Skip to main content

marca

    • Ce fac retailerii americani cu produsele marca Ivanka Trump

      Retailerii americani prinşi la mijloc în jocurile politice din Statele Unite încearcă să mulţumească pe toată lumea, aşa că se joacă de-a v-aţi ascunselea cu produsele Ivankăi Trump, prin retragerea lor de pe site-uri sau scoaterea semnelor din magazinele tradiţionale care poartă numele sau logo-ul acesteia, potrivit
      Bloomberg.
    • Peste 90% din români au cumpărat în ultimul an produse marcă proprie

      Studiul MEDNET Marketing Research Center arată faptul că mărcile private de pe piaţa românească au câştigat încrederea consumatorilor în ultimii ani, astfel încât, la nivel declarativ, marea majoritate a locuitorilor din mediul urban (94,2%) au consumat în ultimul an produse comercializate sub marca proprie a unui magazin. Mai mult decât atât, această creștere a consumului de produse marcă proprie este mai mare de la un an la altul.

    • De ce trebuie sa ne protejam marcile

      Mai devreme sau mai tarziu, criza va fi inlocuita de o noua perioada de acalmie economico-sociala sau chiar de un boom economic, asa ca in orice moment este nevoie ca fiecare companie sa aiba in vedere dezvoltarea afacerilor si produselor/serviciilor furnizate. Altfel spus, perioada actuala este buna pentru crearea unor planuri de afaceri care sa poata fi puse in aplicare intr-un moment mai favorabil. Articolul prezinta aspectele de baza legate de protectia marcilor.

Recomandările editorilor