nisa
-
Tot mai mulți consumatori caută produse autentice, cu poveste, iar business-ul Produse-Moldovenesti.ro s-a remarcat printr-o abordare care pune în centrul său tradiția, dar și inovația. Alin Dinu, National Sales Manager, ne vorbește despre stilul său -
Afacere de succes într-o nișă "pretențioasă": o antreprenoare vrea să facă 100.000 de euro din vânzări de haine pentru femei însărcinate
Claudia Stirbei a intrat in antreprenoriat in urma cu sapte ani, cand, dupa ce a ramas insarcinata, si-a dat seama ca pe piata romaneasca femeile insarcinate nu aveau prea multe optiuni, daca isi doreau sa se imbrace bine, informează wall-street.ro. -
Inovaţie într-un business cu tot mai mare potenţial de viitor
Apa termală este cunoscută încă de 2000 de ani ca fiind excelentă pentru tratarea diferitelor boli sau pentru îngrijirea organismului şi nu numai. Beneficiile ei terapeutice stau astăzi la baza lansării unor produse cosmetice de foarte bună calitate, pe nişa de perspectivă a dermatocosmeticelor. Piaţa este în continuă dezvoltare, iar veştile bune vin şi de la mărci româneşti care se dezvoltă cu succes alături de gamele internaţionale.
-
Diversitatea răspunde provocărilor
La începutul anilor ’90, s-au bazat pe inovaţii. Voiau să le aplice în industria românească, industrie care se prăbuşea ca un pietroi. Le-a fost greu, pentru că instabilitatea mediului economic românesc nu era prielnică deloc companiilor nişate. În cele din urmă, s-au extins şi au abordat alte domenii.
-
Miniprenorii care ne fac viaţa mai uşoară
Au construit mini-afaceri, dar cu potenţial de creştere. Cred cu tărie în segmentele de nişă şi spun că au avantajul de a face numai ceea ce le place şi pentru cine le place. Un soi de relaxare dat de venitul stabil de la job sau de gradul de dezvoltare a businessului. Trei oameni din domenii diferite au în comun pasiunea: de a scrie, de a desena sau de a face hainele să arate bine. Sunt poveştile unor întreprinzători care vorbesc despre hobby-uri născute în copilărie şi transformate, dintr-o sclipire, în ceea ce numim acum mini-afaceri.
Recomandările editorilor
-
Bianca Călburean, Siemens: Construim un mediu în care oamenii aleg să se întoarcă la birou pentru că își doresc, nu pentru că îi obligăm
Alegere, nu obligație. Pe acest principiu Siemens România își construiește întreaga strategie de-a face biroul din nou relevant. -
Cursa pentru AI se accelerează: Google anunță un cip care rivalizează cu tehnologia Nvidia
Google a anunțat lansarea celui mai puternic cip de inteligență artificială dezvoltat până acum, parte a eforturilor companiei, de atragere a unor noi clienți din zona AI cu soluții hardware proprii. -
Black Friday 2025: Primele statistici în timp real de la PayU GPO România
PayU GPO România monitorizează în timp real tranzacțiile și comportamentul consumatorilor în cea mai importantă zi a comerțului online românesc. -
O soluție la un pas distanță: introducerea unui sistem de management al performanței în instituțiile publice | ANALIZĂ
Toată lumea vorbește despre reforma statului și de cât de importantă este ea. Toată lumea vorbește despre necesitatea introducerii unui sistem de management al performanței în instituțiile publice, similar cu cel din companiile private.