Marian Crisan
-
Lungmetrajul lui Marian Crișan, „Orizont”, promovat ca “un thriller 100% ardelenesc”, va rula în avanpremieră în deschiderea celei de-a doua ediții a Love Story Festival, care va avea loc la Brașov, în perioada 8 -14 februarie. Filmul este inspirat din nuvela lui Ioan Slavici, „Moara cu Noroc”, dar într-o adaptare modernă. -
"Rocker" şi realizatorii săi, la primul eveniment KINObservator din 2013
Aseară, Sala Union (Paul Călinescu) a Cinematecii Române (Strada Ion Câmpineanu nr. 21) a găzduit proiecţia filmului ROCKER, una dintre primele premiere româneşti importante ale anului 2012. Proiecţia a fost urmată de o discuţie cu regizorul şi scenaristul Marian Crişan, actorii Alin State, Crina Semciuc şi Ionuţ Nicolae, directorul de imagine Tudor Mircea, monteurul şi regizorul secund Tudor Pojoni, sound designer-ul Mihai Bogos, directoarea de producţie Andreea Tănase şi coordonatoarea de producţie Simona Pătraşcu.
-
„Aurora” lui Cristi Puiu a costat 2 milioane de euro
"Aurora", cea mai recenta productie a regizorului Cristi Puiu, are premiera de gala in aceasta seara. Producatorul Anca Puiu povesteste pentru Revista Cariere despre cat de greu a fost sa stranga in criza doua milioane de euro pentru finantarea filmului.
Recomandările editorilor
-
Holcim obține finanțare pentru captarea și stocarea în subteran a dioxidului de carbon din producția de ciment și var
Compania Holcim anunță că proiectul CCS Holcim România – Carbon Hub CPT01 a fost selectat pentru finanțare de către Fondul de Inovare al Uniunii Europene. -
Cum alegi o singură prioritate într-o săptămână cu 14 direcții
E mijlocul săptămânii și lista de sarcini nu s-a micșorat, ci s-a extins. Proiectele urgente s-au înmulțit, termenele s-au apropiat, iar calendarul arată mai plin decât la începutul săptămânii. În teorie, totul e sub control. -
Black Friday 2025: 1 din 7 români pregătește bugete de peste 5.000 de lei. Care va fi cel mai căutat produs
Black Friday rămâne unul dintre cele mai așteptate evenimente comerciale din România, cu o notorietate de peste 90%, arată studiul realizat de Kantar România în perioada premergătoare ediției 2025. -
Analiză cu prea multe date: Cum decizi ce scoți din dashboard, nu ce mai adaugi
Dashboard-urile de raportare au devenit un reflex în aproape orice companie. Toată lumea vrea „vizibilitate”, „claritate” și „date în timp real”. Și nu e un lucru rău. Problema apare când acestea devin tot mai aglomerate.