 
                            
                        neincredere
- 
                     Neîncrederea față de ceilalți (și adesea și față de ei înșiși) conduce managerii către un control la toate nivelurile. Pot fi vindecați de această boală, „control-freak”? Da, dar trebuie să realizeze câteva lucruri. Neîncrederea față de ceilalți (și adesea și față de ei înșiși) conduce managerii către un control la toate nivelurile. Pot fi vindecați de această boală, „control-freak”? Da, dar trebuie să realizeze câteva lucruri.
- 
                      Foloseşti prea des pronumele „Eu”? S-ar putea să nu ai suficientă încredere în tineProbabil că abia acum te-ai întrebat de câte ori începi o propoziţie cu „Eu am făcut…” sau „Eu mă simt...”. Ei bine, specialiştii au demonstrat că acest amănunt, aparent minor, spune mai multe despre noi decât ne închipuim, potrivit cercetătorilor de la Universitatea din Texas, citaţi de The Wall Street Journal. Adesea, cei care folosesc „Eu” se gândesc mult la ei înşişi. Dar pot avea şi o conştiintă de sine dezvoltată sau o nesiguranţă de sine. 
- 
                      De ce avem încredere în cine nu trebuieCând luăm decizia să avem încredere în cineva, ne gândim ce am face noi în acea situaţie - deşi ştim din experienţă că unii oameni nu se ridică la nivelul aşteptărilor. Un studiu efectuat de Paola Giuliano, profesor la universitatea UCLA, a condus la o teorie numită „falsul consens“. 
- 
                      Sa n-ai incredere in politicieni, agenti imobiliari si instalatori!Profesiile de politician, agent imobiliar si instalator au parte de cea mai putina incredere in Marea Britanie, arata un sondaj recent. Canadienii sunt mai reticenti fata de vanzatorii de masini uzate. 
Recomandările editorilor
- 
                      BEST EMPLOYER FEST 2025. Bianca Chera: Ne așteptăm la o evoluție legislativă în zona prevenirii sindromului de burnoutPe 12 noiembrie 2025, la București, revista Cariere organizează BEST EMPLOYER FEST – Noi tendințe în companii, noi obiceiuri ale angajaților, un eveniment dedicat împărtășirii celor mai bune practici în îmbunătățirea experienței angajaților.
- 
                      Salim Touma, Grand Hotel Bucharest: Îmi place să rezolv probleme. Dacă nu apar provocări operaționale, mă plictisescCu peste 25 de ani de experiență internațională în industria ospitalității, Salim Touma a reușit, în ultimii trei ani, să conducă un proces complet de rebranding, să reducă cu 32% costurile și să scadă fluctuația de personal cu 40%.
- 
                      Giorgiana Matei, Airbus Aerostructures România: Oamenii nu caută doar muncă, ci și sens. Vor să contribuie la comunitatea în care trăiescNu poți fi sub nivelul pieței, dar nici un salariu peste medie nu garantează retenția, susține cu realism Giorgiana Matei, HR Manager la Airbus Aerostructures România.
- 
                      Energia schimbării. Cum transformă Distribuție Oltenia organizația pentru viitorul sustenabilTransformarea energetică de azi nu se măsoară doar în megawați sau tehnologii inteligente. Se vede mai ales în oameni, în felul în care se adaptează, învață și duc mai departe energia schimbării.