noaptea agentiilor
-
Cea de-a șasea ediție a evenimentului Noaptea Agențiilor, care va avea loc pe 2 aprilie, se anunță cel puțin la fel de interesantă ca edițiile anterioare pentru că tema aleasă pentru acest an este Work and Play. -
Diseară are loc Noaptea Agențiilor. Iată ce vă propun agențiile participante
Lucrăm toată ziua şi nu mai avem timp şi de distracţii. Iată că a venit momentul şi pentru un pic de timp liber, de calitate, în compania Agenţiilor! Muzică bună, karaoke, ateliere de tot felul vă aşteaptă astăzi, 3 aprilie, la Noaptea Agenţiilor, începând cu orele 20.00! Anul acesta pot participa şi agenţiile din afara Bucureştiului, iar invitatul special este Republica Moldova, cu agenţiile Casa Imago şi Piko Creative. Cea de-a cincea ediţie a Nopţii Agenţiilor se va desfășura sub tema „Craft up your life”.
-
Noaptea Agențiilor 2014 adună 35 de agenţii
Pentru prima oară, agențiile din afara Bucureștiului pot participa în cadrul Nopții Agențiilor. Cea de-a cincea ediţie a Nopţii Agenţiilor are loc anul acesta pe 3 aprilie. Aceasta se va desfăşura sub tema „Craft up your life” şi va include evenimente organizate de către 35 de agenţii de comunicare, Energiea şi Institute, the Café.
-
Noaptea Agenţiilor 2013 va avea loc pe 25 aprilie
În perioada 19 februarie-22 martie, agenţiile de advertising, de PR, full-service, de online şi interactive sau agenţiile de media se pot înscrie la Noaptea Agenţiilor 2013, eveniment care va avea loc pe 25 aprilie, începând cu ora 20:00.
-
Noaptea Agențiilor 2012 va fi transmisă și online
Agențiile de comunicare care își doresc să participe anul acesta la Noaptea Agențiilor se mai pot înscrie până pe 20 aprilie, orele 18.00. Condițiile de participare și regulamentul de înscriere se găsesc pe site-ul www.noapteaagentiilor.ro.
-
Creativitatea se promovează la Noaptea Agenţiilor
Pe 17 octombrie va avea loc cea de-a doua ediţie a Nopţii Agenţiilor, iar agenţiile de publicitate se vor întrece în evenimente care mai de care mai creative, dedicate insomniacilor pasionaţi de publicitate.
Recomandările editorilor
-
Este tehnologia un factor decisiv în retenția Generației Z? Adrian Popescu, TotalSoft: Dacă brandul tău e atractiv, oamenii vin. Dar dacă aplicația prin care interacționează este greoaie și învechită, nu rămân
Generația Z nu mai privește aplicațiile de la birou ca pe simple instrumente de lucru, ci ca pe o extensie a culturii instituției, iar experiența digitală poate înclina decisiv balanța între a accepta sau a refuza un job. -
Cum arată transformarea unei organizații cu 8.000 de oameni care țin România în mișcare: cazul FAN Courier
Cum duci mai departe spiritul unei organizații antreprenoriale, lider de piațǎ, cu o istorie de peste 27 de ani şi peste 8.000 de angajați şi colaboratori. -
Când paralelele se întâlnesc… și liderii sfidează infinitul! | EDITORIAL
Imaginați-vă o sală de concert într-o seară rece de toamnă. Lumina se așază blând peste instrumente, foșnetul publicului se domolește. Dirijorul urcă pe scenă, ridică bagheta și, pentru o clipă, privește spre sală. -
Energia schimbării. Cum transformă Distribuție Oltenia organizația pentru viitorul sustenabil
Transformarea energetică de azi nu se măsoară doar în megawați sau tehnologii inteligente. Se vede mai ales în oameni, în felul în care se adaptează, învață și duc mai departe energia schimbării.