
Când să taci într-o ședință, ca lider. Și de ce contează
Să știi să vorbești bine e o competență. Să știi când să taci e o formă de maturitate în leadership. Mulți manageri (…)
Să știi să vorbești bine e o competență. Să știi când să taci e o formă de maturitate în leadership. Mulți manageri (…)
Un lider bun nu este cel care vorbește tare, ci cel care reușește să fie înțeles. Claritatea nu înseamnă să (…)
Inițial atras de inginerie, Florin Zeca a apreciat și materiile economice, astfel că a ales să studieze Cibernetica (…)
Raportul de forțe între angajați, regulile companiei și noile tehnologii se schimbă din ce în ce mai mult. Datele (…)
În orice echipă, fie ea mică sau mare, granițele sunt importante, când vine vorba de menținerea clarității și a (…)
Informația este la un click distanță și echipele se confruntă cu provocări complexe, iar stilul clasic de (…)
Delegarea este una dintre competențele esențiale ale unui lider performant. Totuși, în practică, mulți manageri (…)
„De fiecare dată când am amânat o decizie dificilă legată de un coleg care nu mai era potrivit pentru rol sau (…)
Rolul unui lider este de a pune întrebări inteligente și de a avea în jurul său oamenii potriviți care pot răspunde (…)