
mol romania
-
Coronavirus a determinat o realitate ireversibilă pe piața muncii, cel puțin sub două aspecte: munca a devenit mai flexibilă, iar procesul de digitalizare s-a intensificat. Acestea fac parte deja din noua realitate și, cu siguranță,
-
Cultura organizațională: Concept-cheie pentru un succes de lungă durată
Într-un mediu extern marcat de schimbări, cu un ritm tot mai accelerat, cu noi modele globale de consum de energie și de carburanți, cu transformări tehnologice majore și cu modificări ale obiceiurilor de consum, compania -
Zece profesori și antrenori au fost premiați pentru excelenţă în educaţie
Fundația pentru Comunitate a acordat, pentru al optulea an consecutiv, Premiile Mentor pentru excelență în educație unui număr de zece profesori și antrenori. În cadrul evenimentului a fost lansată cea de-a noua ediție a programului. -
Concurs de proiecte pentru ONG-uri care se ocupă de sănătatea copiilor cu nevoi speciale
Cea de-a 9-a ediție a Programului MOL pentru sănătatea copiilor, cu un fond mărit la 400.000 de lei, a lansat înscrierile la concursul de proiecte. Sunt finanțate fundații care derulează proiecte de terapie prin artă sau terapie emoțională pentru copiii cu nevoi speciale. -
380 de tineri sportivi și artiști primesc finanțare printr-un program de sprijinire a talentelor
MOL România și Fundația Pentru Comunitate au anunțat rezultatele celei de-a 12-a ediții a programului de promovare a talentelor. -
Zece profesori și antrenori au fost premiați pentru excelență în educație
Zece profesori și antrenori au fost premiați pentru excelență în educație în cadrul unei festivități de gală. Laureații au primit câte un trofeu special, Trofeul Mentor (foto), realizat de artistul plastic Ioan Nemțoi, și câte un premiu în valoare de 8.000 de lei. -
S-a dat startul programului MOL România de finanțare a sportivilor și artiștilor talentați
MOL România și Fundația pentru Comunitate au lansat a 11-a ediție a programului de promovare a tinerelor talente printr-o expoziție comună a tinerilor susținuți în anii anteriori. Derulat pe plan național pe bază de concurs de proiecte, programul pune la dispoziția tinerilor cu rezultate bune în domeniul sportului și al artelor un fond de 350.000 de lei. -
350.000 de lei pentru 493 de tineri talentați în cadrul programului MOL România „Pot ajuta?”
MOL România sprijină cu 350.000 de lei un număr de 493 de tineri sportivi și artiști prin 138 de proiecte înscrise în cadrul ediției cu numărul 10 a programului „MOL – Pot ajuta?”. În total, 900 de tineri s-au înscris în competiție anul acesta. -
300.000 de lei pentru 19 proiecte care vor asigura terapii alternative copiiilor și tinerilor cu nevoi speciale de sănătate
MOL România și Fundația pentru Comunitate au anunțat, la Cluj-Napoca, organizațiile non-profit care vor beneficia de o finanțare totală în valoare de 300.000 de lei în cadrul celei de-a șasea ediții a Programului MOL pentru sănătatea copiilor. Astfel, vor fi susținute cauzele a peste 730 de copii cu deficiențe, boli cronice sau în curs de recuperare după afecţiuni grave. -
Grupul MOL poate achizitiona benzinariile Eni. Comisia Europeana a dat unda verde
Comisia Europeana, in temeiul regulamentului UE privind concentrarile economice, a aprobat, joi, 25 septembrie, achizitionarea benzinariilor Eni din Romania, Cehia si Slovacia de catre MOL Petrol si Gaze Plc. din Ungaria.
-
Spaţii verzi de 1 milion de euro
În București, suprafața verde a scăzut semnificativ: unui locuitor îi revin mai puțin de 7 metri pătrați de spațiu înverzit, de patru ori mai puțin decât norma europeană, de 26 metri pătraţi, și chiar de zece ori mai puțin comparativ cu alte capitale, unde situația este mult mai „respirabilă”.
-
MOL România are un nou partener în campania de colectare a uleiului alimentar uzat
MOL România colaborează cu București FM în campania de colectare a uleiului alimentar uzat de la populație, prin care a strâns în cele circa șase luni de la lansare peste 1.500 de litri de ulei.
-
Inițiativă de succes. Mol a colecta peste 600 de litri de ulei alimentar uzat pentru reciclare
MOL România a colectat, în mai puțin de două luni, peste 600 de litri de ulei alimentar uzat de la populație, pentru a fi reciclat. Companiaîmpreună cu partenerii săi: Biofilter România și Fundația pentru Parteneriat a lansat la începutul lunii august un proiect vizând creșterea gradului de conștientizare a publicului larg în privința necesității colectării selective a acestui produs nociv pentru mediu.
-
139 de tineri, sprijiniţi prin programul „MOL- Pot ajuta?”
139 de tineri talentaţi în domeniul artistic şi în cel sportiv vor primi sponsorizări în valoare totală de 290.000 de lei pentru dezvoltarea şi continuarea carierei din partea MOL România şi Fundaţia pentru Comunitate, în cadrul ediţiei 2012 a programului „MOL- Pot ajuta?”.
-
MOL România colectează uleiul alimentar uzat
MOL România este prima reţea de benzinării care iniţiază un program pentru colectarea de la populaţie a uleiului alimentar uzat, cu scopul de a contribui la protecţia mediului şi la educaţia civică privind acest subiect.
-
Începe concursul de proiecte „Spaţii verzi”, destinat ONG-urilor de mediu
MOL România şi Fundaţia pentru Parteneriat lansează, pentru al şaptelea an consecutiv, concursul de proiecte „Spaţii verzi” destinat ONG-urilor de mediu.
Recomandările editorilor
-
Apple extinde în România proiectul de energie regenerabilă
Apple a anunțat o amplă extindere a proiectelor sale de energie regenerabilă în Europa, prin dezvoltarea unor noi parcuri solare și eoliene de mari dimensiuni în Grecia, Italia, Letonia, Polonia și România. -
Noul website CARIERE: Interviuri, știri și producții video, în prim-plan
Revista CARIERE, singurul produs multimedia dedicat comunității de HR și business din România, cu prezență în trei medii principale (revistă tipărită, platformă digitală și evenimente de specialitate) lansează noul website al publicației: www.revistacariere.ro. -
Poveste de brand. De la ce vine numele Benvenuti
Brandurile se nasc și dispar cu viteza tendințelor, puține reușesc să-și păstreze identitatea autentică și să crească organic, pas cu pas, timp de două decenii. -
Ce taskuri repeți săptămânal fără să le regândești și care sunt costurile
Sunt acele sarcini de muncă ce care apar în fiecare săptămână, la aceeași oră, în același format: raportul de luni, ședința de marți, statusul de vineri. Nici nu mai au nevoie de brief, pentru că toată lumea „știe cum se face”. Dar exact aici e capcana.