noaptea agentiilor
-
Cea de-a șasea ediție a evenimentului Noaptea Agențiilor, care va avea loc pe 2 aprilie, se anunță cel puțin la fel de interesantă ca edițiile anterioare pentru că tema aleasă pentru acest an este Work and Play. -
Diseară are loc Noaptea Agențiilor. Iată ce vă propun agențiile participante
Lucrăm toată ziua şi nu mai avem timp şi de distracţii. Iată că a venit momentul şi pentru un pic de timp liber, de calitate, în compania Agenţiilor! Muzică bună, karaoke, ateliere de tot felul vă aşteaptă astăzi, 3 aprilie, la Noaptea Agenţiilor, începând cu orele 20.00! Anul acesta pot participa şi agenţiile din afara Bucureştiului, iar invitatul special este Republica Moldova, cu agenţiile Casa Imago şi Piko Creative. Cea de-a cincea ediţie a Nopţii Agenţiilor se va desfășura sub tema „Craft up your life”.
-
Noaptea Agențiilor 2014 adună 35 de agenţii
Pentru prima oară, agențiile din afara Bucureștiului pot participa în cadrul Nopții Agențiilor. Cea de-a cincea ediţie a Nopţii Agenţiilor are loc anul acesta pe 3 aprilie. Aceasta se va desfăşura sub tema „Craft up your life” şi va include evenimente organizate de către 35 de agenţii de comunicare, Energiea şi Institute, the Café.
-
Noaptea Agenţiilor 2013 va avea loc pe 25 aprilie
În perioada 19 februarie-22 martie, agenţiile de advertising, de PR, full-service, de online şi interactive sau agenţiile de media se pot înscrie la Noaptea Agenţiilor 2013, eveniment care va avea loc pe 25 aprilie, începând cu ora 20:00.
-
Noaptea Agențiilor 2012 va fi transmisă și online
Agențiile de comunicare care își doresc să participe anul acesta la Noaptea Agențiilor se mai pot înscrie până pe 20 aprilie, orele 18.00. Condițiile de participare și regulamentul de înscriere se găsesc pe site-ul www.noapteaagentiilor.ro.
-
Creativitatea se promovează la Noaptea Agenţiilor
Pe 17 octombrie va avea loc cea de-a doua ediţie a Nopţii Agenţiilor, iar agenţiile de publicitate se vor întrece în evenimente care mai de care mai creative, dedicate insomniacilor pasionaţi de publicitate.
Recomandările editorilor
-
STUDIU: Ascultarea activă a angajaților reduce intenția de plecare și crește implicarea
Echipele în care oamenii se simt văzuți și auziți funcționează mai bine, rămân mai mult timp în companie și generează rezultate superioare. Concluzia apare în studiul aflat la baza indicatorului Net Connected Score. -
Aleksandras Česnavičius, CEO PRO TV: Puterea televiziunii constă în crearea acelor momente de „împreună”
Vremurile în care grila unei televiziuni dicta programul întregii familii s-au schimbat, însă în asta constă și frumusețea evoluției: nimic nu dispare, totul se transformă. -
Ce întrebare simplă te ajută să evaluezi dacă un dashboard e relevant
În multe organizații, dashboardurile ajung să fie colecții de grafice frumoase, dar greu de folosit în decizii. Cu fiecare lună se mai adaugă un indicator, încă un filtru, încă o vizualizare, până când instrumentul devine mai degrabă arhivă decât sprijin real. -
Cum identifici procesul care blochează trei echipe diferite, dar nu e nimeni responsabil de el
Există procese care funcționează „din inerție”: toată lumea le folosește, nimeni nu le controlează, iar blocajele se adună. Cele mai problematice sunt acele procese care afectează simultan mai multe echipe, dar care nu apar pe lista oficială a responsabilităților nimănui.