pepsico
-
PepsiCo, unul dintre liderii globali ai industriei de produse alimentare și băuturi, a inaugurat o nouă linie de îmbuteliere a băuturilor în doze în cadrul fabricii din Dragomirești-Deal. -
Cum reușesc marii angajatori să atragă tinerii în fabrici: Cazul PepsiCo
Cu o investiție de 137.000 de dolari, PepsiCo a construit un centru de training de ultimă generație dedicat studenților și angajaților, localizat în cadrul fabricii de băuturi din Dragomirești-Deal.
Într-o miercuri dimineață de la finalul -
PepsiCo inaugurează un centru de training pentru studenți și angajați
PepsiCo, unul dintre liderii globali în industria alimentară și a băuturilor, a deschis un centru de training modern în fabrica sa din Dragomirești-Deal. Investiția de 137.000 de dolari sprijină instruirea practică a angajaților și a -
Un fermier din Lunguleţu livrează de 12 ani cartofi pentru chips-urile Lay's
Familia Mirică din comuna Lunguleţu, cunoscută drept “patria cartofilor”, cultivă cartofi de peste două decenii, de 12 ani livrând exclusiv întreagă producţie către PepsiCo. Aceşti cartofi sunt folosiţi la realizarea chips-urilor Lay’s şi generează 60% din profitul pe care îl obţine fermă din Lunguleţu, cea mai mare dintre cele cu care colaborează gigantul american pe zona de sud a ţării, scrie WALL-STREET.RO. -
Butterfly Effect - sau cum îți lansează cariera PepsiCo
În ultimii șase ani, 120 de studenți au participat în program, dintre care 19 au rămas la PepsiCo, avansând până în poziții de manager. -
Cum creezi o organizaţie în care designul şi inovaţia pot înflori
© 2015 Harvard Business School Publishing Corp.
Mauro Porcini este Chief Design Officer-ul PepsiCo, primul care deţine această poziţie de director executiv responsabil cu designul. Din acest rol, supraveghează inovaţiile de design realizate pentru toate brandurile din portofoliul companiei conduse de CEO-ul Indra Nooyi. Conversaţia mea cu Porcini este redată mai jos, într-o formă concentrată. -
Cum îşi găseşte motivaţia în fiecare zi CEO-ul gigantului PepsiCo
În urmă cu câţiva ani, Indra Nooyi, CEO PepsiCo, era pe cale să fie dată afară de către investitorii companiei, însă după o perioadă de stagnare a preţurilor acţiunilor, gigantul din domeniul băuturilor răcoritoare a depăşit toate aşteptările privind veniturile şi profitul. Iată cum reuşeşte sefa companiei să se motiveze în fiecare zi, aşa încât să conducă cu succes gigantul Pepsico. -
Vrei să lucrezi la PepsiCo? Vezi ce trebuie să faci
PepsiCo România lansează cea de-a şasea ediție a programului de internship „Butterfly Effect”. Acesta se desfăşoară sub forma unui concurs pe site-ul dedicat evenimentului, unde studenţii şi masteranzii se pot înscrie până la data de 29 aprilie. Pe baza aplicațiilor, 20 de studenți vor fi selectați pentru sesiunea de internship din acest an, desfășurată în perioada mai - septembrie 2015. -
PepsiCo l-a promovat pe Călin Clej în funcția de Marketing Director pentru băuturi în 12 țări
Călin Clej, care a ocupat funcția de Senior Manager Marketing, PepsiCo East Balkans Beverages & East Europe Carbonated Soft Drinks Platforms, a fost promovat în poziția de Senior Manager Marketing pe aceeași regiune. -
A pornit ca profesor de fizică într-un sat sucevean. Acum conduce business-ul PepsiCo de 5 MLD. $ din Rusia
Silviu Popovici a pornit în carieră ca profesor de fizică într-un sat de lângă Suceava și, după un traseu de 25 de ani pe parcursul căruia s-a ocupat de la băuturi răcoritoare, lactate, mâncare pentru bebeluși până la medicamente, a ajuns în urma cu doi ani să conducă businessul de 5 miliarde de dolari al PepsiCo Rusia, cel mai mare jucător din industria rusească a bunurilor de larg consum. -
PepsiCo România dă startul celei de-a cincea ediții a programului de internship „Butterfly Effect”
În datele de 10, 14 si 15 aprilie vor avea loc sesiuni de comunicare găzduite de Academia de Studii Economice, Universitatea București și Universitatea Politehnică București. În cadrul acestor sesiuni, studenții vor avea ocazia să afle mai multe informații despre internship și despre companie, de la profesioniștii PepsiCo, dar și de la foști participanți la edițiile precedente ale programului „Butterfly Effect”. Până la data de 6 mai 2014 se acceptă aplicaţiile pentru cea de-a cincea ediţie a programului de internship.
-
Un român, premiat de PepsiCo pentru performanţa în vânzări la nivel mondial
Ovidiu Moţ, Territory Sales Manager al PepsiCo România, se află printre angajaţii premiaţi la nivel mondial pentru performanţele în vânzări în acest an. Ceremonia de premiere a avut loc pe 7 iunie la sediul central al PepsiCo din statul New York, SUA.
-
“Butterfly Effect” - Programul de internship care oferă şansa de a-ţi începe cariera într-o companie de top
PepsiCo derulează pentru cel de-al treilea an consecutiv programul de internship “Butterfly Effect”, un program 100% local, ce îşi propune selectarea de tineri talentaţi, urmată de dezvoltarea, filtrarea şi recrutarea acestora.
-
Pavlos Katsivelis, numit la conducerea PepsiCo
Pavlos Katsivelis va coordona in calitate de Business Unit General Manager cele doua divizii ale PepsiCo din Romania (Beverages si Snacks).
Recomandările editorilor
-
Semnele tăcute care arată că o echipă s-a decuplat de la cultura companiei
O echipă nu se îndepărtează de cultura organizațională peste noapte. De obicei, procesul este lent, aproape invizibil. El începe mult înainte ca performanța să scadă. Primele semne nu apar în rapoarte, ci în... -
EXCLUSIVJason Zickerman, CEO TAB: Fii sincer, arată-te vulnerabil, învață de la ceilalți și vei deveni liderul care îți dorești
După mai bine de 25 de ani de experiență internațională cu The Alternative Board (TAB), Jason Zickerman, CEO-ul global al organizației, privește cu entuziasm și realism intrarea pe piața din România. -
Peste 80% dintre români urmăresc influenceri. Ce așteptări au de la ei | STUDIU
81% dintre adulți urmăresc în continuare influenceri, o cifră stabilă față de anul trecut. Această stagnare indică o piață matură: publicul există în continuare, dar atenția este mai greu de câștigat arată studiul InfluenceMe 2025. -
Cum setezi un sistem de evaluare care nu adaugă muncă inutilă și nici tensiune
Puține procese interne provoacă mai mult stres decât cel de evaluare a performanței. Pentru unii angajați, e momentul în care se simt judecați; pentru unii lideri, e o etapă birocratică în plus.