lene
-
Știu că tema acestei ediții este despre reziliență, dar aceasta este o calitate care mie îmi lipsește cu desăvârșire. Așa că m-aș simți chiar mai impostor decât mă simt oricum mai tot timpul, dacă aș -
Nu lăsați lenea altcuiva să vă distrugă reputația
Ca o regulă nescrisă, există mereu o persoană care nu își face bine treaba și, totuși, treaba este făcută... de alte persoane. Cunoști o astfel de persoană? Iată câteva exemple de ce poți face ca să schimbi lucrurile. -
Procrastinarea cronică: Ce este şi cum o putem învinge
Procrastinarea cronică se întâlneşte la 20% dintre adulţi. În cazul lor, nu e vorba doar că amână un task cât se poate de mult, ci aşa e stilul lor de viaţă. Un recunoscut profesor de -
Nu, nu este vorba de lene! 8 obiceiuri ciudate ale oamenilor productivi
Când vine vorba de muncă, avem cu toţii anumite obiceiuri, iar cel mai des întâlnit astfel de obicei este amânarea. Adevărul este că, fie că-i dăm un alt nume, amânarea tot amânare este şi o iubim la nebunie. Nu este nimic rău în amâna anumite lucruri, ba chiar, în unele cazuri acest lucru este chiar potrivit. Cei care sunt extraordinar de productivi au tendinţa să amâne lucrurile mai eficient decât restul. Iată câteva din obiceiurile oamenilor care amână lucruri, dar nu sunt leneşi. -
9 obiceiuri care duc la luarea unor decizii proaste
© 2014 Harvard Business School Publishing Corp
Acum cativa ani, noi doi am venit cu ideea de a le oferi clientilor un nou produs, menit sa-i ajute sa-si dezvolte abilitatile de leadership. Studiile pe care le-am analizat ne-au aratat ca, atunci cand oamenii participau la un program de dezvoltare personala, succesul lor crestea in mod spectaculos daca primeau ulterior incurajari pe parcursul procesului prin care integrau si puneau in practica lucrurile pe care le-au invatat. Noi am conceput si creat o aplicatie informatica - sau software de aplicatie - care sa le ofere acel gen de incurajare. Oamenii puteau sa-si introduca in acea aplicatie obiectivele proprii de dezvoltare, iar software-ul le trimitea niste remindere - in fiecare saptamana sau in fiecare luna - prin care erau intrebati cum se descurca, in scopul de a-i motiva. Noi am investit o gramada de timp si bani in acest produs.
-
De ce oamenii leneşi şi inteligenţi sunt cei mai buni lideri
Faimosul Warren Buffett urmăreşte trei trăsături la un om pe care vrea să-l angajeze: inteligenţa, vitalitatea şi integritatea. „Şi dacă nu o are pe ultima, atunci nici nu mai merită să te deranjezi pentru primele două”, spune Buffet, porivit unui articol Business Insider.
-
Și lenea îți poate aduce succesul! - Video
Luni, 29 octombrie, am avut-o ca invitat la Jurnal de leadership pe Rodica Obancea, Coching Partner în cardul companiei Hart Consulting, alături de care am încercat să identificăm soluții pentru a depăși unul dintre obstacolele care se află tot timpul înaintea noastră, amânarea.
Recomandările editorilor
-
Semnele tăcute care arată că o echipă s-a decuplat de la cultura companiei
O echipă nu se îndepărtează de cultura organizațională peste noapte. De obicei, procesul este lent, aproape invizibil. El începe mult înainte ca performanța să scadă. Primele semne nu apar în rapoarte, ci în... -
EXCLUSIVJason Zickerman, CEO TAB: Fii sincer, arată-te vulnerabil, învață de la ceilalți și vei deveni liderul care îți dorești
După mai bine de 25 de ani de experiență internațională cu The Alternative Board (TAB), Jason Zickerman, CEO-ul global al organizației, privește cu entuziasm și realism intrarea pe piața din România. -
Peste 80% dintre români urmăresc influenceri. Ce așteptări au de la ei | STUDIU
81% dintre adulți urmăresc în continuare influenceri, o cifră stabilă față de anul trecut. Această stagnare indică o piață matură: publicul există în continuare, dar atenția este mai greu de câștigat arată studiul InfluenceMe 2025. -
Cum setezi un sistem de evaluare care nu adaugă muncă inutilă și nici tensiune
Puține procese interne provoacă mai mult stres decât cel de evaluare a performanței. Pentru unii angajați, e momentul în care se simt judecați; pentru unii lideri, e o etapă birocratică în plus.