magazin online
-
Aproape orice produs, care se vrea a fi unul profitabil, trebuie să fie vândut și într-un magazin online. Practic, un magazin online este un website de pe care un utilizator de internet interesat de produsul pe care tu îl vinzi poate afla toate detaliile despre acesta și îl poate comanda online. Specialiștii fortin.agency au câteva sfaturi utile pentru noi: -
Cum ajungi la vânzări de sute de milioane de euro cu cadouri personalizate
Magazinul online de cadouri StarGift a reusit sa ajunga la o cifra de afaceri de aproximativ 700.000 de euro dupa mai putin de doi ani de la infiintare. Totodata, StarGift a personalizat, din martie 2016 si pana in prezent, peste 100.000 de produse si a printat peste 1 milion de poze pe diferite obiecte alese de clienti. -
Povestea unei românce care a deschis un magazin online cu 5.000 euro
Pentru cei care inca nu au curajul sa se apuce de afaceri, Denisa Stefan poate fi un exemplu: dupa 12 ani in industria hoteliera, romanca a renuntat la job si a deschis un magazine online cu produse pentru HoReCA, cu o investitie de 5.000 euro, bani pe care i-ar fi putut cheltui pe vacante, scriu cei de la wall-street.ro. -
La Fântâna își deschide propriul magazin online
Compania La Fântâna, lider pe piața serviciilor de distribuție de apă și cafea din România, a lansat propriul său magazin online, ce poate fi accesat pe magazin.lafantana.ro. -
Care sunt costurile și cum îți promovezi un magazin online. Explicațiile specialiștilor
Magazin online. Internetul reprezintă un mod de a face bani, mai ales în cazul antreprenorilor aflați la început de drum. Această nișă de afaceri oferă posibilități de dezvoltare pentru foarte multe idei de business, iar un magazin online reprezintă cea mai la îndemână variantă. -
Comanda online nu a venit încă. Știi care îți sunt drepturile?
Suntem în luna cadourilor, ceea ce înseamnă că este o perioadă aglomerată pentru comercianți, chiar și cei online. Cel mai frecvent, acest lucru se vede în comenzile care vin într-un timp mai îndelungat decât în mod normal. Cu toate acestea, cumpărătorii online au drepturi, despre care nu știu, de cele mai multe ori. -
Magazin online cu produsele confiscate de FISC
Agenția Națională de Administrare Fiscală (ANAF) intenționează să înființeze un magazin online pentru vânzarea produselor confiscate, a anunțat președintele instituției. -
Inditex a lansat în România magazinul online Zara Home
Retailerul spaniol de fashion Zara va intra în online şi cu divizia sa Zara Home, la un an şi jumătatea de la lansarea magazinului virtual care cuprinde colecţiile de haine, accesorii şi încălţăminte Zara. -
Unde se duc 97% din potențialii clienți ai magazinelor online
Cât de important este ca un business online să pună accent pe profilul consumatorilor, pe comportamentul şi nevoile acestora? Crucial! Succesul antreprenorilor online este al celor care reuşesc să ăşi construiască o bază de clienţi fideli. -
Google Adwords - Sfaturi de bază pentru promovarea afacerii tale
„Fratele mai mare” Google a reușit să devină, încet-încet, cel mai fidel partener în ceea ce privește căutarea de informații, curiozități în achiziționarea de produse. Dacă suntem administratorul unui site, evident că vom apela la toate instrumentele de marketing digital pentru a-l transforma într-un business de succes, fie că vorbim despre un site de conținut sau despre un magazin online. -
Cumpără online! Ai șanse să fii cel care rămâne fără bani
Aproape jumătate dintre cei care au pierdut bani în tranzacții online frauduloase nu și-au recăpătat integral sumele de bani furate, conform rezultatelor unui studiu Kaspersky Lab și B2B International. -
Reduceri de preţ la cadouri de Crăciun
Peste 1.000 de produse vor face obiectul celor mai frumoase cadouri de Sărbători la evoMAG. Reducerile fac parte din campania “Promoţiile lui Moş Crăciun”, care este valabilă până pe 24 decembrie şi care dă ocazia clienţilor să găsească darurile potrivite. -
Încă o soluție sigură de plată pentru clienții magazinelor online
EuroGsm a implementat soluția SEQR ce permite plata cu telefonul mobil în toate magazinele proprii din țară, precum și pe siteul propriu. -
Produsele online, cu până la 40% mai ieftine față de cele din magazinele tradiționale
Studiul ”Price Index”, realizat de Millward Brown România în luna octombrie 2014, a analizat efectul campaniilor promoționale din mediul online asupra prețurilor principalelor categorii de produse. Rezultatele arată că produsele din magazinele online pot avea prețuri cu 5% până la 43% mai mici față de prețurile din magazinele clasice. -
Elefant.ro a ajuns la 1 milion de comenzi
Site-ul Elefant.ro, lansat în urmă cu 4 ani, a ajuns la 1 milion de comenzi și este, de departe, cel mai mare site de cărți electronice din România, potrivit CEO-ulu Elefant.ro, Dan Vidrașcu. -
Quo vadis? Secretul care iti urca sau iti darama compania
Itinerariul spre succes al unor companii se schimba, de cele mai multe ori, din cauza unor detalii care, sunt ignorate cu sau fara buna stiinta de catre managerii acestora. In cazul unui magazin online, elementele care pot creste profitul sunt cunoscute si luate in considerare, ele ajungand sa influenteze destul de mult si piata dar si consumatorul final.
