Mihai Popa-Radu
-
Companiile investesc o mulțime de bani și timp în angajarea unui CEO sau a unui director executiv potrivit, capabil să stabilească o viziune și să facă schimbări în organizațiile lor. Cu toate acestea, în primele 18 luni, există 50% șanse ca noul CEO/executiv să părăsească firma. Acest eșec vine cu costuri enorme, perturbă atât organizația cât și departamentul financiar. -
Mindful Eating, Mindful Living - revoluția interioară începe cu o stafidă
Ce legătură este între Google, Twitter, Intel și Facebook, pe de o parte, și vedetele de televiziune, precum: Oprah Winfrey și Sandra Oh, din Anatomia lui Grey, pe de alta? Și angajații din respectivele corporații și vedetele amintite practică meditația conștientă (mindfulness), o tehnică menită să răspundă marilor provocări ale vremurilor noastre: stresul, surmenajul și supraalimentația.
-
Calea către succesul profesional – un drum atât de simplu?
Cu toţii ne dorim să atingem succesul, atât pe plan profesional, cât şi personal. Lumea în care trăim are nenumărate standarde, însoţite de tot atâtea provocări pe care le resimţim, atât în viaţa de zi cu zi, cât şi la serviciu. Şi nu de puţine ori, aceste ţinte ne provoacă să găsim soluţii din cele mai diverse, pentru a atinge succesul. Ce ne facem, însă, când succesul obţinut nu ne satisface şi ajungem să ne punem întrebări legate de ce ne dorim cu adevărat, de modul în care ne facem planuri pentru viitor, de cariera care ni se potriveşte sau de ce ne dorim să devenim, dincolo de ceea ce vrem să facem.
Recomandările editorilor
-
STUDIU: Ascultarea activă a angajaților reduce intenția de plecare și crește implicarea
Echipele în care oamenii se simt văzuți și auziți funcționează mai bine, rămân mai mult timp în companie și generează rezultate superioare. Concluzia apare în studiul aflat la baza indicatorului Net Connected Score. -
Aleksandras Česnavičius, CEO PRO TV: Puterea televiziunii constă în crearea acelor momente de „împreună”
Vremurile în care grila unei televiziuni dicta programul întregii familii s-au schimbat, însă în asta constă și frumusețea evoluției: nimic nu dispare, totul se transformă. -
Ce întrebare simplă te ajută să evaluezi dacă un dashboard e relevant
În multe organizații, dashboardurile ajung să fie colecții de grafice frumoase, dar greu de folosit în decizii. Cu fiecare lună se mai adaugă un indicator, încă un filtru, încă o vizualizare, până când instrumentul devine mai degrabă arhivă decât sprijin real. -
Cum identifici procesul care blochează trei echipe diferite, dar nu e nimeni responsabil de el
Există procese care funcționează „din inerție”: toată lumea le folosește, nimeni nu le controlează, iar blocajele se adună. Cele mai problematice sunt acele procese care afectează simultan mai multe echipe, dar care nu apar pe lista oficială a responsabilităților nimănui.