pepsi
-
Puține branduri reușesc să capteze imaginația consumatorilor atât de puternic încât să devină sinonime cu energia, prospețimea și tinerețea. Pepsi este una dintre aceste rarități. Dar de unde vine, de fapt, acest nume atât de -
Pepsi în Venezuela: To the Prison!
Cu toate că cea mai cunoscută reclamă a Pepsi spune „To the Airport!”, în Venezuela replica potrivită ar fi „To the Prison”. Asta pentru că, angajați ai Empresas Polar, producătorul local al cunoscutei băuturi, au fost arestați pentru încetarea producției. -
GolinHarris a transformat Pepsi în moneda de schimb a verii
De la Sibiu până la Cluj-Napoca, din Vatra Dornei până în Constanţa, trei grupuri de prieteni au străbătut România timp de 7 zile, plecând la drum doar cu Pepsi, într-o campanie semnată de agenția de relații publice GolinHarris. „Ia-ţi vara în cap – Pleacă la drum doar cu Pepsi!” a fost invitaţia adresată tuturor iubitorilor Pepsi. Promovarea campaniei a fost susţinută de un weekend experimental, în care mai multe echipe de bloggeri şi-au luat vara în cap şi au plecat prin ţară, încercând să obțină totul prin doze de Pepsi. Echipele au pornit în aventura verii pe 30 iulie, în urma unei competiţii desfăşurate pe pagina Facebook Pepsi, în care s-au înscris peste 265 de echipe.
-
Program de Internship la Pepsi
PepsiCo România a dat startul programului de internship “Butterfly Effect”, aflat la cea de-a patra ediție. 20 de tineri talentați vor fi selectați pentru prima etapă a programului, iar cei cu cele mai bune performanțe vor petrece perioada verii într-unul din departamentele Resurse Umane, Operațiuni, Marketing, Vânzări, Financiar sau IT.
-
Coca-Cola și Pepsi, nevoite să își schimbe rețeta
Companiile Coca Cola și PepsiCo sunt nevoite să își modifice rețeta de fabricare a băuturilor răcoritoare pentru a intra în legalitate în California, după ce Center of Science in the Public Interest a anunțat că aditivul 4-methylimidazole (4-MI sau 4-MEI), folosit în formula culorii de caramel, ar fi cancerigen.
-
Media Image se extinde in Moldova
Media Image Group, companie care activeaza in domeniul monitorizarii de presa si al analizelor de continut media, a deschis recent propriul birou in Republica Moldova. Astfel, Media Image devine prima companie romaneasca de profil care isi extinde activitatea pe alte piete din regiune.
-
Ultimul castigator la concursul Cariere!
Castigatorul celui de-al cincilea exemplar al cartii „O aventura incredibila”, scrisa de Aviad Meitar, este participantul nr. 77 - Iulia Boiu.
-
Concurs: Castiga cartea fondatorului Pepsi in Romania
Cititorii care se aboneaza la newsletterul portalului cariereonline.ro pot castiga unul din cele 5 exemplare ale volumului „O aventura incredibila”. Cartile vor fi insotite de autograful autorului, fondatorul Pepsi in Romania, Aviad Meitar (foto).
-
„O extraordinara calatorie”
Aviad Meitar, fondatorul companiei Pepsi in Romania, a lansat cartea „O extraordinara calatorie”. Fara a avea experienta in domeniul bauturilor racoritoare si fara a ne cunoaste tara, Meitar si colegii lui si-au dorit inca de la inceput sa cucereasca piata.
-
Catalin Lascu: "If you can imagine it, you can achieve it"
Un om ocupat, vesnic sub presiunea timpului. Orarul curselor aeriene ii este mai familiar decat programul de scoala al copiilor. L-am gasit greu, intr-o fereastra de timp smulsa agendei. Am descoperit un caracter puternic, o evolutie cu metoda. Un adevarat om de cariera: Catalin Lascu - Franchise & Marketing Manager PepsiCo International, Romania, Bulgaria, Moldova.
Recomandările editorilor
-
Semnele tăcute care arată că o echipă s-a decuplat de la cultura companiei
O echipă nu se îndepărtează de cultura organizațională peste noapte. De obicei, procesul este lent, aproape invizibil. El începe mult înainte ca performanța să scadă. Primele semne nu apar în rapoarte, ci în... -
EXCLUSIVJason Zickerman, CEO TAB: Fii sincer, arată-te vulnerabil, învață de la ceilalți și vei deveni liderul care îți dorești
După mai bine de 25 de ani de experiență internațională cu The Alternative Board (TAB), Jason Zickerman, CEO-ul global al organizației, privește cu entuziasm și realism intrarea pe piața din România. -
Peste 80% dintre români urmăresc influenceri. Ce așteptări au de la ei | STUDIU
81% dintre adulți urmăresc în continuare influenceri, o cifră stabilă față de anul trecut. Această stagnare indică o piață matură: publicul există în continuare, dar atenția este mai greu de câștigat arată studiul InfluenceMe 2025. -
Cum setezi un sistem de evaluare care nu adaugă muncă inutilă și nici tensiune
Puține procese interne provoacă mai mult stres decât cel de evaluare a performanței. Pentru unii angajați, e momentul în care se simt judecați; pentru unii lideri, e o etapă birocratică în plus.