Studiu: generațiile mai tinere cred că experiențele online le pot substitui semnificativ pe cele offline
Experiențele online captează tot mai mult atenția consumatorilor, în special pe cea a generațiilor mai tinere, (…)
Experiențele online captează tot mai mult atenția consumatorilor, în special pe cea a generațiilor mai tinere, (…)
În această perioadă cel mai important factor în progresul companiilor este inovația. Dar inovația este făcută de (…)
Pe piața muncii, astăzi, pentru prima dată în istorie, există patru generații active: Baby-Boomers (aflată foarte (…)
Generația X, generația Y, millennials, digital natives, generația Z, generația alpha, silent generation, the golden (…)
Aproximativ jumătate dintre reprezentanții generației Millennials au renunțat cel puțin o dată la locul de muncă (…)
Millennials și generația Z din România privesc munca cu alți ochi decât înaintașii lor. Ei abia descoperă acest (…)
Chiar dacă este o generație digitalizată, Millennials nu se simt confortabil când au de-a face cu roboți la (…)
Potrivit unui studiu The Hartford, 80% dintre americanii ce aparţin generaţiei Millennials cred că vor ajunge (…)
Românii au cheltuit, în primele opt luni din 2017, puţin peste două miliarde de euro pe vacanţele (…)