4,7 miliarde euro – bani europeni intrați în România prin programele finanțate în cadrul Politicii de Coeziune 2021–2027 până la 30 iunie 2025;
3,99 miliarde euro – fonduri încasate prin cele 8 programe naționale;
709,85
Alexandra Fus, directorul general al centrului de servicii de call‑center și business process outsourcing Valoris Center, împărtășește lecțiile de leadership învățate din greșeli și din provocările unei cariere pe care le‑a avut într‑un business de
Mariana Garștea are o misiune clară: vrea să schimbe modul în care este privită infrastructura, de la reparații reactive, făcute după apariția problemelor, la strategii predictive, bazate pe date, care prelungesc viața construcțiilor și le
Cariera Marianei Boiciuc nu a fost o linie dreaptă, ci o succesiune de descoperiri, de adaptări și dorința constantă de a face lucrurile mai bine. A început cu matematica, unde cifrele i‑au oferit un cadru
Succesul nu este întotdeauna despre câștigurile financiare sau recunoașterea publică. Pentru Simon Sinek, autor și speaker internațional în domeniul leadershipului, succesul înseamnă mai mult: este despre creearea unui impact durabil, despre inspirarea oamenilor din jur
Recunoașterea și recompensa organizațională nu mai înseamnă doar salarii competitive și bonusuri, ci și felul în care companiile fac vizibilă contribuția oamenilor, le validează efortul și le oferă sentimentul de apartenență. Despre recunoaștere, sens și
22 de ani. 269 de luni. 8.189 de zile. Multe cifre, dar când o publicație traversează aproape un sfert de secol, merită amintite. În 10 aprilie 2003 apărea primul număr al Revistei CARIERE.
22 de
Un lider nu ar trebui să ascundă faptul că alți membri ai echipei dețin competențe tehnice superioare. Față de cine să și ascundă, până la urmă? Recunoașterea acestui lucru nu înseamnă slăbiciune, ci maturitate. Echipa
Un lider credibil nu joacă rolul expertului care le știe pe toate. Sau, cel puțin, nu ar trebui să o facă. În momente de criză, recunoașterea faptului că nu există toate răspunsurile consolidează încrederea, nu
Să știi să vorbești bine e o competență. Să știi când să taci e o formă de maturitate în leadership. Mulți manageri cred că rolul de lider presupune și să umple fiecare spațiu de tăcere.
Observăm des cum amânarea unei decizii e privită ca un semn de slăbiciune sau indecizie. În realitate, unele decizii câștigă valoare tocmai prin așteptare. Timpul oferă informații noi, testează ipoteze și poate chiar să elimine
Inițial atras de inginerie, Florin Zeca a apreciat și materiile economice, astfel că a ales să studieze Cibernetica pentru a combina aceste două lumi. După absolvirea facultății, a realizat că gândirea logică și capacitatea de
Jeff Bezos, fondatorul Amazon, este unul dintre cei mai influenți lideri de business din ultimele decenii. Sub conducerea sa, Amazon a evoluat dintr-o librărie online într-un gigant global care a schimbat modul în care consumăm
Introducerea unei reguli noi poate să stârnească rezistență înainte ca oamenii din companie să apuce să înțeleagă de ce e necesară. Dacă ea apare „de sus”, fără explicații și fără context, angajații o pot percepe
Toată lumea și-a îndreptat atenția asupra CEO-ului Apple, Tim Cook, după ce acesta l-a succedat pe legendarul Steve Jobs. Mulți nu credeau că deține calitățile necesare pentru menținerea companiei Apple pe poziția de lider în
Când vorbim despre flexibilitate, ne gândim instinctiv la libertate. Dar, pentru ca această libertate să funcționeze în mediul profesional, e nevoie de rigoare. De structură. De indicatori clari. De leadership care vede dincolo de tendințe.
Pandemia nu a fost doar un șoc pentru sistemele de sănătate și economie. A fost, în egală măsură, un test de stres pentru leadership. Un test care a resetat complet așteptările legate de ce înseamnă
În 2025, ideea de echilibru între viaţa profesionalǎ și cea personalǎ nu mai are o definiţie fixǎ – și nici nu ar trebui. „Hiperpersonalizarea este cuvântul-cheie acum“, spune Maria Zoicaș, Head of Human Resources la
Pe 23 octombrie 2025, la Timișoara, Revista CARIERE – în parteneriat cu TotalSoft și MedLife – organizează evenimentul CEO + HR Roundtable, intitulat „Educația ca motor pentru business: Cum își formează marii angajatori din vestul țării următoarele generații de profesioniști”.
Conflictele cu superiorii sunt mai comune decât credem și pot afecta atât performanța profesională, cât și starea de bine personală. În loc să rămâi blocat în frustrare, este important să abordezi situația cu calm și strategie.
Pe 23 octombrie, la Timișoara, Revista CARIERE, în parteneriat cu TotalSoft și MedLife, organizează evenimentul CEO + HR Roundtable: „Educația ca motor pentru business: Cum își formează marii angajatori din vestul țării următoarele generații de profesioniști”.
Revista CARIERE, singurul produs multimedia dedicat comunității de HR și business din România, cu prezență în trei medii principale (revistă tipărită, platformă digitală și evenimente de specialitate) lansează noul website al publicației: www.revistacariere.ro.