negativism
-
În plan mental și emoțional, un pachet de convingeri deficitare legate de viață și o obișnuință comportamentală de tipul îngrijorare, frică, prevenție exagerată, neîncredere în oameni, negativism, atenție direcționată predominant pe minusuri duc la incapacitatea -
Cum scăpăm de cultura lui NU?
Ipoteza pe care o avansăm este că românii au un comportament pasiv-agresiv dobândit prin educaţia din familie şi din şcoală, pe care îl perpetuează în plan personal şi profesional. Premisa de la care plecăm este că mentalitatea lui "NU" are rădăcini adânci în istorie. -
Cum se poate transforma un lider slab într-unul foarte bun
© 2013 Harvard Business School Publishing Corp.
Am examinat recent datele strânse de la 545 de directori executivi – aflaţi, în medie, la niveluri de top management – care au participat la programe de dezvoltare a abilităţilor de leadership. Dintre toţi aceşti lideri, am găsit un grup de 71 de directori executivi care au fost capabili să-şi ridice eficienţa în leadership de la percentila 23, la nivelul căreia aveau performanţe mai bune decât 23% din ceilalţi lideri din grup, la percentila 56 - adică au urcat de la nivelul liderilor slabi la nivelul liderilor buni. După ce am folosit feedback-urile provenite din evaluările la 360 de grade realizate pe parcursul unei perioade de 12 până la 18 luni, am reuşit să depistăm ce anume făceau liderii care au făcut cele mai semnificative progrese. Am aflat că peste 80% dintre ei şi-au îmbunătăţit semnificativ capacitatea de a practica nouă abilităţi specifice de leadership.
-
Cum să răspunzi la negativismul celorlalţi, fără să torni gaz pe foc
© 2012 Harvard Business School Publishing Corp.
“Sunt la capătul răbdării”, a spus Dan, şeful echipei de vânzări dintr-o firmă de servicii financiare. “Sunt atâtea oportunităţi aici – business-ul creşte, munca e interesantă, iar primele pe care urmează să le luăm în acest an ar trebui să fie foarte bune – dar oamenii nu fac decât să se plângă”. Când trecea pe holul firmei pe lângă angajaţii lui şi îi întreba cum merge treaba, ei răspundeau cu un comentariu critic despre un client sau o bombăneală despre cât de multe au de făcut. “Cum pot să inversez negativismul de care sunt pătrunşi oamenii din echipa mea?”, m-a întrebat Dan.
-
Aţi bugetat „emoţiile” pentru 2012?
Avem emoţii zilnic! Un studiu efectuat de Gallup International arată că doar la serviciu avem aproximativ 20.000 de emoţii zilnic. Cam câte dintre aceste sunt negative?
-
... alungi negativismul angajatilor
Intotdeauna vor exista in cadrul unei organizatii nemultumiri, de natura diversa, indiferent de cat de mult te straduiesti, ca manager, sa faci cele mai bune alegeri, atat pentru angajati, cat si pentru companie. De altfel, se spune ca cine incearca sa multumeasca pe toata lumea da dovada de naivitate.
Recomandările editorilor
-
Industria outsourcingului în era automatizării: 90% din activitățile de back-office pot fi digitalizate - STUDIU
90% dintre activitățile de back office din industria de externalizare a proceselor de afaceri pot fi acum automatizate, potrivit raportului „Reimagining Business Processes with AI”, lansat de Parseq. -
Generația Z simte presiunea incertitudinii: cum afectează anxietatea financiară viața tinerilor
Tinerii din Generația Z trăiesc cu un nivel ridicat de stres și anxietate, cauzat în principal de incertitudinea legată de viitor și de lipsa controlului asupra evenimentelor imprevizibile. -
Care este principala provocare a antreprenorilor români | SONDAJ
Găsirea clienților reprezintă principala provocare pentru mai mult de jumătate dintre antreprenorii români, arată un sondaj recent realizat de aSpace -
Va ajunge starea de sănătate a angajaților un nou indicator de business?
Pachetele de beneficii oferite angajaților au devenit din ce în ce mai sofisticate în ultimii ani, iar în cadrul companiilor locale aproape că există o competiție în ceea ce privește numărul de inițiative de wellbeing.