
Cultura „workaholismului” mascată în loialitate. Când orele suplimentare devin monedă de schimb pentru apreciere
Ani buni, în multe companii, ideea de loialitate a angajatului s-a confundat periculos cu disponibilitatea (…)
Ani buni, în multe companii, ideea de loialitate a angajatului s-a confundat periculos cu disponibilitatea (…)
Companiile care doresc să-și asigure succesul pe termen lung trebuie să acorde o atenție deosebită retenției (…)
Angajatorii se plâng de lipsa de personal dar nu fac eforturi pentru a-și păstra angajații. Principalul motiv care (…)
Revoluția digitală reconfigurează piața muncii peste tot în lume. Criza talentelor este un subiect global care (…)
O companie răsplătește loialitatea cu bani în plus la pensie iar printre norocoși se află și 548 de angajați (…)
Satisfacția clientului poate reprezenta o opinie, o evaluare pe o scară (de obicei de la 1 la 5) la întrebări (…)
Loialitatea nu are nici o legătură cu timpul de când eşti angajat. Cine este mai loial: veteranul care este (…)
Dezvoltarea loialității clienților seamănă foarte mult cu întreținerea unei prietenii – implică interes (…)
© 2015 Harvard Business School Publishing Corp. Atunci când preiei primul rol de conducere din (…)