personalizare
-
În perioada între 9 şi 12 octombrie, pavilionul B1 de la Romexpo, sub umbrela “All about visual communication” vor avea loc 3 expoziţii, 4 evenimente atrăgătoare şi 550 de branduri locale şi internaţionale – toate -
Aplicațiile mobile au luat un avans considerabil. De ce vrem ca telefonul mobil să arate ca noi
Telefonul mobil a depășit, de multă vreme, statutul de banală unealtă de comunicare, iar în zilele noastre a devenit o extensie a corpului nostru, un obiect pe care încercăm să-l customizăm după “chipul și asemănarea” noastră. -
Cum să fii un bun manager de producție
Producția la scară industrială are o istorie scurtă - puțin peste 200 de ani - marcată de trei perioade distincte: producția de masă, orientarea spre calitate a anilor '80 și epoca personalizării în masa ce coincide cu apariția internetului și globalizării.
-
Moda din Vest! MCA Grup a lansat cea mai hazlie uşă de garaj!
Producătorul de uşi de garaj MCA Grup a expus la Ambient Expo 2014 cea mai veselă uşă de garaj de fabricată până acum – o uşă secţională galbenă, cu un şoricel din inox aplicat manual. Există cerere pentru uşi de garaj personalizate, iar MCA şi-a propus să demonstreze astfel că poate oferi la comandă orice culoare din paletarul RAL, precum şi personalizare cu inserţii din inox.
-
Cărţile digitale şi noile haine ale împăratului
Traseul parcurs de Paul Balogh şi Cristian Dinu până la Readfwd, o platformă de cărţi digitale, pare complicat. Însă cărţile digitale personalizate la care lucrează acum ar putea simplifica lucrurile şi ar putea modifica felul în care citim şi învăţăm.
-
Disciplina firului roșu
De când ne știu – pe mine ca individ și pe noi ca societate – regulile au fost o problemă pentru noi. Ne simțim încorsetați permanent. „Creativitatea” noastră nativ-tradițională „suferă” permanent de tot ceea ce înseamnă norme/reguli/standarde etc. Nu putem accepta ceva fără a adapta. Nu putem aplica eficient fără un twist autohton. Un „La noi (în viața reală) e altfel” și avem liber la „îndoit” reguli și la personalizări miriapodice.
Recomandările editorilor
-
Poveste de brand. De la ce vine numele Pepco
Numele Pepco își are rădăcina în grupul sud-african Pepkor — un gigant al retailului de tip „value”, cu o istorie care începe în anii ’60 în Cape Town. -
Cinci certificări internaționale pentru profesioniștii din HR care vor să se specializeze în zona de compensații și beneficii
Cum poate creşte performanța angajaților prin componenta variabilǎ a pachetelor de compensații şi beneficii, cum se mǎsoarǎ corectitudinea unui sistem de comp&ben şi cum se construieşte o strategie de beneficii multianualǎ. -
Bianca Călburean, Siemens: Construim un mediu în care oamenii aleg să se întoarcă la birou pentru că își doresc, nu pentru că îi obligăm
Alegere, nu obligație. Pe acest principiu Siemens România își construiește întreaga strategie de-a face biroul din nou relevant. -
O soluție la un pas distanță: introducerea unui sistem de management al performanței în instituțiile publice | ANALIZĂ
Toată lumea vorbește despre reforma statului și de cât de importantă este ea. Toată lumea vorbește despre necesitatea introducerii unui sistem de management al performanței în instituțiile publice, similar cu cel din companiile private.