
Cum schimbă micro-comunitățile online regulile jocului în marketing
Nu mai e un secret pentru nimeni din marketing că algoritmii rețelelor de socializare și din mediul online, în (…)
Nu mai e un secret pentru nimeni din marketing că algoritmii rețelelor de socializare și din mediul online, în (…)
Umorul poate fi un instrument puternic în PR și marketing, capabil să atragă atenția, să creeze conexiuni și să (…)
Social media marketing este un instrument puternic pentru orice brand, dar există multe concepții greșite care pot (…)
Crearea de conținut a devenit, în adevăratul sens al cuvântului, o strategie pentru branduri, dar simpla prezență (…)
Marketingul tradițional nu mai este, adesea, suficient pentru captarea atenției consumatorilor. Oamenii sunt (…)
O companie nu este doar despre ceea ce vinde, ci și despre imaginea pe care și-o construiește în ochii publicului. (…)
Mulți antreprenori ajung să vadă promovarea ca pe un lux, mai ales atunci când bugetul este limitat. Dacă resursele (…)
Trăim vremuri în care consumatorii devin tot mai sceptici față de promisiunile brandurilor, astfel că (…)
Brandurile au descoperit că umorul poate fi cheia pentru a atrage atenția și a crea o conexiune reală cu (…)