orange romania
-
Orange România a transformat o inițiativă ambițioasă într-o experiență memorabilă de echipă: parcurgerea integrală a traseului Via Transilvanica, lung de aproape 1.600 de kilometri, într-o singură zi. Proiectul a reunit peste 380 de angajați organizați -
Monica Ionescu. Femeia-lider și cele două pălării magice cu care zi de zi își joacă rolurile
Absolventă a Facultății de Management și a unui Master în Managementul Investițiilor, în cadrul Academiei de Studii Economice din București, Monica Ionescu lucrează la Orange din anul 2000, când s-a angajat ca Junior Accountant în -
Companiile din România s-au întrecut în discursuri la Speakings Corporate Cup
Data de 21 iunie a fost ziua vorbitului în public pentru mediul de business din România, când reprezentanții unor companii de top din România au urcat pe scena Speakings Corporate Cup. Cei 20 de speakeri -
Când angajaţii sunt, la rândul lor, clienţi
Pentru a conecta compania cu angajații și pentru a susține un dialog continuu şi un mediu de învățare, Orange a construit o comunitate virtuală participativă şi de gamificare, numită E-voice, în care colegii adaugă informații anonime. Transformarea proceselor de resurse umane a fost construită pe principiul “ascultă și raspunde nevoilor esențiale ale angajaților”. Cu proiectul Listen & Respond, Orange România a câştigat premiul HR Club la categoria Strategie de Resurse Umane. -
Jean Francois Fallacher, confirmat la conducerea Orange România până la 1 iulie 2017
Jean Francois Fallacher a fost confirmat la conducerea Orange România până la 1 iulie 2017, printr-o hotărâre publicată în Monitorul Oficial. Consiliul de Administratţie al Orange România a hotărât, în data de 19 mai din acest an, să confirme, cu unanimitate de voturi, mandatul lui Jean Francois Fallacher ca director executiv (CEO) al companiei. -
Cum arată, de fapt, angajatorul perfect
Pentru al treilea an consecutiv, Orange România a primit certificarea de angajator de top – Top Employer 2015. Este singura companie de telecomunicaţii din ţara noastră care a obţinut această distincţie. Ce înseamnă însă angajator de top? Un proces de recrutare în etape, o perioadă de integrare a angajaţilor noi, un program special pentru managementul carierei, „academie internă” pentru vânzări şi, nu în ultimul rând, un nou sediu cu spaţii special amenajate pentru relaxare. -
Relocare “mobilă” în stilul 3 în 1
Operatorul de telefonie mobilă Orange România s-a mutat în casă nouă, unde și-a adus aproape jumătate din angajaţii de la noi din ţară. Astfel că, 1630 de persoane au fost relocate în sediul de pe strada Gara Herestrău, o clădire eco-friendly. -
Cum se răsplătesc relaţiile de durată
Orange România adaugă noi beneficii programului de loializare pentru abonaţi, prin care aceştia sunt răsplătiţi pentru timpul petrecut în reţea. Astfel, clienţii primesc o combinaţie unică de avantaje în funcţie de vechime, de tipul şi de valoarea abonamentului. Avantajele de care pot beneficia sunt grupate în patru categorii: Hello (0-2 ani), Smile (2 - 4 ani), Enjoy (4 - 8 ani) şi Trust (peste 8 ani).
-
Robert Cialdini la festivitatea de absolvire a Academiei de Vânzări Orange
Un proiect internaţional adaptat exigenţelor locale
Academia de Vânzări face parte dintr-un proiect internaţional al grupului France Telecom implementat în 11 ţări care oferă angajaţilor şi partenerilor posibilitatea ca în urma parcurgerii programelor locale şi a unui examen final să obţină o certificare recunoscută la nivel de grup. Programul integrat a constituit o experienţă de învăţare şi dezvoltare pentru participanţi care, în funcţie de nivelul lor de performanţă curent, cantitativ şi calitativ, au avut de parcurs un traseu de instruire personalizat necesităţilor lor.
-
Jean-Francois Fallacher, numit CEO al Orange Romania de la 1 iulie
Orange Romania a anuntat numirea oficiala a lui Jean-Francois Fallacher in pozitia de Chief Executive Officer al companiei, incepand cu 1 iulie 2011. Actualul CEO, Thierry Millet, care ocupa de sase ani aceasta pozitie, va reveni in Franta, unde va coordona o serie de activitati in cadrul Grupului France Telecom - Orange.
-
Orange Romania nu este de vanzare!
In momentul de fata grupul France Telecom-Orange nu planuieste sa isi vanda operatiunile din Romania. Declaratia oficiala a venit astazi "in urma lipsei de acuratete a informatiilor aparute in presa referitor la posibila vanzare a unor operatiuni din Europa", dupa cum motiveaza un comunicat media din partea operatorului. Redam integral informatia.
-
PROVOCARI PE PIATA TELECOM IN 2009
Piata telecomunicatiilor este inca in dezvoltare, desi specialistii cred ca a atins un anumit nivel de maturitate. Profitul pe care-l inregistreaza, numarul clientilor, competitia si mai ales serviciul de portabilitate lansat anul trecut ii determina pe operatorii de telefonie sa-si imbunatateasca ofertele si sa-si schimbe strategiile de atragere sau loializare a clientilor. In ce directie se indreapta piata de telecom in Romania, care este numarul clientilor care au migrat de la un operator la altul si cum ii va afecta pe clienti Legea 298/2008 sunt provocarile cu care debuteaza anul 2009.
Recomandările editorilor
-
Holcim obține finanțare pentru captarea și stocarea în subteran a dioxidului de carbon din producția de ciment și var
Compania Holcim anunță că proiectul CCS Holcim România – Carbon Hub CPT01 a fost selectat pentru finanțare de către Fondul de Inovare al Uniunii Europene. -
Cum alegi o singură prioritate într-o săptămână cu 14 direcții
E mijlocul săptămânii și lista de sarcini nu s-a micșorat, ci s-a extins. Proiectele urgente s-au înmulțit, termenele s-au apropiat, iar calendarul arată mai plin decât la începutul săptămânii. În teorie, totul e sub control. -
Black Friday 2025: 1 din 7 români pregătește bugete de peste 5.000 de lei. Care va fi cel mai căutat produs
Black Friday rămâne unul dintre cele mai așteptate evenimente comerciale din România, cu o notorietate de peste 90%, arată studiul realizat de Kantar România în perioada premergătoare ediției 2025. -
Analiză cu prea multe date: Cum decizi ce scoți din dashboard, nu ce mai adaugi
Dashboard-urile de raportare au devenit un reflex în aproape orice companie. Toată lumea vrea „vizibilitate”, „claritate” și „date în timp real”. Și nu e un lucru rău. Problema apare când acestea devin tot mai aglomerate.