know-how
-
Într-un moment în care tot mai mulți factori neprevăzuți afectează lumea afacerilor, una dintre cele mai mari provocări cu care se confruntă companiile astăzi este accesul la oamenii talentați. Lipsa oamenilor buni îi ține pe manageri treji noaptea și are un impact asupra succesului și evoluției companiilor. Pentru a ajunge mai repede în topul alegerilor posibililor voștri angajați, Evensys îi invită pe oamenii din HR, recrutare și comunicare internă la cea de-a 5-a ediție a Employer Branding Conference, care va avea loc pe 15 noiembrie la JW Marriott Bucharest Grand Hotel. -
Comportamentul utilizatorului român de Internet și impactul mediului digital asupra obiectivelor de brand
Pe 1 octombrie 2013, la White-Club Bucureşti, va avea loc evenimentul de referinţă al industriei locale de publicitate care va pune accent pe know-how-ul oferit de speakeri locali şi pe prezentarea unor studii de impact pentru industria de comunicare digitală din ţară.
-
EY lansează Centrul de Excelenţă pentru Afacerile de Familie
EY anunţă lansarea Centrului global de Excelenţă pentru Afacerile de Familie, o nouă resursă online de know-how şi expertiză: www.ey.com/familybusiness. Noul centru este ilustrativ pentru experienţa îndelungată şi dedicarea cu care EY colaborează împreună cu afaceri de familie din întreaga lume, oferindu-le acces la informaţii valoroase precum şi la echipele de consultanţi care să-i ajute să îşi crească afacerile şi să le asigure succesul timp de generaţii.
-
Know-how-ul si liderii de success
De curand, a fost lansata cartea „Know-how; 8 abilitati care-i diferentiaza pe liderii de succes”, scrisa de Ram Charan si publicata de editura ALL. Ram Charan sustine ca know-how-ul este ceea ce face diferenta intre liderii performanti – cei care obtin rezultatele – si cei care nu le obtin. In calea gasirii oamenilor performanti adesea sta aparenta capacitate de a conduce. Stapanirea unui know-how va permite sa diagnosticati orice situatie si sa luati masurile potrivite, parasind zona de confort a experientei.
-
Esecul nevazut
Ultimii ani ne-au adus cateva campanii puternice de branding extern, cu bugete generoase. Promisiunile excelent construite si pozitionate fata de competitie foarte rar au putut fi insa livrate de organizatii. Valorile brandului, trambitate extern, nu au fost sustinute de oamenii companiei, ambasadori reali si adevarati ai brandului.
-
Lectia de management: abordarea sistemica
Daca privim cu atentie realitatea inconjuratoare, putem observa o similitudine puternica intre organizatii, ca sisteme economico-sociale si sistemele biologice. Una dintre intuitiile-cheie ale abordarii sistemice este aceea ca RETEAUA reprezinta un model comun tuturor formelor de manifestare a vietii. La organismele biologice exista reteaua de reactii biochimice din interiorul celulei, denumita metabolism, care permite autointretinerea acestora, autogenerarea sau, in termeni de specialitate, - autopoieza. In lumea businessului, chiar daca sunt mai degraba informale, exista retele sociale, care - ca urmare a interactiunilor intre membri - asigura organizatiilor caracterul viu.
Recomandările editorilor
-
Cine a făcut campania de comunicare a IPO-ului Cris-Tim Family Holding
Oferta publică inițială (IPO) a Cris-Tim Family Holding, lider pe piața mezelurilor și a produselor ready-meals din România, s-a încheiat cu succes, a înregistrat un nivel record de subscrieri din partea investitorilor de retail. -
Piața globală a bunurilor de lux second-hand va exploda până în 2030: estimări de 360 de miliarde de dolari
Piața internațională a bunurilor de lux second-hand este pe cale să înregistreze o creștere spectaculoasă în următorii ani, potrivit unui raport publicat de Boston Consulting Group (BCG) împreună cu Vestiaire Collective -
ANALIZĂ XTB: Calculatoarele cuantice, noul motor al imaginației investitorilor
Domeniul calculatoarelor cuantice a stimulat nu doar imaginația investitorilor, ci și randamentele portofoliilor celor care și-au angajat capitalul în direcția acestuia, susține Claudiu Cazacu, consultant de strategie în cadrul XTB România, într-o analiză. -
Longevitate în carieră. Barbra Streisand: Imaginează-ți cât de plictisitoare ar fi viața dacă am fi cu toții la fel
Revista CARIERE continuă rubrica „Longevitate în carieră”, dedicată celor care sfidează trecerea timpului și reușesc să fie un exemplu de succes chiar și la vârste înaintate. Astăzi vorbim despre Barbra Streisand (83 de ani).