lux
-
Programul zilnic pare regizat de alții – întâlniri, telefoane, notificări, obligații de familie, livrări, termene-limită. Iar ideea că poți avea un moment doar al tău pare un lux. Și totuși, este o nevoie fundamentală. Acel -
Poveste de brand. De unde vine numele Gucci și cum a ajuns un liftier din Florența să creeze un imperiu al luxului
Când spui „Gucci”, spui mai mult decât un brand – spui statut, eleganță, opulență, istorie. Logo-ul său iconic cu „dublu G” este recunoscut la nivel mondial și simbolizează un stil de viață aspirational, adesea asociat -
Robert Vicino, CEO: “Omenirea nu poate supravieţui pe termen lung în spaţii mohorâte”. Buncăre de lux pentru orice eventualitate
Industria buncărelor de lux se arată promiţătoare. Compania californiană Vivos este implicată în această industrie, CEO-ul său, Robert Vicino, fiind convins că „omenirea nu poate supravieţui pe termen lung” în spaţii mohorâte, de tip „spartan”, potrivit CNN.
Iar atunci când elitele lumii sunt publicul tău ţintă, luxul devine o condiţie de bază. -
Toate aventurile prin care a trecut l-au pregătit pentru a conduce ţara! Cum decurge viaţa prinţului din Dubai
Prinţul Hamdan bin Mohammed bin Rashid Al Maktoum are 34 de ani și este cel de-al doilea fiu al lui Mohammed bin Rashid Al Maktoum - primul ministru al Emiratelor Arabe şi monarhul Dubaiului, unul dintre cei mai bogaţi oameni de viţă nobilă din lume. -
Aerul curat poate deveni un lux
„Principiul de bază al economiei este că pe pământ, în afară de aer, totul are un preț. Probabil că și aerul va avea, când își vor da seama cum se poate vinde”, îmi spunea profesoara mea de economie din liceu, la mijlocul anilor ’90. Pe atunci știam puține lucruri despre poluare, mai nimic despre schimbările climatice și vorbele profesoarei erau mai degrabă o glumă bună decât ceva ce se poate adeveri vreodată. -
Business de accesorii de lux cu o investiţie de 65.000 de euro
La 27 de ani, Narcisa Vlad a adus în România un concept de bijuterii de lux la “preţuri accesibile”, după ce, în urma cu cinci ani, şi-a achiziţionat din Danemarca un ceas elvetian cu diamante pe care l-a putut personaliza de la disc până la talismane aparţinând respectivului brand. -
Vreau să-ți iau un cadou rarisim
Să fie altfel, să fie special, să iasă din rând, să nu semene. Asta vrem cu toţii atunci când facem un cadou: să ajungă la destinatar, prin dar, mesajul că el este cineva aparte pentru noi. -
S-a deschis un nou magazin CCC în Plaza România
Din 28 noiembrie, clienții mall-ului au acces la o nouă și amplă gamă de produse de încălțăminte și de marochinărie odată cu deschiderea unui nou magazin CCC în incinta centrului comercial. -
Trenul Orient Express a ajuns in Romania
Celebrul tren de epoca Orient Express a ajuns, duminica seara, in Romania, unde va ramane in urmatoarele doua zile. Trenul Orient Express a ajuns in Curtici si, in cursul zilei de luni, va ajunge in Sinaia si apoi in Bucuresti.
-
LUX pe apă: „Orașul plutitor” pentru milionari
Construcții de vis pentru cei cu foarte mulți bani. Nu e vorba de vile sau iahturi, ci de un adevărat orășel plutitor. „Strada Monaca”, numele proiectului, va dispune, conform viziunii arhitectorilor, de un complex de apartamente, vile private, cazinouri și hoteluri cu plajă și piscine.
-
Drumul de la ghereta din colţul străzii la boutiq-uri de lux
În anii ’90, românii denumeau cu franţuzescul boutique, ghereta din colţul străzii, deschisă non-stop de cele mai multe ori, de unde puteai cumpăra aproape toate produsele de care aveai nevoie.
-
De ce vor brandurile de lux în România
Patru români din o sută îşi permit în mod real să cumpere produse de lux. Pasiunea pentru etichetă o au mult mai mulţi dintre ei, ceea ce plasează România, alături de Ucraina, în rândul ţărilor est europene cu cel mai mare apetit pentru brandurile de lux.
