livrare
-
Europarlamentarii europeni negociază noi drepturi pentru consumatori, indiferent dacă aceștia aleg să cumpere online sau din magazine fizice. Dacă propunerile vor fi inserate într-un Regulament UE, românii nu vor mai fi nevoiți să notifice vânzătorul pentru a li se repara sau înlocui produsele defecte. Au doi ani în care nu trebuie să demonstreze că produsul a fost defect, iar dacă aleg un produs second hand vor beneficia de doi ani garanție. -
Fiecare client este diferit, din (ne)fericire. 15 tipologii şi 15 metode de a le face faţă
Fiecare om este unic, deci şi fiecare client este unic. Este de preferat să avem clienții perfecți, care sunt de acord cu propunerile noastre, care poartă conversații constructive și care știu ce vor încă de la început. Din păcate... viața nu este roz și în fiecare zi ne întâlnim cu fel și fel de oameni. -
Cum să îți omori afacerea când promiți și nu livrezi
Dacă magazinul nu este pregătit cu stocurile necesare și capacitate logistică suficientă, un vârf de vânzări prost gestionat poate provoca pierderi semnificative, în ciuda vânzărilor ridicate de moment. Dacă apar sincope și erori în livrări, este afectată direct retenția clienților, unde și o scădere de doar 3% este imensă, estimează oficialii Frisbo. -
Mâncare mai multă şi mai ieftină pentru angajaţi
Foodpanda „atentează” la papilele corporatiştilor, țintind angajații companiilor de top din București, localizate pentru început într-un perimetru de 3-4 km în jurul Pieței Unirii și în zona Preciziei. Aceștia vor avea acces la meniuri cu până la 50% mai ieftine. -
Clienții online își doresc o experiență „omnichannel”
Clienții din Europa și din întreaga lume își doresc control mai mare asupra experienței de expediție și livrare a produselor comandate online, potrivit rezultatelor celui mai recent studiu „UPS Pulse of the Online Shopper”, privind comportamentul clienților atunci când fac cumpărături online.
-
Curier pentru o zi
Se trezeşte de dimineaţă, îşi bea cafeaua şi mănâncă bine, cât să îi ajungă pentru aproape toată ziua. Pleacă împreună cu fetiţa lui de nouă ani spre şcoală. Odată ajunşi la destinaţie, micuţa fuge la ore, el merge să se întâlnească cu ceilalţi trei colegi, alături de care vine în fiecare zi la serviciu.
-
Livrare cu ajutorul dronelor? De ce nu!
Într-un viitor nu foarte îndepărtat, livrarea comenzilor online ar putea fi efectuată cu ajutorul dronelor. Cel puțin la asta se gândește Jeff Bezos, CEO-ul Amazon. Retailerul online american va încerca să dezvolte vehicule aeriene fără pilot, care să poată livra colete într-o jumătate de oră de la primirea unei comenzi de la clienţi, informează Mediafax.
-
Creştere de 20% a afacerilor Sameday în 2013
Magazilele online au dezvoltat o adevărată afacere cu livrările direct acasă a produselor comandate. Acest lucru a adus beneficii şi firmelor de curierat afiliate acestui domeniu, astfel că cifrele de afaceri ale acestora sunt tot mai mari faţă de aceeaşi perioadă a anului precedent.
-
TNT Express extinde cu 20% acoperirea serviciilor Express cu livrare până în ora 12:00 în Europa
Exportatorii români pot beneficia de livrări garantate, la primele ore ale zilei, pentru documente, colete și marfă, precum și de avantaje comerciale consistente în negocierea contractelor internaționale.
-
Un pic altfel - Ciorbă de fasole cu patru afumături
Prin Septembrie anul trecut, domnului Tavi, în Dej, i-a fătat purceaua 12 purceluşi. Domnul Tavi se ocupă cu creşterea porcilor şi procesarea cărnii în produse tradiţionale.
Recomandările editorilor
-
Semnele tăcute care arată că o echipă s-a decuplat de la cultura companiei
O echipă nu se îndepărtează de cultura organizațională peste noapte. De obicei, procesul este lent, aproape invizibil. El începe mult înainte ca performanța să scadă. Primele semne nu apar în rapoarte, ci în... -
EXCLUSIVJason Zickerman, CEO TAB: Fii sincer, arată-te vulnerabil, învață de la ceilalți și vei deveni liderul care îți dorești
După mai bine de 25 de ani de experiență internațională cu The Alternative Board (TAB), Jason Zickerman, CEO-ul global al organizației, privește cu entuziasm și realism intrarea pe piața din România. -
Peste 80% dintre români urmăresc influenceri. Ce așteptări au de la ei | STUDIU
81% dintre adulți urmăresc în continuare influenceri, o cifră stabilă față de anul trecut. Această stagnare indică o piață matură: publicul există în continuare, dar atenția este mai greu de câștigat arată studiul InfluenceMe 2025. -
Cum setezi un sistem de evaluare care nu adaugă muncă inutilă și nici tensiune
Puține procese interne provoacă mai mult stres decât cel de evaluare a performanței. Pentru unii angajați, e momentul în care se simt judecați; pentru unii lideri, e o etapă birocratică în plus.