Aproape 90% dintre companiile din România care au venituri peste 100 milioane euro au un departament de comunicare strategică, spre deosebire de 33% dintre companiile cu venituri de până la 1 milion euro. Acestea sunt câteva dintre concluziile studiului Cum comunică strategic companiile din România? la care au participat atât companii româneşti, strâine, cât şi cu capital mixt.
Fostul secretar de stat Codrin Scutaru se alătură companiei de consultanță în afaceri McGuireWoods România în funcția de Senior Manager. Scutaru își începe activitatea în noua poziție de luni, 27 iulie.
Trei consultanți seniori au fost cooptați în echipa McGuireWoods România. George Carpov va ocupa funcția de Strategic Communications Coordinator, Wolfgang Schneider va fi Senior Adviser, iar Daniel Zamfiropol devine Senior Associate.
Echipele în care oamenii se simt văzuți și auziți funcționează mai bine, rămân mai mult timp în companie și generează rezultate superioare. Concluzia apare în studiul aflat la baza indicatorului Net Connected Score.
Vremurile în care grila unei televiziuni dicta programul întregii familii s-au schimbat, însă în asta constă și frumusețea evoluției: nimic nu dispare, totul se transformă.
În multe organizații, dashboardurile ajung să fie colecții de grafice frumoase, dar greu de folosit în decizii. Cu fiecare lună se mai adaugă un indicator, încă un filtru, încă o vizualizare, până când instrumentul devine mai degrabă arhivă decât sprijin real.
Există procese care funcționează „din inerție”: toată lumea le folosește, nimeni nu le controlează, iar blocajele se adună. Cele mai problematice sunt acele procese care afectează simultan mai multe echipe, dar care nu apar pe lista oficială a responsabilităților nimănui.