know-how
-
Într-un moment în care tot mai mulți factori neprevăzuți afectează lumea afacerilor, una dintre cele mai mari provocări cu care se confruntă companiile astăzi este accesul la oamenii talentați. Lipsa oamenilor buni îi ține pe manageri treji noaptea și are un impact asupra succesului și evoluției companiilor. Pentru a ajunge mai repede în topul alegerilor posibililor voștri angajați, Evensys îi invită pe oamenii din HR, recrutare și comunicare internă la cea de-a 5-a ediție a Employer Branding Conference, care va avea loc pe 15 noiembrie la JW Marriott Bucharest Grand Hotel. -
Comportamentul utilizatorului român de Internet și impactul mediului digital asupra obiectivelor de brand
Pe 1 octombrie 2013, la White-Club Bucureşti, va avea loc evenimentul de referinţă al industriei locale de publicitate care va pune accent pe know-how-ul oferit de speakeri locali şi pe prezentarea unor studii de impact pentru industria de comunicare digitală din ţară.
-
EY lansează Centrul de Excelenţă pentru Afacerile de Familie
EY anunţă lansarea Centrului global de Excelenţă pentru Afacerile de Familie, o nouă resursă online de know-how şi expertiză: www.ey.com/familybusiness. Noul centru este ilustrativ pentru experienţa îndelungată şi dedicarea cu care EY colaborează împreună cu afaceri de familie din întreaga lume, oferindu-le acces la informaţii valoroase precum şi la echipele de consultanţi care să-i ajute să îşi crească afacerile şi să le asigure succesul timp de generaţii.
-
Know-how-ul si liderii de success
De curand, a fost lansata cartea „Know-how; 8 abilitati care-i diferentiaza pe liderii de succes”, scrisa de Ram Charan si publicata de editura ALL. Ram Charan sustine ca know-how-ul este ceea ce face diferenta intre liderii performanti – cei care obtin rezultatele – si cei care nu le obtin. In calea gasirii oamenilor performanti adesea sta aparenta capacitate de a conduce. Stapanirea unui know-how va permite sa diagnosticati orice situatie si sa luati masurile potrivite, parasind zona de confort a experientei.
-
Esecul nevazut
Ultimii ani ne-au adus cateva campanii puternice de branding extern, cu bugete generoase. Promisiunile excelent construite si pozitionate fata de competitie foarte rar au putut fi insa livrate de organizatii. Valorile brandului, trambitate extern, nu au fost sustinute de oamenii companiei, ambasadori reali si adevarati ai brandului.
-
Lectia de management: abordarea sistemica
Daca privim cu atentie realitatea inconjuratoare, putem observa o similitudine puternica intre organizatii, ca sisteme economico-sociale si sistemele biologice. Una dintre intuitiile-cheie ale abordarii sistemice este aceea ca RETEAUA reprezinta un model comun tuturor formelor de manifestare a vietii. La organismele biologice exista reteaua de reactii biochimice din interiorul celulei, denumita metabolism, care permite autointretinerea acestora, autogenerarea sau, in termeni de specialitate, - autopoieza. In lumea businessului, chiar daca sunt mai degraba informale, exista retele sociale, care - ca urmare a interactiunilor intre membri - asigura organizatiilor caracterul viu.
Recomandările editorilor
-
STUDIU: Ascultarea activă a angajaților reduce intenția de plecare și crește implicarea
Echipele în care oamenii se simt văzuți și auziți funcționează mai bine, rămân mai mult timp în companie și generează rezultate superioare. Concluzia apare în studiul aflat la baza indicatorului Net Connected Score. -
Aleksandras Česnavičius, CEO PRO TV: Puterea televiziunii constă în crearea acelor momente de „împreună”
Vremurile în care grila unei televiziuni dicta programul întregii familii s-au schimbat, însă în asta constă și frumusețea evoluției: nimic nu dispare, totul se transformă. -
Ce întrebare simplă te ajută să evaluezi dacă un dashboard e relevant
În multe organizații, dashboardurile ajung să fie colecții de grafice frumoase, dar greu de folosit în decizii. Cu fiecare lună se mai adaugă un indicator, încă un filtru, încă o vizualizare, până când instrumentul devine mai degrabă arhivă decât sprijin real. -
Cum identifici procesul care blochează trei echipe diferite, dar nu e nimeni responsabil de el
Există procese care funcționează „din inerție”: toată lumea le folosește, nimeni nu le controlează, iar blocajele se adună. Cele mai problematice sunt acele procese care afectează simultan mai multe echipe, dar care nu apar pe lista oficială a responsabilităților nimănui.