pastel
-
Managerii de brand și profesioniștii de marketing care vor să își provoace gândirea strategică și să își conducă brandurile spre creștere sunt așteptați marți, 16 iunie, la workshopul „Cum să devii un client mai bun”, în cadrul Brand Managers Summit. -
O simfonie de printuri și tonuri diafane de la YOKKO
Primăvara anului 2015 se anunță una plină de grație, eleganță și feminitate pentru doamnele YOKKO! Colecția de primăvară cuprinde o gamă variată de modele de bluze, rochii, fuste și sacouri în tendințele sezonului. Prin această colecție celebrăm lumina soarelui, renașterea și armonia naturii. De aceea, nuanțele predominante sunt cele dulci, calde: bej, roz nud, mentă, pastel. -
Fă-l pe recrutor să vrea cu orice preț să te angajeze
Perioada cea mai călduroasă a anului s-a instalat. O perioadă în care s-ar putea spune că organizațiile au cam pus pe „holding” recrutările. Cu toate acestea, foarte multe persoane își caută un loc de muncă și nu au de gând, și nici nu-și pot permite, să amâne până la toamnă (atunci când mai toate companiile își deschid porțile pentru noi oameni) acest proces.
-
Dana Nae Popa, antreprenor: „Nu ne-am fi pus pe picioare propriul business dacă am fi fost apreciate de superiori”
La 31 de ani, Dana Nae Popa conduce, împreună cu Ioana Mucenic (30 de ani), o agenţie de PR şi comunicare cu o echipă de 30 de angajaţi şi cu o vechime de opt ani în piaţă. Pastel a luat fiinţă pe când cele două tinere erau studente, în ultimul an de facultate.
Decizia de a porni un bussiness împreună, pe cont propriu, a venit în urma a două experienţe nefericite, în postura de angajat. Au pornit cu un buget de 200 de euro, în primul an au lucrat de acasă, de pe laptop, şi cu timpul au construit un business care a ajuns anul trecut la o cifră de afaceri de un milion de euro.
-
PR&Ad Fair oferă oportunități de angajare
PRIME România, asociaţia studenţilor la Relaţii Publice şi Comunicare, vă invită la cea de-a șasea ediţie PR&Ad Fair. Evenimentul se va desfăşura pe 7 şi 8 aprilie, la Colegiul Național „Gheorghe Lazăr” din București.
-
Rebranding pentru agenţia "pastel"
Grupul de firme Pastel Group sărbătoreşte anul acesta 5 ani de activitate şi îşi reuneşte toate serviciile sub umbrela amplă a marketingului experienţial şi sub denumirea comună de "pastel". Agenţia "pastel" devine astfel agenţia de comunicare integrată ce oferă experienţe complete de brand.
-
Limbajul culorilor
In ultimele decenii, s-au facut tot felul de studii in jurul culorii si chiar s-au dezvoltat tratamente ale unor afectiuni bazate pe terapia prin culoare. Este incredibila complexitatea acestui subiect, cu atat mai mult cu cat exista o multitudine de factori care influenteaza alegerea unei culori. Indiferent de clima, varsta sau pozitionare geografica, este foarte important sa tineti cont de regulile imaginii profesionale. Culorile in nuante inchise sunt cele mai potrivite mediului de afaceri, acestea accentuand autoritatea celor ce le poarta. Desigur ca este recomandata asortarea acestora cu nuante deschise, pastel, pentru a da luminozitate trasaturilor dumneavoastra.
Recomandările editorilor
-
Investiții în comunitate: cele mai performante proiecte CSR din România în 2025
The Azores Sustainability & CSR Services anunță lansarea celei de-a VII-a ediții a Community Index, cel mai complex ranking anual dedicat proiectelor de investiții în comunitățile din România. -
Care sunt cele mai performante orașe din România în 2025
Cluj-Napoca își consolidează și în 2025 poziția de oraș-lider în România, potrivit celei de-a doua ediții CITY INDEX, analiza amplă realizată de Institutul pentru Orașe Vizionare (IOV). -
Studiu Forvis Mazars: 70% din datele vitale ale unui business se află în procesul de payroll
Aproximativ 70% din datele critice pentru funcționarea unei companii trec prin sistemele de payroll, de la salarii și beneficii până la coduri fiscale, pontaje și informații despre centrele de cost, rezultă din noul studiu lansat de Forvis Mazars. -
Peste 80% dintre români urmăresc influenceri. Ce așteptări au de la ei | STUDIU
81% dintre adulți urmăresc în continuare influenceri, o cifră stabilă față de anul trecut. Această stagnare indică o piață matură: publicul există în continuare, dar atenția este mai greu de câștigat arată studiul InfluenceMe 2025.