limbaj
-
Interviurile video, prezentările online și întâlnirile de echipă de la distanță devin tot mai frecvente, iar abilitățile de prezentare au devenit o carte de vizită esențială. Nu este vorba doar despre cum vorbești, ci și -
Comunicarea non-violentă în vremuri de furie
Sursa foto: unsplash.com
Trăim vremuri grele, dragii mei! ”Dușmanul” nevăzut, virusul, care pe cei mai mulți dintre noi ne ține în case, ne restricționează libertatea de mișcare, ne afectează rutinele zilnice, ne oprește să ne -
Incursiune în chintesența emoțiilor oratorului: Atunci când te adresezi nu creierului, ci inimii
Dacă v-aş fi spus acum opt ani că America va ieşi dintr-o recesiune gravă, îşi va relansa industria auto şi va avea mai multe locuri de muncă noi ca oricând în istorie...Dacă v-aş fi spus -
„Workflow” verbal: Tehnicile de nenumărat care pot fi eficiente pe net. Încearcă și în realitate
Lillian Lee şi doctoranzii săi de la Universitatea Cornell din New York, SUA au descoperitnu demult , după studierea mesajelor expediate în mediul online timp de 2 ani, care cuvinte sunt cele mai eficiente pentru a câştiga o confruntare verbală sau textuală.
. -
Cinci lucruri pe care nu le spun niciodată cei care se pricep să ţină discursuri
Indiferent de breaslă sau de împrejurări, experţii în comunicare folosesc un limbaj care captează atenţia, motivează şi convinge, dar care evită întotdeauna anumite sintagme uzuale.
„Când vorbim în faţa unui public sau avem de făcut o prezentare, folosim zilnic cuvinte pentru a face afaceri, a obţine finanţări, a câştiga încrederea şi aprobarea altora şi a ne susţine cauza”, spune Darlene Price, preşedinte al Well Said, Inc. şi autoarea cărţii „Well Said! Presentations and Conversations That Get Results”, potrivit unui articol publicat de Businessinsider.com.
-
Sunt necesare bunele maniere în business?
Bunele maniere presupun să adoptați atitudinea adecvată în orice circumstanță, să folosiți corect tacâmul la masă, să purtați o discuție politicoasă și multe altele. În mediul profesional, bunele maniere sunt la fel de importante ca în viața de zi cu zi.
-
Cât de importantă este comunicarea interpersonală în era digitală?
Modul în care comunicăm ne influențează decisiv relațiile cu ceilalți. Dacă o bună comunicare reprezintă garanția unei conviețuiri armonioase, o comunicare proastă duce de multe ori la deteriorarea relațiilor, ceea ce ne poate afecta starea de spirit și chiar sănătatea.
-
7 mesaje pe care le transmitem fără să vorbim
Comunicarea este un proces constant care nu se întâmplă doar prin vorbe, ci şi prin limbaj non-verbal sau chiar prin fapte. Uneori acest lucru ne avantajează, alteori nu. De exemplu, atunci când o persoană ne face curte, iar noi „îi dăm de înţeles” că nu ne interesează, ne face lucrurile mai simple, alteori însă, în special în relaţiile profesionale, le complică. Acest articol este despre cum comunicăm prin fapte fără să ne dorim. De ce este important pentru un lider?
-
Comunicarea – o armă la îndemâna oricui!
Comunicarea înseamnă putere. Cei care îi stăpânesc modul de utilizare pot schimba modul în care percep lumea şi modul în care sunt ei înşişi percepuţi de lume. (Anthony Robbins)
-
Cum să eviţi greşelile de comunicare în mediul virtual
© 2013 Harvard Business School Publishing Corp.
De ce este comunicarea greşită un obicei atât de comun în mediul virtual? Din cauza lipsei contextului. Iar e-mailurile şi conversaţiile telefonice nu sunt singurele în care lipseşte reacţia vizuală a unei persoane la ceea ce ai spus.
-
Dacă vrei să eșuezi, folosește limbajul de tip „LOL″
Inovaţia în comunicare este din ce în ce mai complexă şi cu toate că folosim tehnologii tot mai sofisticate nu reușim întotdeauna să transmitem mesajul pe care ni-l dorim. De aceea, echipa Cariere s-a gândit să organizeze un eveniment în care să prezinte cel mai proaspăt număr al revistei, dar și să vedem ce anume facem greșit atunci când nu reușim să comunicăm ceea ce ne-am dorit. Alex Putineanu, Managing Director La Mobile Works- specialist în comunicarea mobilă, Sorin Trâncă, Managing Partner, fondator Friends Advertising şi Creative Director, şi Mihai Dumitrescu, trainer, specialist pe comunicare la Ascendis au spus "da" invitației noastre și ne-au oferit răspunsuri la toate dilemele legate de acest subiect.
-
Cât de jos mergem cu limbajul în afaceri?
Am participat acum puţină vreme la un eveniment de afaceri, cu speakeri cu recomandări „premium“ şi un public, mă gândeam eu, cu pretenţii, fiind vorba despre un eveniment la nivel de manageri de middle şi top şi antreprenori.
-
FAMILIARITATEA, in limbajul unui profesionist
"Ce mai faci?"Auzim aceasta formula de salut de zeci de ori pe zi. Este poate cel mai uzual debut al oricarei conversatii. Dar... nu-i asa ca v-ar deranja daca m-as adresa dumneavoastra atat de familiar?
-
Parlez-vous comunicare?
Fie ca este un dialog fata in fata, fie in scris, coerenta mesajului va asigura in fiecare caz stabilirea unei legaturi intemeiate pe o impresie puternica. Si pentru ca intr-un dialog pot exista puncte de vedere diferite, e important sa stii cum sa mentii scopul discutiei, fara a pierde din vedere coordonatele conversationale ale interlocutorului. Cum se face asta?
Recomandările editorilor
-
Este tehnologia un factor decisiv în retenția Generației Z? Adrian Popescu, TotalSoft: Dacă brandul tău e atractiv, oamenii vin. Dar dacă aplicația prin care interacționează este greoaie și învechită, nu rămân
Generația Z nu mai privește aplicațiile de la birou ca pe simple instrumente de lucru, ci ca pe o extensie a culturii instituției, iar experiența digitală poate înclina decisiv balanța între a accepta sau a refuza un job. -
Cum arată transformarea unei organizații cu 8.000 de oameni care țin România în mișcare: cazul FAN Courier
Cum duci mai departe spiritul unei organizații antreprenoriale, lider de piațǎ, cu o istorie de peste 27 de ani şi peste 8.000 de angajați şi colaboratori. -
Când paralelele se întâlnesc… și liderii sfidează infinitul! | EDITORIAL
Imaginați-vă o sală de concert într-o seară rece de toamnă. Lumina se așază blând peste instrumente, foșnetul publicului se domolește. Dirijorul urcă pe scenă, ridică bagheta și, pentru o clipă, privește spre sală. -
Energia schimbării. Cum transformă Distribuție Oltenia organizația pentru viitorul sustenabil
Transformarea energetică de azi nu se măsoară doar în megawați sau tehnologii inteligente. Se vede mai ales în oameni, în felul în care se adaptează, învață și duc mai departe energia schimbării.