pesimism
-
Poate nu trebuie să privești partea bună a lucrurilor mereu. Însă pesimismul poate fi un instrument foarte puternic, dar doar dacă îl folseşti cum trebuie. Iată ce scrie Art Markman despre asta într-un material publicat -
Generaţia cu probleme
Problema cu actuala generaţie de tineri din România este că, în primul rând, nu există. Iar prin asta mă refer strict la problema în sine. Foarte mulţi tineri absolvenţi cu potenţial preferă să își înece amarul prin diferite stări de „procrastinare” cum ar fi diversele vicii sau, mai nou, diversele site-uri de socializare ori uitatul la seriale şi filme online. Ȋn felul acesta, primează orice alt fel de activitate în afară de ceea ce trebuie făcut.
-
Gândire pozitivă: cum să-ţi schimbi viitorul
Vrei să ai mai mult succes? Schimbă felul în care vezi lumea adoptând noi credinţe. Potrivit unui articol semnat de Geoffrey James pentru publicaţia www.inc.com, rezultatele pe care le avem în afaceri şi în viaţă sunt pur şi simplu produse al convingerilor noastre.
-
Managerii romani, pesimisti in privinta perspectivelor de angajare
Nivelul de incredere al managerilor in ce priveste perspectivele de angajare este in scadere, doar 10% dintre acestia anticipand noi recrutari, arata studiul Deloitte Business Sentiment Index (DBSI).
-
Romanii, cei mai pesimisti din lume in privinta lansarii unei afaceri
Doar 4,29% din populatia cu varsta intre 18 si 64 de ani din Romania era implicata anul trecut in lansarea unei afaceri sau conduceau si detineau o firma de mai putin de trei ani si jumatate, potrivit unui studiu la care a participat Universitatea Babes - Bolyai din Cluj-Napoca.
-
Jumatate dintre romani se asteapta la o inrautatire a pietei muncii in urmatoarele 12 luni
Jumatate dintre romani considera cresterea preturilor si inflatia principalele lor probleme, o treime considera ca impactul crizei asupra pietei muncii nu a atins apogeul, iar 48% se asteapta la o inrautatire a situatiei locurilor de munca in urmatorul an, potrivit unui Eurobarometru.
-
81% confidence vs. 18% pessimism
CEOs confidence might not be at its peak, but the executive managers believe in the economical recovery, which means that they have left behind the negativism. A moderate optimism is also revealed in the plans to increase companies’ personnel.
-
81% incredere vs. 18% pesimism
Desi increderea directorilor executivi nu se afla la cote maxime, ei cred intr-o revenire a economiei, aratand ca au lasat in urma gandurile sumbre. Un optimism moderat se manifesta si in intentiile de crestere a numarului de angajati in companii.
-
Optimism pesimist pe piata de recrutare
Asa cum observa deja specialistii, piata de recrutare nu este in cea mai buna forma. Drept dovada sta concluzia celui mai recent studiu al Manpower privind Perspectivele Angajarii de Forta de Munca care arata ca activitatea de angajare se face in continuare intr-un mod lent. 64% dintre angajatorii romani estimeaza ca nu vor efectua schimbari in ceea ce priveste forta de munca in trimestrul III din 2009.
Recomandările editorilor
-
Holcim obține finanțare pentru captarea și stocarea în subteran a dioxidului de carbon din producția de ciment și var
Compania Holcim anunță că proiectul CCS Holcim România – Carbon Hub CPT01 a fost selectat pentru finanțare de către Fondul de Inovare al Uniunii Europene. -
Cum alegi o singură prioritate într-o săptămână cu 14 direcții
E mijlocul săptămânii și lista de sarcini nu s-a micșorat, ci s-a extins. Proiectele urgente s-au înmulțit, termenele s-au apropiat, iar calendarul arată mai plin decât la începutul săptămânii. În teorie, totul e sub control. -
Black Friday 2025: 1 din 7 români pregătește bugete de peste 5.000 de lei. Care va fi cel mai căutat produs
Black Friday rămâne unul dintre cele mai așteptate evenimente comerciale din România, cu o notorietate de peste 90%, arată studiul realizat de Kantar România în perioada premergătoare ediției 2025. -
Analiză cu prea multe date: Cum decizi ce scoți din dashboard, nu ce mai adaugi
Dashboard-urile de raportare au devenit un reflex în aproape orice companie. Toată lumea vrea „vizibilitate”, „claritate” și „date în timp real”. Și nu e un lucru rău. Problema apare când acestea devin tot mai aglomerate.