oportunitati de afaceri
-
Oportunitatile de afaceri trebuie cantarite cu atentie, astfel incat businessul pe care vrei sa il lansezi sa ofere un produs a carui cerere sa iti asigure profitul necesar pentru crestere si dezvoltare, informează wall-street.ro. -
Oportunităţile lui 2013. Stop hipermarketurilor! Bun venit magazinelor de proximitate!
După neaşteptata febră investiţională şi expansiunea retailerilor în formate din cele mai mici, anul 2013 pare să diversifice aria de oportunităţi. Investitorii în spaţii şi afaceri de retail şi-au aliniat cărucioarele de cumpărături şi privesc acum cu jind la formatele de proximitate, magazinele specializate şi cele on-line. Nu au fost uitate nici centrele comerciale, care din 2013 vor căpăta un nou suflu la inaugurări.
-
Mai sunt site-urile de reduceri o oportunitate de afaceri?
Anii 2010-2011 au reprezentat o perioadă de boom pentru afacerile cu site-uri de reduceri. Deşi la început companiile erau uşor reticente în a accepta să încheie un contract cu o firmă care le propunea să îşi vândă produsul la un cost redus pentru a căpăta imagine, cu timpul, această reticenţă a dispărut, iar numărul site-urilor cu astfel de oferte a crescut exponenţial. În prezent există pe piaţa locală sute de astfel de businessuri, la care se adaugă şi o serie de agregatoare de site-uri de reduceri.
Recomandările editorilor
-
Holcim obține finanțare pentru captarea și stocarea în subteran a dioxidului de carbon din producția de ciment și var
Compania Holcim anunță că proiectul CCS Holcim România – Carbon Hub CPT01 a fost selectat pentru finanțare de către Fondul de Inovare al Uniunii Europene. -
Cum alegi o singură prioritate într-o săptămână cu 14 direcții
E mijlocul săptămânii și lista de sarcini nu s-a micșorat, ci s-a extins. Proiectele urgente s-au înmulțit, termenele s-au apropiat, iar calendarul arată mai plin decât la începutul săptămânii. În teorie, totul e sub control. -
Black Friday 2025: 1 din 7 români pregătește bugete de peste 5.000 de lei. Care va fi cel mai căutat produs
Black Friday rămâne unul dintre cele mai așteptate evenimente comerciale din România, cu o notorietate de peste 90%, arată studiul realizat de Kantar România în perioada premergătoare ediției 2025. -
Analiză cu prea multe date: Cum decizi ce scoți din dashboard, nu ce mai adaugi
Dashboard-urile de raportare au devenit un reflex în aproape orice companie. Toată lumea vrea „vizibilitate”, „claritate” și „date în timp real”. Și nu e un lucru rău. Problema apare când acestea devin tot mai aglomerate.