nisa
-
Tot mai mulți consumatori caută produse autentice, cu poveste, iar business-ul Produse-Moldovenesti.ro s-a remarcat printr-o abordare care pune în centrul său tradiția, dar și inovația. Alin Dinu, National Sales Manager, ne vorbește despre stilul său -
Afacere de succes într-o nișă "pretențioasă": o antreprenoare vrea să facă 100.000 de euro din vânzări de haine pentru femei însărcinate
Claudia Stirbei a intrat in antreprenoriat in urma cu sapte ani, cand, dupa ce a ramas insarcinata, si-a dat seama ca pe piata romaneasca femeile insarcinate nu aveau prea multe optiuni, daca isi doreau sa se imbrace bine, informează wall-street.ro. -
Inovaţie într-un business cu tot mai mare potenţial de viitor
Apa termală este cunoscută încă de 2000 de ani ca fiind excelentă pentru tratarea diferitelor boli sau pentru îngrijirea organismului şi nu numai. Beneficiile ei terapeutice stau astăzi la baza lansării unor produse cosmetice de foarte bună calitate, pe nişa de perspectivă a dermatocosmeticelor. Piaţa este în continuă dezvoltare, iar veştile bune vin şi de la mărci româneşti care se dezvoltă cu succes alături de gamele internaţionale.
-
Diversitatea răspunde provocărilor
La începutul anilor ’90, s-au bazat pe inovaţii. Voiau să le aplice în industria românească, industrie care se prăbuşea ca un pietroi. Le-a fost greu, pentru că instabilitatea mediului economic românesc nu era prielnică deloc companiilor nişate. În cele din urmă, s-au extins şi au abordat alte domenii.
-
Miniprenorii care ne fac viaţa mai uşoară
Au construit mini-afaceri, dar cu potenţial de creştere. Cred cu tărie în segmentele de nişă şi spun că au avantajul de a face numai ceea ce le place şi pentru cine le place. Un soi de relaxare dat de venitul stabil de la job sau de gradul de dezvoltare a businessului. Trei oameni din domenii diferite au în comun pasiunea: de a scrie, de a desena sau de a face hainele să arate bine. Sunt poveştile unor întreprinzători care vorbesc despre hobby-uri născute în copilărie şi transformate, dintr-o sclipire, în ceea ce numim acum mini-afaceri.
Recomandările editorilor
-
Eveniment susținut de TotalSoft și MedLifeUrmează CEO + HR Roundtable Timișoara | Cum își formează TotalSoft viitoarele generații de specialiști
Pe 23 octombrie 2025, la Timișoara, Revista CARIERE, în parteneriat cu TotalSoft și MedLife, organizează evenimentul CEO + HR Roundtable, intitulat „Educația ca motor pentru business: Cum își formează marii angajatori din vestul țării următoarele generații de profesioniști”. -
Checklist de sănătate organizațională: 5 întrebări mai utile decât un studiu de engagement
Multe companii lansează anual sondaje ample despre motivație și satisfacție, dar rezultatele ajung rar să schimbe ceva concret. Scorurile cresc sau scad ușor, fără legătură directă cu realitatea de zi cu zi. -
Eveniment susținut de TotalSoft și MedLifeUrmează CEO + HR Roundtable Timișoara | Cum vede MedLife dezvoltarea profesională a angajaților
Pe 23 octombrie, la Timișoara, Revista CARIERE, în parteneriat cu TotalSoft și MedLife, organizează evenimentul CEO + HR Roundtable: „Educația ca motor pentru business: Cum își formează marii angajatori din vestul țării următoarele generații de profesioniști”. -
Noul website CARIERE: Interviuri, știri și producții video, în prim-plan
Revista CARIERE, singurul produs multimedia dedicat comunității de HR și business din România, cu prezență în trei medii principale (revistă tipărită, platformă digitală și evenimente de specialitate) lansează noul website al publicației: www.revistacariere.ro.