legume
-
Ultima statistică realizată de Eurostat arată că, în Uniunea Europeană, peste 2,8 milioane de hectare au fost folosite pentru producția de fructe și fructe de pădure, iar alte 2,1 milioane pentru cea de legume. -
Peste 60 de culturi de legume și fructe românești primesc cea mai prestigioasă certificare de calitate din lume
62 de culturi românești de legume și fructe vor fi certificate internațional pentru calitate, în 2017, ca urmare a programului național demarat de Kaufland România în vederea dezvoltării agricultorilor locali. -
România pierde bătălia cu importurile de fructe şi legume
Anul trecut, România a atins mai multe recorduri negative în materie de creştere a importurilor la mai multe categorii de legume şi fructe. Spre exemplu, 40% din cantitatea de mere, 60% din cea de pere sau 86% din cantitatea de piersici de pe piaţa locală este de peste graniţe, scrie ECONOMICA.NET.
-
Supermarketurile, pregătite să primească legume românești de sezon
Începând cu jumătatea lunii martie, lanţurile de magazine care au dezvoltat programe împreună cu fermierii locali vor începe din nou să comercializeze legume proaspete sub brandurile pe care le-au creat, potrivit ECONOMICA.NET. -
Minţi şi mâini dedicate produselor made in Romania
Ne plângem că fructele și legumele nu au gust și că lucrurile pe care le găsim în magazine provin din China? Ce-ar fi dacă am inversa tendințele și am cumpăra produse autentic românești? Consumatorii n-au avut nicicând în istorie atât de multă libertate în a-și direcționa banii spre brandurile pe care le apreciază. Internetul permite un nivel de transparență fără precedent, iar când decidem ce cumpărăm, suntem tot mai informați cu privire la alternative. -
Producatorii de legume si fructe isi expun marfa la Carrefour
In perioada 7-13 august, producatorii romani de legume-fructe sunt asteptati in oricare hipermarket Carrefour din tarapentru a deveni parteneri si furnizori ai lantului de magazine Carrefour.
-
Ecobusinessul de familie care a dat lovitura
„Un nou mod de gândire e necesar dacă oamenii vor să supravieţuiască”, spunea celebrul fizician Albert Einstein. Aceste vorbe se potrivesc întocmai vremurilor pe care le trăim. Partea cea mai dură este că societatea, cel puţin cea românească, nu oferă soluţii care să ne redirecţioneze pe un drum bun. Individual, chiar dacă nu sunt multe cazurile, se mai întrezăresc proiecte îndrăzneţe ale unor persoane care gândesc asemenea naturalistului Sir Peter Scott: „Nu vom salva tot ce ne-ar plăcea să salvăm, dar vom salva mai mult decât dacă n-am fi încercat deloc”.
-
Război de un miliard de euro pe piaţa fructelor şi legumelor
Legumele şi fructele româneşti sunt pe cale de dispariţie în hipermarketuri, supermarketuri şi chiar în pieţe. Lista de motive este lungă, însă cel mai adesea invocat este acela că pe timp de iarnă producătorii autohtoni nu reuşesc să vină cu o ofertă care să acopere cererea, iar vara fie plouă prea abundent, fie este arşiţă. În aceste condiţii, importul rămâne singura soluţie. Cu toate acestea, există şanse ca lucrurile să se schimbe peste ceva timp.
Recomandările editorilor
-
Care este principala provocare a antreprenorilor români | SONDAJ
Găsirea clienților reprezintă principala provocare pentru mai mult de jumătate dintre antreprenorii români, arată un sondaj recent realizat de aSpace -
Care sunt domeniile cu cele mai mari creșteri salariale în 2025
Anul 2025 a adus schimbări importante pe piața muncii din România, iar anumite industrii au înregistrat creșteri salariale semnificative, în contextul unei presiuni persistente asupra angajatorilor de a rămâne competitivi. -
România obține un succes internațional: judecătoarea Adina Elvira-Ghiță, aleasă la Tribunalul ONU pentru Dispute
România a obținut o victorie importantă în cadrul Organizației Națiunilor Unite: judecătoarea Adina Elvira-Ghiță a fost aleasă pentru un mandat de 7 ani la Tribunalul ONU pentru Dispute (UNDT), din iulie 2026. -
Va ajunge starea de sănătate a angajaților un nou indicator de business?
Pachetele de beneficii oferite angajaților au devenit din ce în ce mai sofisticate în ultimii ani, iar în cadrul companiilor locale aproape că există o competiție în ceea ce privește numărul de inițiative de wellbeing.