
Cum transformi obiectivele vagi în indicatori măsurabili. Structură în trei pași
„Vreau să cresc pe social media”, „Să fim mai eficienți”, „Să avem o echipă mai unită”. Sunt obiective des (…)
„Vreau să cresc pe social media”, „Să fim mai eficienți”, „Să avem o echipă mai unită”. Sunt obiective des (…)
În multe organizații, stabilirea obiectivelor de business urmează o logică ce ține mai degrabă de ambiție, presiune (…)
Pe hârtie, ai bifat tot: carieră solidă, promovări succesive, o rețea profesională influentă, diplome, poate chiar (…)
Luna aprilie e în plin avânt, dar în multe echipe, Q2 începe cu o senzație deja familiară: obiectivele au fost (…)
Pentru mult timp, succesul a fost o pantă. Ceva de urcat, treaptă cu treaptă: funcții, cifre, reputație, validări. (…)
Toți vrem să „facem ce ne place”. Dar nu e întotdeauna clar ce înseamnă asta. Și nici cum ajungi acolo. Uneori, (…)
Ai un obiectiv mare, important. Poate vrei să lansezi un produs nou, să-ți crești afacerea, să scrii o carte sau (…)
Mentoratul inversat câștigă popularitate în organizațiile moderne. Angajații tineri împărtășesc cunoștințe cu (…)
Perioada finalului de an este una încărcată, atât pentru antreprenori, cât și pentru angajați. Cu toții trebuie să (…)