leadership eficient
-
Leadershipul eficient presupune evitarea unor greșeli comune care pot afecta negativ performanța și lucrul în echipă. Conștientizarea și corectarea acestor erori contribuie la crearea unui mediu de lucru productiv și armonios. Evitarea acestor greșeli comune -
Reziliență și tenacitate mentală. Ingredientul cheie pentru un leadership eficient
Percepția noastră despre leadership s-a schimbat puțin de când oamenii au început să-l analizeze pentru prima dată. Întotdeauna am considerat că leadershipul este calitatea care îi permite unei persoane să-i motiveze pe oameni să își ofere întreg sprijinul pentru îndeplinirea obiectivelor echipei. Nu doar ceea ce au convenit contractual să facă, ci să facă tot ce le stă în putință pentru a fi cei mai buni. Acest lucru este valabil indiferent dacă vorbim de studenți sau de angajați. Un leadership eficient duce la performanțe mai bune, la un moral ridicat și la bunăstare. -
Cum se poate transforma un lider slab într-unul foarte bun
© 2013 Harvard Business School Publishing Corp.
Am examinat recent datele strânse de la 545 de directori executivi – aflaţi, în medie, la niveluri de top management – care au participat la programe de dezvoltare a abilităţilor de leadership. Dintre toţi aceşti lideri, am găsit un grup de 71 de directori executivi care au fost capabili să-şi ridice eficienţa în leadership de la percentila 23, la nivelul căreia aveau performanţe mai bune decât 23% din ceilalţi lideri din grup, la percentila 56 - adică au urcat de la nivelul liderilor slabi la nivelul liderilor buni. După ce am folosit feedback-urile provenite din evaluările la 360 de grade realizate pe parcursul unei perioade de 12 până la 18 luni, am reuşit să depistăm ce anume făceau liderii care au făcut cele mai semnificative progrese. Am aflat că peste 80% dintre ei şi-au îmbunătăţit semnificativ capacitatea de a practica nouă abilităţi specifice de leadership.
Recomandările editorilor
-
Industria outsourcingului în era automatizării: 90% din activitățile de back-office pot fi digitalizate - STUDIU
90% dintre activitățile de back office din industria de externalizare a proceselor de afaceri pot fi acum automatizate, potrivit raportului „Reimagining Business Processes with AI”, lansat de Parseq. -
Generația Z simte presiunea incertitudinii: cum afectează anxietatea financiară viața tinerilor
Tinerii din Generația Z trăiesc cu un nivel ridicat de stres și anxietate, cauzat în principal de incertitudinea legată de viitor și de lipsa controlului asupra evenimentelor imprevizibile. -
Care este principala provocare a antreprenorilor români | SONDAJ
Găsirea clienților reprezintă principala provocare pentru mai mult de jumătate dintre antreprenorii români, arată un sondaj recent realizat de aSpace -
Va ajunge starea de sănătate a angajaților un nou indicator de business?
Pachetele de beneficii oferite angajaților au devenit din ce în ce mai sofisticate în ultimii ani, iar în cadrul companiilor locale aproape că există o competiție în ceea ce privește numărul de inițiative de wellbeing.