moda
-
În mediul de afaceri te poți baza cu încredere pe stilul clasic sau pe stilul minimalist. Dacă ești o persoană neconvențională și vrei să treci la nivelul următor, poți opta și pentru un stil eclectic, -
„Nu aș fi fericită într-o lume în care nu am identitate”
Se vorbește mult în ultima vreme despre valori, sentimente, despre identitate. Tinerii în general - și nu numai ei consideră că nu s-ar simți bine într-o lume în care nu au identitate. Apropo de identitate, -
Dior/Bihor și artă românească din colecția Louis Vuitton, expuse în premieră națională, în Piața George Enescu
Expoziția pavilonului central „Art on Stage” din cadrul Art Safari București este realizată în parteneriat cu Louis Vuitton Fondation din Paris și este curatoriată de Hervé Mikaeloff (FR), curatorul Grupului Louis Vuitton Moët Hennessy. Expoziția va putea fi vizitată în perioada 11-20 mai, în Piața George Enescu din București, -
Creatorul imperiului Givenchy a părăsit această lume
Hubert de Givenchy, celebrul designer de modă, a murit la vârsta de 91 de ani. Partenerul acestuia, Philippe Venet, un fost designer haute couture, a confirmat vestea pentru agenția de știri AFP, scrie bbc.com. -
Moda așa cum probabil nu ai văzut-o: AGERPRES prezintă imagini din arhiva istorică
Agenția Națională de Presă AGERPRES prezintă expoziția de fotografie de arhivă dedicată modei anilor ‘50, ’60, ‘70, ’80 și ‘90, în cadrul Romanian Fashion Philosophy 2017. Evenimentul are loc la Palatul Bragadiru, în perioada 21-24 martie. -
“Standpoint”, proiectul românesc de la London Fashion Week
România prezintă, la ediția de anul acesta a London Fashion Week, expoziția “Standpoint”, care reunește creațiile designerilor Smaranda Almășan, Emese Bakó, Andreea Castrase, Sabina Pop şi Ancuța Sarca, într-un proiect conceput de Romanian Design Week. Designul expoziției, deschisă între 17-21 februarie, îi aparține arhitectului Attila Kim. -
Liliana Ţuroiu a fost nominalizată pentru titlul Femeia Anului
Artist plastic și designer, Lector Universitar Doctor în cadrul Departamentului de Modă al Universității Naționale de Arte București și membru al Uniunii Artiștilor Plastici Profesioniști din România, Liliana Ţuroiu a fost nominalizată, luna aceasta, pentru titlul Femeia Anului la categoria Artă și Cultură. -
De la gadgeturi şi telefoane, la produse de înfrumuseţare şi de lux
După nouă ani în afacerea familiei din domeniul IT&C, Angela Tiboc dezvoltă, alături de soţul ei, un business specializat în produse de înfrumuseţare şi de lux. Lansat în 2012, Sole Luxury Boutique se axa iniţial doar pe distribuţie, pentru ca ulterior să se extindă şi în retail, în urma unei investiţii totale de peste un milion de euro şi să vândă articole în valoare de 1,5 milioane euro, scrie WALL-STREET.RO. -
Antreprenoarea care transformă operele de artă în piese vestimentare
După ce a lucrat timp de opt ani în domeniul consultanţei în artă şi a promovat artişti români mai puţin cunoscuţi sau care erau într-un con de umbră, Andreea Buga a decis că arta trebuie şi poate să devină mai accesibilă publicului larg. A selectat câţiva artişti descoperiţi şi promovaţi de soţul ei, Adrian Buga, istoric şi critic de artă, şi le-a imprimat operele pe piese vestimentare, scrie WALL-STREET.RO. Aşa a luat naştere Argo Art by Andreea Buga, un brand de modă care propune ca lucrările de artă să fie purtate, nu doar privite. -
Tu știi ce vrei să fii când vei fi mare? Drumul de la oglinzile Fresnel la moda pentru bărbați
Universitatea Politehnica din București pare a fi o uzină de prelucrat creiere multilateral dezvoltate: de aici au cârmit mulți către publicitate, presă, antreprenoriat de toate culorile, ba chiar și spre lumea spectacolului - ne amintim desigur de trupa Divertis, formată, printre altele, din ingineri. Vlad Mariș are și el formație de inginer, tot de la UPB, la care a atașat un master, apoi doctoratul. Toate, în același domeniu tehnic, titlul lucrării sale de doctorat fiind „Conceperea, studiul și optimizarea unei oglinzi Fresnel poligonale adaptate unei microcentrale solare Stirling cu cogenerare și stocaj în hidrogen și în săruri topite”... Iar după atâta carte, Vlad Mariș, absolvent de Inginerie economică în domeniul mecanicii și masterand în Sisteme termice, frigorifice și de climatizare, își conduce astăzi propria afacere... în domeniul modei pentru bărbați.
-
Am, deci exist sau exist, deci am?
