personal branding
-
Pablo Ferreirós Bennett, senior consultant cu o experienţă de peste 12 ani în marketing, vânzări si strategie, intră în echipa Sfera Business. După ce a oferit training pentru echipe şi companii de top din peste 30 de ţări din întreaga lume, Pablo va susţine şi în România seminarii de Neuromarketing, Public Speaking, Personal Branding. -
5 tipuri de gândire care te îndreaptă spre succes
Cu toate că succesul este ceva greu de cuantificat și există multe feluri de a îl vedea, ne-am gândit să îți prezentăm câteva moduri prin care te poți apropia de acest „ideal”. Și cu ce poți să „atingi succesul” mai repede, ori mai ușor, dacă nu cu o gândire pozitivă? Revista CARIERE îți prezintă 5 moduri de a gândi care te vor ajuta în viață.
-
3 sfaturi pentru un personal branding puternic
„Vestimentația este un limbaj universal, instant. Ceea ce porți reflectă modul în care te prezinți lumii, mai ales în ziua de astăzi, când contactul uman are loc foarte rapid”, spunea Miuccia Prada.
Personal brandingul reflectă cel mai bine cine ești, ce dorești și ce faci. Prin urmare, „moda” este un business tool extrem de util, mai ales la un interviu de angajare.
Chiar dacă respecți un dress code, stilul personal trebuie să se reflecte în ținută, altfel, toți am fi trași la Xerox. Revista CARIERE îți prezintă 3 trucuri prin care te poți pune mai mult în valoare la un interviu. -
Robert Murray vine în România și te învață cum să îți creezi un brand puternic
Unul dintre cei mai apreciați experți internaționali în leadership și dezvoltare personală, Robert Murray revine în România la Enlightening Leadership Series, pe 19, 20 și 21 Octombrie. -
S-a lansat prima formulă completă de personal branding adresată femeilor din România
Saatchi & Saatchi Public Relations împreună cu Women Success Coaching a lansat Shero, prima formulă completă de personal branding dedicată femeilor din România. Programul are la bază metodologia REACH, lider mondial în domeniu și este special creat pentru femeile care își doresc să avanseze în carieră sau să își dezvolte afacerea fructificând conștient ceea ce au valoros de oferit.
-
Câștigătorul voucher-ului pentru atelierul de Personal Branding a fost desemnat
Câștigătorul concursului Personal Branding este Natalia Manolescu. Pentru a intra în posesia voucher-ului pentru atelierul practic de Branding personal și autopromovare oferit de revista CARIERE și Fundația Calea Victoriei, Natalia este rugată să dea un email cu datele de contact la adresa [email protected].
-
Câștigă un voucher la atelierul Branding Personal și autopromovare
CARIERE și Fundația Calea Victoriei oferă, prin tragere la sorți, un voucher pentru atelierul practic de Branding personal și autopromovare.
-
Seminarii si conferinte marca IAA
Prin inscrierea la Marketing Innovation Conference, eveniment ce are loc joi, 14 mai la IAA House, poti participa gratuit la seminarul Personal Branding - Reputatie profesionala, Imagine publica, Implicare si modele sociale, networking - elemente ale constructiei brandului personal.
Recomandările editorilor
-
Investiții în comunitate: cele mai performante proiecte CSR din România în 2025
The Azores Sustainability & CSR Services anunță lansarea celei de-a VII-a ediții a Community Index, cel mai complex ranking anual dedicat proiectelor de investiții în comunitățile din România. -
Care sunt cele mai performante orașe din România în 2025
Cluj-Napoca își consolidează și în 2025 poziția de oraș-lider în România, potrivit celei de-a doua ediții CITY INDEX, analiza amplă realizată de Institutul pentru Orașe Vizionare (IOV). -
Studiu Forvis Mazars: 70% din datele vitale ale unui business se află în procesul de payroll
Aproximativ 70% din datele critice pentru funcționarea unei companii trec prin sistemele de payroll, de la salarii și beneficii până la coduri fiscale, pontaje și informații despre centrele de cost, rezultă din noul studiu lansat de Forvis Mazars. -
Peste 80% dintre români urmăresc influenceri. Ce așteptări au de la ei | STUDIU
81% dintre adulți urmăresc în continuare influenceri, o cifră stabilă față de anul trecut. Această stagnare indică o piață matură: publicul există în continuare, dar atenția este mai greu de câștigat arată studiul InfluenceMe 2025.