale dictează mare parte din tendințe. Nici nu e de (…)
Dacă ai decis să citești acest articol înseamnă că știi deja ce presupune brandul personal și, mai ales, de ce este (…)
Motivele pentru care oamenii urmăresc un influencer, ori un blogger sunt pentru inspiraţie, pentru a găsi (…)
Piața de Influencer Marketing a fost de 2 miliarde de dolari în 2017 și se așteaptă să crească la 10 miliarde (…)
Un influencer este definit, de obicei, drept o persoană care are abilitatea de a schimba comportamente sau are un (…)