Matius
-
Chillya a ajuns în București! Prima chilie pentru sfinți urbani – după cum a fost denumită, a fost amplasată pe strada Atlasului 3 A. În doar câteva ore, căsuța a fost așezată „pe poziție”, iar publicul prezent a oferit cel mai așteptat feedback. -
Matius, creatorul de magazine
Nu se încadrează în definiţii, iese din tipare şi face lucruri care pentru alţii sunt extrem de curajoase. Însă pentru el este normalul. Este vorba despre Marius Ichim, proprietarul boutique-ului de arhitectură Matius, un studio de creaţie din România specializat exclusiv pe conceperea şi implementarea proiectelor de amenajare a spaţiilor de retail. Ce inseamna asta? Ca aduce o noua identitate vizuala si un concept de design inedit acestor spatii comerciale. Afacerea lui este singurul studio de arhitectura din Romania specializat exclusiv pe arhitectura si branding de retail. Marius si echipa lui au semnat deja proiecte sonore in piata: rebrandingul farmaciilor Dona si mall Promenada.
Marius Ichim e parte a campaniei CARIERE, OAMENI CARE NE INSPIRA.
Recomandările editorilor
-
Holcim obține finanțare pentru captarea și stocarea în subteran a dioxidului de carbon din producția de ciment și var
Compania Holcim anunță că proiectul CCS Holcim România – Carbon Hub CPT01 a fost selectat pentru finanțare de către Fondul de Inovare al Uniunii Europene. -
Cum alegi o singură prioritate într-o săptămână cu 14 direcții
E mijlocul săptămânii și lista de sarcini nu s-a micșorat, ci s-a extins. Proiectele urgente s-au înmulțit, termenele s-au apropiat, iar calendarul arată mai plin decât la începutul săptămânii. În teorie, totul e sub control. -
Black Friday 2025: 1 din 7 români pregătește bugete de peste 5.000 de lei. Care va fi cel mai căutat produs
Black Friday rămâne unul dintre cele mai așteptate evenimente comerciale din România, cu o notorietate de peste 90%, arată studiul realizat de Kantar România în perioada premergătoare ediției 2025. -
Analiză cu prea multe date: Cum decizi ce scoți din dashboard, nu ce mai adaugi
Dashboard-urile de raportare au devenit un reflex în aproape orice companie. Toată lumea vrea „vizibilitate”, „claritate” și „date în timp real”. Și nu e un lucru rău. Problema apare când acestea devin tot mai aglomerate.