-
Mediul online - cea mai utilizata sursa de informare
Nu mai este un secret faptul ca majoritatea dintre noi folosim internetul pentru a ne informa despre diverse lucruri, mai ales cand este vorba de achizitionare de produse sau servicii. In Romania, 4 din 10 cumparatori sunt deja consumatori digitali, fata de 6 din 10 la nivel global. Pe de alta parte, in Romania din 10 consumatori digitali, doar 6 se informeaza online, dar cumpara din magazin, 3 cumpara online dupa ce s-au informat inclusiv din magazin, iar unul este hypertasker digital, adica este in principal interesat de caracteristicile tehnice si de atitudinea sociala si etica a companiei producatoare a bunurilor/serviciilor pe care intentioneaza sa le achizitioneze.
-
Ai un magazin online? Înscrie-te la GPeC 2014
Încă din data de 25 aprilie 2014, a început a 9-a ediţie anuală a GPeC (Gala Premiilor eCommerce) – evenimentul de referinţă în comerţul electronic. Magazinele online se mai pot înscrie în competitia GPeC 2014 până la data de 23 mai. Pentru întreaga industrie urmează 7 luni de evenimente e-commerce Premium care nu trebuie ratate.
-
Un nou retailer intră în comerţul online
Peste 11.000 de produse alimentare şi nealimentare pot fi acum achiziţionate online şi livrate direct cumpărătorilor, în 24 de ore. Produsele pot fi comandate de oricine pe website sau prin intermediul aplicaţiei disponibile în Google Play şi App Store.
-
Businessurile de copii, un succes și pe timp de criză
Chiar dacă criza economică a afectat toate industriile, se pare că un business care-i are în atenție pe cei mici este una dintre puținele afaceri care se dovedește și în aceste condiții a fi de succes. De această oportunitate au profitat Dan Penteleychuk și Etienne Ignat, care au pus bazele, în vara acestui an, unui magazin online: Zizette. Nișa pe care merg cei doi sunt rochițele de ocazie pentru fetițe între 0 și 15 ani, toate la comandă.
Recomandările editorilor
-
BEST EMPLOYER FEST 2025. Bianca Chera: Ne așteptăm ca legislația să încurajeze prevenirea sindromului de burnout
Pe 12 noiembrie 2025, la București, revista Cariere organizează BEST EMPLOYER FEST – Noi tendințe în companii, noi obiceiuri ale angajaților, un eveniment dedicat împărtășirii celor mai bune practici în îmbunătățirea experienței angajaților. -
Salim Touma, Grand Hotel Bucharest: Îmi place să rezolv probleme. Dacă nu apar provocări operaționale, mă plictisesc
Cu peste 25 de ani de experiență internațională în industria ospitalității, Salim Touma a reușit, în ultimii trei ani, să conducă un proces complet de rebranding, să reducă cu 32% costurile și să scadă fluctuația de personal cu 40%. -
Giorgiana Matei, Airbus Aerostructures România: Oamenii nu caută doar muncă, ci și sens. Vor să contribuie la comunitatea în care trăiesc
Nu poți fi sub nivelul pieței, dar nici un salariu peste medie nu garantează retenția, susține cu realism Giorgiana Matei, HR Manager la Airbus Aerostructures România. -
Energia schimbării. Cum transformă Distribuție Oltenia organizația pentru viitorul sustenabil
Transformarea energetică de azi nu se măsoară doar în megawați sau tehnologii inteligente. Se vede mai ales în oameni, în felul în care se adaptează, învață și duc mai departe energia schimbării.