olimpiade
-
De regulă nu postez poze cu copiii mei în prima zi de școală. Pentru că nu exprimă bucuria autentică, ci cumva cel mult mulțumirea că a mai trecut un an și am ajuns sănătoși, din -
Ultima saptamana de inscrieri la Olimpiadele Comunicarii
Se aproprie data limita la care studentii sau masteranzii care isi doresc o cariera in Advertising, Relatii Publice sau Comunicare Politica se mai pot inscrie la cea de-a IX-a editie a Olimpiadelor Comunicarii. Si in acest an, ei vor putea lucra cu o serie de companii de renume sau politicieni importanti, pentru realizarea unor campanii de comunicare.
-
Ultimul refugiu al incompetentei
Vara aceasta a stat sub semnul Olimpiadei. Eu unul am privit cu interes participarea sportivilor nostri. Romania a avut succese, dar si dezamagiri. Cred ca sportul este cea mai buna metafora pentru viata de business, deoarece avem de-a face cu concepte, precum: performanta, rezultate, motivatie, echipa, conducere, coaching. Iata ce cred ca putem invata si translata in viata de business din experienta olimpiadei:
Recomandările editorilor
-
Holcim obține finanțare pentru captarea și stocarea în subteran a dioxidului de carbon din producția de ciment și var
Compania Holcim anunță că proiectul CCS Holcim România – Carbon Hub CPT01 a fost selectat pentru finanțare de către Fondul de Inovare al Uniunii Europene. -
Cum alegi o singură prioritate într-o săptămână cu 14 direcții
E mijlocul săptămânii și lista de sarcini nu s-a micșorat, ci s-a extins. Proiectele urgente s-au înmulțit, termenele s-au apropiat, iar calendarul arată mai plin decât la începutul săptămânii. În teorie, totul e sub control. -
Black Friday 2025: 1 din 7 români pregătește bugete de peste 5.000 de lei. Care va fi cel mai căutat produs
Black Friday rămâne unul dintre cele mai așteptate evenimente comerciale din România, cu o notorietate de peste 90%, arată studiul realizat de Kantar România în perioada premergătoare ediției 2025. -
Analiză cu prea multe date: Cum decizi ce scoți din dashboard, nu ce mai adaugi
Dashboard-urile de raportare au devenit un reflex în aproape orice companie. Toată lumea vrea „vizibilitate”, „claritate” și „date în timp real”. Și nu e un lucru rău. Problema apare când acestea devin tot mai aglomerate.