Marius Melesteu
-
De peste şase ani lucrează cu pasiune în industria cafelei, dar, până să lucreze în domeniu, a trecut prin companii precum Stimorol, Unilever sau Zapp în care a ocupat poziţii de top. La bază, Marius Meleşteu este inginer proiectant. El se află într-o continuă dezvoltare profesională, urăşte rutina şi îi place să inoveze. De numele lui se leagă conceptul unic al cafenelei Manufaktura by Doncafe. -
Marius Meleșteu: Un lider își motivează oamenii, nu-i schimbă
48 de ani, înalt, suplu. Zâmbeşte larg şi natural, nu de complezență, întinde o mână fermă şi caldă. E directorul general de la Don Café, un om care-a vrut să-şi demonstreze sieşi că poate obţine de la viaţă, în plan profesional, orice-şi doreşte. Ne-a dovedit şi nouă. -
Hobby de manager: „Sportul mă ajută să-mi pun ordine în gânduri”
Când spui Marius Meleșteu, te gândești instantaneu la o ceașcă aburindă cu cea mai bună cafea. Este din 2010 CEO Strauss România, companie care deține în portofoliul său brandul Don Café. Înainte de asta a creat grupul „fotomodelelor care beau apă plată cu lămâie”, în perioada în care a lucrat la Zapp. A făcut parte din echipa care a transformat Brau Union în Heineken, în anii în care a lucrat pentru această companie, iar etapa Unilever a fost cea în care a primit poate cele mai importante lecții de leadership și management din cariera sa. Am stat de vorbă cu Marius Meleșteu despre carieră, model de business, dar și despre pasiuni și planuri de viitor.
-
MANAGER DE CARIERĂ. Şi manechinele beau cafea şi tânjesc după o bere
Cariera lui Marius Meleşteu e întruchiparea perfectă a visurilor declarate ale oricărui student la management . A fost primul om pe care Stimorol l-a angajat în România. A creat grupul „fotomodelelor care beau apă plată cu lămâie”, în perioada în care a lucrat la Zapp, a făcut parte din echipa care a transformat Brau Union în Heineken, în anii în care a lucrat pentru această companie, iar etapa Unilever a fost cea în care a primit poate cele mai importante lecţii de leadership şi management din cariera sa. Toate l-au pregătit pentru ce avea să se întâmple în urmă cu aproape trei ani – preluarea, în plină criză, a Strauss România, compania care deţine în portofoliu brandul Doncafe, şi redefinirea ei, astfel încât să rămână vizibilă şi profitabilă.
Recomandările editorilor
-
Care este principala provocare a antreprenorilor români | SONDAJ
Găsirea clienților reprezintă principala provocare pentru mai mult de jumătate dintre antreprenorii români, arată un sondaj recent realizat de aSpace -
Care sunt domeniile cu cele mai mari creșteri salariale în 2025
Anul 2025 a adus schimbări importante pe piața muncii din România, iar anumite industrii au înregistrat creșteri salariale semnificative, în contextul unei presiuni persistente asupra angajatorilor de a rămâne competitivi. -
România obține un succes internațional: judecătoarea Adina Elvira-Ghiță, aleasă la Tribunalul ONU pentru Dispute
România a obținut o victorie importantă în cadrul Organizației Națiunilor Unite: judecătoarea Adina Elvira-Ghiță a fost aleasă pentru un mandat de 7 ani la Tribunalul ONU pentru Dispute (UNDT), din iulie 2026. -
Va ajunge starea de sănătate a angajaților un nou indicator de business?
Pachetele de beneficii oferite angajaților au devenit din ce în ce mai sofisticate în ultimii ani, iar în cadrul companiilor locale aproape că există o competiție în ceea ce privește numărul de inițiative de wellbeing.