
Angajați loiali vs. angajați oportuniști: Cum își aleg companiile oamenii de viitor
Companiile care doresc să-și asigure succesul pe termen lung trebuie să acorde o atenție deosebită retenției (…)
Companiile care doresc să-și asigure succesul pe termen lung trebuie să acorde o atenție deosebită retenției (…)
Angajatorii se plâng de lipsa de personal dar nu fac eforturi pentru a-și păstra angajații. Principalul motiv care (…)
Revoluția digitală reconfigurează piața muncii peste tot în lume. Criza talentelor este un subiect global care (…)
O companie răsplătește loialitatea cu bani în plus la pensie iar printre norocoși se află și 548 de angajați (…)
Satisfacția clientului poate reprezenta o opinie, o evaluare pe o scară (de obicei de la 1 la 5) la întrebări (…)
Loialitatea nu are nici o legătură cu timpul de când eşti angajat. Cine este mai loial: veteranul care este (…)
Dezvoltarea loialității clienților seamănă foarte mult cu întreținerea unei prietenii – implică interes (…)
© 2015 Harvard Business School Publishing Corp. Atunci când preiei primul rol de conducere din (…)
Acum câţiva ani, două mari companii au fost la un pas de colaps. Au ieşit basma curată, în loc să (…)