
De ce trebuie să taci mai mult la locul de muncă
Se pune tot mai mult accent pe eficiența comunicării, nu doar pe ceea ce se spune, dar și pe modul în care se (…)
Se pune tot mai mult accent pe eficiența comunicării, nu doar pe ceea ce se spune, dar și pe modul în care se (…)
Te trezești dimineața cu entuziasm sau cu o senzație apăsătoare că începe iar o zi de muncă pe care trebuie „s-o (…)
Rata șomajului în rândul tinerilor din România atinge un nivel alarmant, iar acest fenomen devine tot mai greu de (…)
Interviurile de angajare nu sunt doar pentru a răspunde la întrebările angajatorului. Ele sunt o oportunitate de a (…)
Să o iei de la capăt nu e ușor. Mai ales când ai investit ani, poate chiar zeci de ani, într-un domeniu în care nu (…)
Ai fost vreodată într-o echipă unde aceeași întrebare apare din nou și din nou, de parcă nimeni nu-și amintește cum (…)
Lipsa unei fișe clare a postului poate crea probleme serioase atât pentru angajatori, cât și pentru angajați. Un (…)
În orice companie există acei oameni care par să fie mereu în mișcare: promovări, proiecte de impact, noi (…)
Comunicarea non-verbală joacă un rol esențial în relațiile profesionale și în dinamica echipelor de lucru, au un (…)