noaptea agentiilor
-
Cea de-a șasea ediție a evenimentului Noaptea Agențiilor, care va avea loc pe 2 aprilie, se anunță cel puțin la fel de interesantă ca edițiile anterioare pentru că tema aleasă pentru acest an este Work and Play. -
Diseară are loc Noaptea Agențiilor. Iată ce vă propun agențiile participante
Lucrăm toată ziua şi nu mai avem timp şi de distracţii. Iată că a venit momentul şi pentru un pic de timp liber, de calitate, în compania Agenţiilor! Muzică bună, karaoke, ateliere de tot felul vă aşteaptă astăzi, 3 aprilie, la Noaptea Agenţiilor, începând cu orele 20.00! Anul acesta pot participa şi agenţiile din afara Bucureştiului, iar invitatul special este Republica Moldova, cu agenţiile Casa Imago şi Piko Creative. Cea de-a cincea ediţie a Nopţii Agenţiilor se va desfășura sub tema „Craft up your life”.
-
Noaptea Agențiilor 2014 adună 35 de agenţii
Pentru prima oară, agențiile din afara Bucureștiului pot participa în cadrul Nopții Agențiilor. Cea de-a cincea ediţie a Nopţii Agenţiilor are loc anul acesta pe 3 aprilie. Aceasta se va desfăşura sub tema „Craft up your life” şi va include evenimente organizate de către 35 de agenţii de comunicare, Energiea şi Institute, the Café.
-
Noaptea Agenţiilor 2013 va avea loc pe 25 aprilie
În perioada 19 februarie-22 martie, agenţiile de advertising, de PR, full-service, de online şi interactive sau agenţiile de media se pot înscrie la Noaptea Agenţiilor 2013, eveniment care va avea loc pe 25 aprilie, începând cu ora 20:00.
-
Noaptea Agențiilor 2012 va fi transmisă și online
Agențiile de comunicare care își doresc să participe anul acesta la Noaptea Agențiilor se mai pot înscrie până pe 20 aprilie, orele 18.00. Condițiile de participare și regulamentul de înscriere se găsesc pe site-ul www.noapteaagentiilor.ro.
-
Creativitatea se promovează la Noaptea Agenţiilor
Pe 17 octombrie va avea loc cea de-a doua ediţie a Nopţii Agenţiilor, iar agenţiile de publicitate se vor întrece în evenimente care mai de care mai creative, dedicate insomniacilor pasionaţi de publicitate.
Recomandările editorilor
-
Samir Karia, Citibank: Abilitățile îți deschid ușa, dar caracterul te face indispensabil
Întrebarea fundamentală pe care și-o pun liderii și strategii de HR a rămas, în esență, aceeași de-a lungul anilor: ce anume transformă un bun profesionist într-un talent indispensabil pentru viitorul companiei? -
Liliana Avram, Citibank: Lecția principală în orice schimbare este să arăți micile victorii
Cel mai puternic instrument al unui lider în fața unei transformări organizaționale nu este un plan complex sau o nouă tehnologie, ci capacitatea de a face vizibil progresul. -
Comisia Europeană reacționează după decizia CJUE pe tema salariului minim european
Comisia Europeană (CE) a salutat hotărârea pronunțată de Curtea de Justiție a Uniunii Europene (CJUE) pe tema Directivei legată de salariul minim european. Instanța a respins cererea Danemarcei, de anulare integrală a actului, cu toate că a anulat două prevederi ale directivei. -
Push sau Pull în Training sau despre strategii de marketing aplicate în HR | ANALIZĂ
În marketing, strategiile push și pull sunt douǎ moduri diferite de a aduce un produs sau un serviciu cǎtre consumator, cǎtre clientul final.