nike
-
Nike este cunoscut în întreaga lume, mai ales când vine vorba de echipamente sportive, dar puțini știu povestea din spatele acestui brand și mai ales cum s-a ajuns la acest nume. Are legătură cu mitologia -
Forumul Nike demonstrează atât promisiunile, cât şi pericolele creării unei comunităţi de utilizatori
© 2014 Harvard Business School Publishing Corp.
De Anul Nou, printr-un tweet, a fost anunţată lansarea Forumului Comunităţii Nike. Dacă nu ai remarcat, ai toate scuzele. Astăzi, mesajele promoţionale pentru forum nu mai există, fiindcă au fost scoase din bara de navigaţie de pe site-ul Nike, iar numărul conversaţiilor despre forum purtate pe site-urile de socializare este aproape de zero. Şi totuşi, Nike Community Forum este una dintre cele mai mari oportunităţi ale Nike – un mod de a-i aduce pe site-ul companiei pe utilizatorii săi de servicii şi mesaje furnizate pe telefonul mobil „Nike+”, precum şi de a crea un „ecosistem” de atleţi care să fie cu adevărat activi şi implicaţi în discuţii.
-
Zece companii cu un marketing genial
Cu toţii ştim că există o multitudine de definiţii pentru marketing: de la modelul simplist de a vedea marketingul drept "arta şi ştiinţa de a vinde", la definiţia dată de Kotler, care prezintă marketingul ca "un proces social şi managerial prin care indivizi sau grupuri de indivizi obţin ceea ce le este necesar şi doresc prin crearea, oferirea şi schimbul de produse şi servicii având o anumită valoare".
-
Doua modele de business, doua studii de caz
De-a lungul timpului, marile companii se confruntă cu tot felul de oportunităţi şi ameninţări. Fie că este vorba de fidelizrea clienţilor sau de majorarea vânzărilor după perioade de turbulenţe economice, companiile trebuie să caute tot timpul soluţii pentru a ieşi din impas. În unele cazuri răspunsul îl reprezintă simplificarea structurii de conducere şi o implicare mai mare a top managementului în activităţile de zi cu zi ale companiei.
-
Cele mai etice companii din lume
PepsiCo, Nike, Ford, Hewlett-Packard, Adobe Systems, L’Oréal, Timken, IKEA, Cisco Systems si Vodafone Group se numara printre cele mai etice companii din lume, potrivit unui top realizat de Institutul Ethisphere si dat publicitatii astazi.
Recomandările editorilor
-
Semnele tăcute care arată că o echipă s-a decuplat de la cultura companiei
O echipă nu se îndepărtează de cultura organizațională peste noapte. De obicei, procesul este lent, aproape invizibil. El începe mult înainte ca performanța să scadă. Primele semne nu apar în rapoarte, ci în... -
EXCLUSIVJason Zickerman, CEO TAB: Fii sincer, arată-te vulnerabil, învață de la ceilalți și vei deveni liderul care îți dorești
După mai bine de 25 de ani de experiență internațională cu The Alternative Board (TAB), Jason Zickerman, CEO-ul global al organizației, privește cu entuziasm și realism intrarea pe piața din România. -
Peste 80% dintre români urmăresc influenceri. Ce așteptări au de la ei | STUDIU
81% dintre adulți urmăresc în continuare influenceri, o cifră stabilă față de anul trecut. Această stagnare indică o piață matură: publicul există în continuare, dar atenția este mai greu de câștigat arată studiul InfluenceMe 2025. -
Cum setezi un sistem de evaluare care nu adaugă muncă inutilă și nici tensiune
Puține procese interne provoacă mai mult stres decât cel de evaluare a performanței. Pentru unii angajați, e momentul în care se simt judecați; pentru unii lideri, e o etapă birocratică în plus.