legume
-
Ultima statistică realizată de Eurostat arată că, în Uniunea Europeană, peste 2,8 milioane de hectare au fost folosite pentru producția de fructe și fructe de pădure, iar alte 2,1 milioane pentru cea de legume. -
Peste 60 de culturi de legume și fructe românești primesc cea mai prestigioasă certificare de calitate din lume
62 de culturi românești de legume și fructe vor fi certificate internațional pentru calitate, în 2017, ca urmare a programului național demarat de Kaufland România în vederea dezvoltării agricultorilor locali. -
România pierde bătălia cu importurile de fructe şi legume
Anul trecut, România a atins mai multe recorduri negative în materie de creştere a importurilor la mai multe categorii de legume şi fructe. Spre exemplu, 40% din cantitatea de mere, 60% din cea de pere sau 86% din cantitatea de piersici de pe piaţa locală este de peste graniţe, scrie ECONOMICA.NET.
-
Supermarketurile, pregătite să primească legume românești de sezon
Începând cu jumătatea lunii martie, lanţurile de magazine care au dezvoltat programe împreună cu fermierii locali vor începe din nou să comercializeze legume proaspete sub brandurile pe care le-au creat, potrivit ECONOMICA.NET. -
Minţi şi mâini dedicate produselor made in Romania
Ne plângem că fructele și legumele nu au gust și că lucrurile pe care le găsim în magazine provin din China? Ce-ar fi dacă am inversa tendințele și am cumpăra produse autentic românești? Consumatorii n-au avut nicicând în istorie atât de multă libertate în a-și direcționa banii spre brandurile pe care le apreciază. Internetul permite un nivel de transparență fără precedent, iar când decidem ce cumpărăm, suntem tot mai informați cu privire la alternative. -
Producatorii de legume si fructe isi expun marfa la Carrefour
In perioada 7-13 august, producatorii romani de legume-fructe sunt asteptati in oricare hipermarket Carrefour din tarapentru a deveni parteneri si furnizori ai lantului de magazine Carrefour.
-
Ecobusinessul de familie care a dat lovitura
„Un nou mod de gândire e necesar dacă oamenii vor să supravieţuiască”, spunea celebrul fizician Albert Einstein. Aceste vorbe se potrivesc întocmai vremurilor pe care le trăim. Partea cea mai dură este că societatea, cel puţin cea românească, nu oferă soluţii care să ne redirecţioneze pe un drum bun. Individual, chiar dacă nu sunt multe cazurile, se mai întrezăresc proiecte îndrăzneţe ale unor persoane care gândesc asemenea naturalistului Sir Peter Scott: „Nu vom salva tot ce ne-ar plăcea să salvăm, dar vom salva mai mult decât dacă n-am fi încercat deloc”.
-
Război de un miliard de euro pe piaţa fructelor şi legumelor
Legumele şi fructele româneşti sunt pe cale de dispariţie în hipermarketuri, supermarketuri şi chiar în pieţe. Lista de motive este lungă, însă cel mai adesea invocat este acela că pe timp de iarnă producătorii autohtoni nu reuşesc să vină cu o ofertă care să acopere cererea, iar vara fie plouă prea abundent, fie este arşiţă. În aceste condiţii, importul rămâne singura soluţie. Cu toate acestea, există şanse ca lucrurile să se schimbe peste ceva timp.
Recomandările editorilor
-
Holcim obține finanțare pentru captarea și stocarea în subteran a dioxidului de carbon din producția de ciment și var
Compania Holcim anunță că proiectul CCS Holcim România – Carbon Hub CPT01 a fost selectat pentru finanțare de către Fondul de Inovare al Uniunii Europene. -
Cum alegi o singură prioritate într-o săptămână cu 14 direcții
E mijlocul săptămânii și lista de sarcini nu s-a micșorat, ci s-a extins. Proiectele urgente s-au înmulțit, termenele s-au apropiat, iar calendarul arată mai plin decât la începutul săptămânii. În teorie, totul e sub control. -
Black Friday 2025: 1 din 7 români pregătește bugete de peste 5.000 de lei. Care va fi cel mai căutat produs
Black Friday rămâne unul dintre cele mai așteptate evenimente comerciale din România, cu o notorietate de peste 90%, arată studiul realizat de Kantar România în perioada premergătoare ediției 2025. -
Analiză cu prea multe date: Cum decizi ce scoți din dashboard, nu ce mai adaugi
Dashboard-urile de raportare au devenit un reflex în aproape orice companie. Toată lumea vrea „vizibilitate”, „claritate” și „date în timp real”. Și nu e un lucru rău. Problema apare când acestea devin tot mai aglomerate.