Sunt oameni care au ales să trăiască simplu pentru a fi mai aproape de ei înşişi, de cei pe care-i iubesc, de pasiunile lor, acelea pe care nu le-au lăsat niciodată să irumpă fiindcă aveau poziţii foarte înalte de cucerit şi foarte mulţi bani de câştigat. -
Voliovesti: experiența unică de împlinire a dorințelor vestimentare
Joi, 26 martie, începând cu ora 18:00, Italian Design & Architecture găzduiește evenimentul de lansare a celui mai nou proiect, mixul ideal între tehnologie și modă: Voliovesti- Straight to your fashion Ideas. -
Cadouri pentru ea
Cu ocazia zilei de 8 martie îi poți face un cadou prin care să îi arăți că o înțelegi și o susții, fie că este vorba de iubită, soție sau mamă, indiferent dacă este o persoană pasionată de modă, o femeie activă sau orientată către carieră. Specialiștii ThePhoneGeeks propun câteva idei de cadouri tech, în funcție de stilul de viață și personalitatea ei. -
Designerul care a renunțat la instrumente financiare pentru a lucra cu material și foarfeci
Lena Criveanu, unul dintre cei mai cunoscuți designeri români, avea 23 de ani când a decis să ocolească un job într-o bancă pentru o carieră construită cu materiale și foarfeci. -
Vicomte A. Paris – povestea unui brand de succes
Segmentul de fashion din România este în creștere și brandurile premium foarte cunoscute sunt deja prezente. Printre noii veniți, se află Vicomte A. Paris, brandul de haine de origine aristocrată francezăce a intrat pe piața locală prin deschiderea unui magazin boutique în Promenada Mall, în octombrie 2013.
-
Răsfaţă-te de sărbători!
Există o perioadă din an în care vrem să nu mai stăm acasă, în bucătărie sau făcând curat. Vrem să fim răsfăţate şi frumoase, să strălucim, să întoarcem capete prin extravaganţă sau prin rafinament. Perioada sărbătorilor de iarnă este una deosebită. Coafuri îndrăzneţe, rochii desprinse din paginile de modă... Ce-i drept, avem şi aliaţi pe măsură!
-
Nu există „prea bine îmbrăcat”
Afacerile cu costume bărbăteşti, croite pe măsură, au înflorit în ultima vreme. Acum, dacă un bărbat vrea să fie la fel de bine îmbrăcat precum actorii din filmele americane sau ca tipii misterioşi din reviste, o poate face fără să se ducă la Milano sau Londra, ci mult mai aproape de casă, la Bucureşti.
-
44 de premii de 10.000 lei fiecare pentru antreprenorii creativi
Dacă ai idei de afaceri în domeniile advertising, arhitectură, arte și piața de artă, meșteșuguri, design, modă, film, video & fotografie, software şi computer games, muzică, arte vizuale și performing arts, publishing, televiziune sau radio, acum ai ocazia să îşi expui proiectele şi ai şansa să primeşti ajutor pentru punerea lor în aplicare.
-
Eticheta ce poate fi încălcată
Mediul de business are un anume „cod” al vestimentaţiei, apărut, poate, şi din dorinţa ca seriozitatea cu care sunt tratate afacerile să fie subliniată de ţinuta celui care propune şi convinge partenerii să „parafeze” un contract. Lucrurile s-au mai schimbat, am aflat de la un fashion editor cu experienţă care nu exclude fantezia, jocul cu texturile şi ineditul din ceea ce înseamnă stil „serios” în vestimentaţie.
-
Plecarea unui om talentat nu e întotdeauna o veste proastă pentru companie
© 2013 Harvard Business School Publishing Corp.
Dacă am merge pe calea înţelepciunii convenţionale, am spune că recenta plecare a designerului Marc Jacobs de la casa Louis Vuitton este o veste foarte proastă pentru companie. Dar, dacă te uiţi mai îndeaproape la industria modei, vei afla că „rotaţia” designerilor talentaţi nu este întotdeauna un lucru rău.
Recomandările editorilor
-
Este tehnologia un factor decisiv în retenția Generației Z? Adrian Popescu, TotalSoft: Dacă brandul tău e atractiv, oamenii vin. Dar dacă aplicația prin care interacționează este greoaie și învechită, nu rămân
Generația Z nu mai privește aplicațiile de la birou ca pe simple instrumente de lucru, ci ca pe o extensie a culturii instituției, iar experiența digitală poate înclina decisiv balanța între a accepta sau a refuza un job. -
Cum arată transformarea unei organizații cu 8.000 de oameni care țin România în mișcare: cazul FAN Courier
Cum duci mai departe spiritul unei organizații antreprenoriale, lider de piațǎ, cu o istorie de peste 27 de ani şi peste 8.000 de angajați şi colaboratori. -
Când paralelele se întâlnesc… și liderii sfidează infinitul! | EDITORIAL
Imaginați-vă o sală de concert într-o seară rece de toamnă. Lumina se așază blând peste instrumente, foșnetul publicului se domolește. Dirijorul urcă pe scenă, ridică bagheta și, pentru o clipă, privește spre sală. -
Energia schimbării. Cum transformă Distribuție Oltenia organizația pentru viitorul sustenabil
Transformarea energetică de azi nu se măsoară doar în megawați sau tehnologii inteligente. Se vede mai ales în oameni, în felul în care se adaptează, învață și duc mai departe energia schimbării.