-
Luxul bucureştean = Luxul provincial x 5
Dacă în marile oraşe din România proprietăţile cu chirii de peste 5.000 de euro pe lună pot fi numărate pe degetele de la o singură mână, la nivelul Capitalei sunt în prezent listate peste 150 de vile cu preţuri de închiriere între 5.000 şi 35.000 euro/lună.
-
O cafea cu cristale Swarowski, vă rog! Cele mai scumpe gadget-uri
Când vine vorba despre „jucăriile” de lux, piaţa din România arată cu totul altfel decât cea din ţări precum Franţa, Germania sau SUA. Dacă acolo, din această categorie fac parte produse care ajung la sume exorbitante, precum un Macbook Pro placat cu diamante, în valoare de 8,6 milioane de euro, la noi, de lux este considerat tot ce are un preţ de cel mult câteva mii de euro. Suntem încă la început, dar recuperăm.
-
Este România o țară care apreciază luxul sau nu? Află răspunsul la Luxury & Aspirational Brands 2012
Pe 8 octombrie are loc Luxury & Aspirational Brands 2012, primul eveniment dedicat brandurilor de lux din România, care își propune să contribuie la o înțelegere mai bună a modului în care acest segment de piață funcționează. Evenimentul organizat de SMARK KnowHow se adresează profesioniștii din marketing și comunicare din România.
-
Celebrul brand de telefoane de lux Mobiado acum şi în România
Mobiado, producătorul canadian de telefoane mobile de lux a ales compania Resonor ca distribuitor oficial în România. Mobiado se numără printre puţinele companii specializate în manufacturarea telefoanelor mobile de lux, fiind renumită şi recunoscută pentru măiestria şi finisajele excepţionale ale produselor sale.
-
Două noi magazine Comtesse du Barry în România
Comtesse du Barry , brand franțuzesc renumit de gastronomie fină, își extinde rețeaua din România. Le Manoir, compania care deține master-franciza Comtesse du Barry la nivel local,anunță că va deschide în luna mai 2012 două noimagazine, în București, într-o locație exclusivă din cartierul Primăverii, și în Cluj.
-
Cât de bine se simte luxul în criză?
Piaţa luxului în România nu duce lipsă de clienţi, însă nici nu se poate spune că îi este prea bine, doar criza a lovit peste tot. Investiţiile în atragerea unei francize premium nu sunt neglijabile, iar amenajarea spaţiilor de vânzare mai costă şi ea. Unde mai pui că ai nevoie de un personal fără cusur. Merită asta toată bătaia de cap?
-
Franciza: Un demers hedonist
Cristian Preotu, proprietarul Le Manoir, compania care detine master-franciza Comtesse du Barry la nivel local, investeste 250.000 de euro pentru a deschide, in 2010, un magazin Fauchon in Bucuresti.
Recomandările editorilor
-
Este tehnologia un factor decisiv în retenția Generației Z? Adrian Popescu, TotalSoft: Dacă brandul tău e atractiv, oamenii vin. Dar dacă aplicația prin care interacționează este greoaie și învechită, nu rămân
Generația Z nu mai privește aplicațiile de la birou ca pe simple instrumente de lucru, ci ca pe o extensie a culturii instituției, iar experiența digitală poate înclina decisiv balanța între a accepta sau a refuza un job. -
Cum arată transformarea unei organizații cu 8.000 de oameni care țin România în mișcare: cazul FAN Courier
Cum duci mai departe spiritul unei organizații antreprenoriale, lider de piațǎ, cu o istorie de peste 27 de ani şi peste 8.000 de angajați şi colaboratori. -
Când paralelele se întâlnesc… și liderii sfidează infinitul! | EDITORIAL
Imaginați-vă o sală de concert într-o seară rece de toamnă. Lumina se așază blând peste instrumente, foșnetul publicului se domolește. Dirijorul urcă pe scenă, ridică bagheta și, pentru o clipă, privește spre sală. -
Energia schimbării. Cum transformă Distribuție Oltenia organizația pentru viitorul sustenabil
Transformarea energetică de azi nu se măsoară doar în megawați sau tehnologii inteligente. Se vede mai ales în oameni, în felul în care se adaptează, învață și duc mai departe energia schimbării.