 
                            
                        model de business
- 
                     Cumperi un produs, îl folosești o vreme, apoi te gândești dacă merită să-l schimbi cu ceva mai bun. De ce să treci prin acest proces mereu, când poți avea acces continuu la servicii actualizate și Cumperi un produs, îl folosești o vreme, apoi te gândești dacă merită să-l schimbi cu ceva mai bun. De ce să treci prin acest proces mereu, când poți avea acces continuu la servicii actualizate și
- 
                      „Cred că provocarea cea mai mare a venit din suprapunerea cerințelor programului cu perioadele de lockdown”Valentin Ivănescu este Chief Executive Officer la WineRo Alira și absolvent BISM.
 Am urmat cursurile Facultății de Economie și Administrarea Afacerilor din cadrul Universității din Craiova, specializarea Management, urmată de un Master în Marketing și
- 
                      Digitalizarea – o condiţie esenţială pentru supravieţuirea companiilorCând ai cumpărat ultima dată un bilet de avion fără să accesezi un website? Sau când ai intrat ultima dată într-o agenţie bancară pentru a transfera fonduri? Când a fost ultima dată când ai consultat o carte de telefoane pentru a găsi numărul unui restaurant? De la lună la lună, din ce în ce mai multe servicii fac trecerea la digital: de la setarea consumului de energie din propria casă printr-o aplicaţie de mobil, până la finanţarea online a unei mici afaceri de la celălalt capăt al lumii. Toate aceste servicii există deja, iar altele sunt create în fiecare zi. 
- 
                      Cele mai mari ameninţări pentru sectorul telecom în 2012Nevoia unor noi modele de business, nivelul cheltuielilor de capital şi incertitudinile sistemului de reglementare - reprezintă cele mai mari ameninţări, dar şi oportunităţi pentru domeniul telecomunicaţiilor în 2012, potrivit ultimului raport „Top 10 riscuri în telecomunicaţii în 2012”, lansat recent de Ernst & Young. 
- 
                      GolinHarris lansează un nou model de businessAgenția de PR GolinHarris Bucureşti anunţă o schimbare majoră a modelului său de business, prin crearea unei structuri noi de agenţie, bazată pe modele şi instrumente proprii, inovatoare. Modelul g4 lansat astăzi a fost creat la nivel global anul trecut şi a fost gândit pentru a răspunde nevoilor tot mai specifice ale clienţilor. 
- 
                      Doua modele de business, doua studii de cazDe-a lungul timpului, marile companii se confruntă cu tot felul de oportunităţi şi ameninţări. Fie că este vorba de fidelizrea clienţilor sau de majorarea vânzărilor după perioade de turbulenţe economice, companiile trebuie să caute tot timpul soluţii pentru a ieşi din impas. În unele cazuri răspunsul îl reprezintă simplificarea structurii de conducere şi o implicare mai mare a top managementului în activităţile de zi cu zi ale companiei. 
- 
                      Educatie cu ingrediente naturaleSa zicem ca aveti un job de care v-ati plictisit, iar tot ce v-a ramas este pasiunea pentru gatit, neaparat cu ingrediente naturale. Nu v-ati dori sa va materializati pasiunea? Zis si facut. Va deschideti un restaurant mic unde si proprietarul, si bucatarul sunteti tot voi. Cum va suna un astfel de model de business? 
Recomandările editorilor
- 
                      Ionuț Dună, PPC Energie: „Am intrat pe un teritoriu complet nou, fără să avem toate informațiile, din dorința de a ne mișca repede”Ionuț Dună, directorul general al PPC Energie, și-a început parcursul profesional în cadrul operatorului telecom Connex (actualul Vodafone)
- 
                      CEO + HR Roundtable, București: Cum devin angajații de neînlocuit?Angajatul cu adevărat valoros nu este cel care doar bifează o sarcină, ci cel care o modelează, îi dă sens și o duce mai departe prin atitudine, integritate și capacitatea de a inova. Atunci când
- 
                     Articol susținut de DAAS EPTA Romania Articol susținut de DAAS EPTA RomaniaPerformanțele academice și cele sportive nu sunt incompatibilePatrick Dinu, Ana Bărbosu și alți tineri sportivi români de top demonstrează că pot face performanță și dacă prioritizează studiile.
- 
                      Dacă este cu adevărat o piață a angajatorilor, de ce unii angajați nu vin la birou sau nu lucrează când plouă? | EDITORIALPiața muncii este o piață a angajatorului, și nu a angajatului, iar statisticile oficiale confirmă acest lucru.