king
-
S-au dus anii 1990-2000 când principala distracție digitală a românilor erau Internet Cafe-urile, unde fie puteai naviga pe internet, fie puteai să te joci pe calculator... Acum joaca a atins nivelul următor, iar „jucătorii” din lumile virtuale sunt din ce în ce mai experimentați, beneficiind din plin de competiția acerbă dintre dezvoltatorii de jocuri, aflați pe o piață în continuă expansiune. -
Un nou sistem de recrutare a angajaților s-a lansat în România
Procesele de recrutare se schimbă, iar industria de gaming se regăsește în vârf și în acestă zonă. King București anunță disponibilitatea aplicației King Challenge în România. Aplicația este o premieră și reprezintă cel mai nou sistem de recrutare lansat de King pentru a atrage noi angajați în companie.
-
Tot mai multe femei intră în industria de gaming din România
Industria de gaming din România este într-o continuă dezvoltare, iar numărul programatorilor specializați pe această nișă este în creștere. În urma unei campanii de recrutare de trei luni, studioul King din București, unul dintre cei mai mari dezvoltatori de jocuri casual din lume, a realizat un profil al angajaților din industrie.
-
King depăşeşte Zynga și caută programatori pentru studioul din București
Te joci des când eşti logat pe contul tău de Facebook? Atunci cu siguranță ai interacționat cel puțin odată cu unul din jocurile dezvoltate de cei de la King şi Zynga. Dacă până de curând Zynga era numărul unu pe segmentul jocurilor casual pe Facebook, în prezent lucrurile s-au schimbat, o parte din contribuție la această modificare de forțe având-o și programatorii români.
-
Antreprenor: Ca angajat m-am simţit într-o continuă vacanţă - Video
Luni seară, a avut loc o nouă ediţie a Jurnal de Leadership, emisiunea care te aduce cu un pas mai aproape de succes. Filip Cherecheş-Toşa, invitatul acestei ediţii, a explicat ce au în plus cei care au reuşit în afaceri şi ce le lipseşte celor care deşi îşi doresc să urmeze drumul antreprenoriatului nu reuşesc să facă nimic în această direcţie.
Recomandările editorilor
-
STUDIU: Ascultarea activă a angajaților reduce intenția de plecare și crește implicarea
Echipele în care oamenii se simt văzuți și auziți funcționează mai bine, rămân mai mult timp în companie și generează rezultate superioare. Concluzia apare în studiul aflat la baza indicatorului Net Connected Score. -
Aleksandras Česnavičius, CEO PRO TV: Puterea televiziunii constă în crearea acelor momente de „împreună”
Vremurile în care grila unei televiziuni dicta programul întregii familii s-au schimbat, însă în asta constă și frumusețea evoluției: nimic nu dispare, totul se transformă. -
Ce întrebare simplă te ajută să evaluezi dacă un dashboard e relevant
În multe organizații, dashboardurile ajung să fie colecții de grafice frumoase, dar greu de folosit în decizii. Cu fiecare lună se mai adaugă un indicator, încă un filtru, încă o vizualizare, până când instrumentul devine mai degrabă arhivă decât sprijin real. -
Cum identifici procesul care blochează trei echipe diferite, dar nu e nimeni responsabil de el
Există procese care funcționează „din inerție”: toată lumea le folosește, nimeni nu le controlează, iar blocajele se adună. Cele mai problematice sunt acele procese care afectează simultan mai multe echipe, dar care nu apar pe lista oficială a responsabilităților nimănui.