pierdere
-
Sunt multe lucruri care nu ne ies așa cum vrem. Fie că este vorba despre pierderea unui client important, fie a locului de muncă, de o suferință fizică sau despre despărțirea de partenerul de viață, genul acesta de evenimente au prostul obicei să ne dea peste cap. Uneori avem partea noastră de vină, alteori, pur și simplu, n-am fi putut schimba cu nimic mersul lucrurilor. Important este să trecem mai departe și să găsim puterea de a încerca din nou. Ai căzut? Nu-i nimic, dar nu uita să te ridici! -
Telefon pierdut sau furat? Nici o problemă!
Telefonul a devenit o prelungire electronică a omului, iar dacă acesta se pierde sau este furat, o bună parte din noi dispare. Asta dacă nu știm să-l recuperăm. Pentru astfel de situații, echipa ThePhoneGeeks a EuroGsm prezintă câteva opțiuni de recuperare a telefonului, atât cu ajutorul aplicațiilor de urmărire, cât și pe baza informațiilor oferite de dispozitiv. -
Află cât de important este să nu atragi sau să te chinui să păstrezi orice fel de clienţi
© 2014 Harvard Business School Publishing Corp.
În funcţie de studiile în care ai încredere şi de industria în care lucrezi, cheltuielile pentru câştigarea unui nou client se pot plasa oriunde într-un interval în care sunt de 5 ori până la de 25 de ori mai mari decât cele necesare pentru păstrarea – sau retenţia - unui client existent. -
Un oligarh rus a pierdut 2,5 miliarde dolari in 18 ore!
Averea actionarului principal al companiei AFK Systema, Vladimir Evtushenkov, s-a redus in numai 18 ore, incepand de marti seara, cu 2,5 miliarde la 4,5 miliarde de dolari, reiese din Bloomberg Billionaires Index, care evalueaza in timp real patrimoniul miliardarilor lumii.
-
3 mituri care fac imposibilă gândirea strategică
© 2014 Harvard Business School Publishing Corp.
În forma sa cea mai simplă, gândirea strategică înseamnă să decizi, pe de o parte, pe ce oportunităţi ar trebui să îţi concentrezi timpul, oamenii şi banii, iar pe de altă parte, care sunt oportunităţile pe care ar trebui să le ignori. Napoleon Bonaparte, unul dintre cei mai mari gânditori strategici din istoria omenirii, a sintetizat acest tip de gândire în felul acesta: „ca să concentrezi o forţă superioară într-un anumit loc, trebuie să exerciţi o economie de forţe în alte locuri”. Dacă împăraţii francezi morţi şi despotici nu sunt pe gustul tău, Michael Porter, profesor la The Institute for Strategy and Competitiveness - ce face parte din Harvard Business School, a formulat-o în acest mod: „esenţa strategiei stă în a alege ce să nu faci”.
-
Elogiu adus monitorizării electronice a angajaţilor
© 2013 Harvard Business School Publishing Corp.
S-ar putea să crezi că este ceva legitim şi adecvat ca managementul să ia măsuri pentru a se asigura că angajaţii nu fură din locul în care muncesc dar, din câte se pare, nu toată lumea este de acord cu aşa ceva.
-
Un management concentrat exclusiv pe eficienţă „înăbuşă în faşă” inovaţiile revoluţionare
© 2013 Harvard Business School Publishing Corp.
Auzim zilele acestea multe comentarii despre modul în care marile companii eşuează în încercarea de a inova, dar adevărul este mai complicat. Multe companii excelează în crearea unor produse mai bune sau în perfecţionarea produselor existente, dar îmbunătăţirile acestea sunt aduse în mod progresiv şi „cu paşi mici”. Nu sunt genul de avansuri bruşte şi revoluţionare capabile să dea acel stimul viguros din care să rezulte o creştere considerabilă a vânzărilor şi a profitabilităţii.
-
Ei nu au reuşit. Industria bancară şi scheletele din dulap
Cum în sistemul bancar românesc peste 80% din active se află în proprietatea unor grupuri financiare europene, nu ar trebui să surprindă pe nimeni că, în majoritatea covârşitoare a cazurilor, acestea au dorit să-şi impună executivi străini.
-
Chiar se poate îmbunătăţi cultura de siguranţă?
Înainte de a scrie acest articol, am început să mă documentez în privinţa ultimelor accidente de muncă petrecute în România. O simplă căutare pe goolge mi-a reliefat o serie de evenimente legate de accidentele de muncă petrecute anul trecut.
-
Opt moduri în care ne irosim viaţa
O copertă recentă a revistei The New Yorker, în care tatăl facea o fotografie familiei sale - undeva pe o insulă idilică - iar cei din fotografie sunt preocupați exclusiv de telefoanele mobile, spune câte despre epoca în care trăim. "Una dintre cele mai dificile provocări cu care ne confruntăm în viață este să trăim pur și simplu în pielea noastră - să fim acum, aici, indiferent de locul în care ne aflăm", afirmă pe blogul lor, Marc și Angela Hack, doi specialişti americani în domeniul devoltării personale.
-
Sony anunță noi reduceri de personal în încercarea de a reveni pe profit după patru ani de pierderi
Kazuo Hirai, noul director general al Sony, intenționează să renunțe la aproximativ 10.000 de angajați, reprezentând aproximativ 6% din personalul la nivel mondial, informează Reuters. Această măsură face parte dintr-un plan menit să readucă gigantul japonez pe profit după patru ani de pierderi.
Recomandările editorilor
-
Semnele tăcute care arată că o echipă s-a decuplat de la cultura companiei
O echipă nu se îndepărtează de cultura organizațională peste noapte. De obicei, procesul este lent, aproape invizibil. El începe mult înainte ca performanța să scadă. Primele semne nu apar în rapoarte, ci în... -
EXCLUSIVJason Zickerman, CEO TAB: Fii sincer, arată-te vulnerabil, învață de la ceilalți și vei deveni liderul care îți dorești
După mai bine de 25 de ani de experiență internațională cu The Alternative Board (TAB), Jason Zickerman, CEO-ul global al organizației, privește cu entuziasm și realism intrarea pe piața din România. -
Peste 80% dintre români urmăresc influenceri. Ce așteptări au de la ei | STUDIU
81% dintre adulți urmăresc în continuare influenceri, o cifră stabilă față de anul trecut. Această stagnare indică o piață matură: publicul există în continuare, dar atenția este mai greu de câștigat arată studiul InfluenceMe 2025. -
Cum setezi un sistem de evaluare care nu adaugă muncă inutilă și nici tensiune
Puține procese interne provoacă mai mult stres decât cel de evaluare a performanței. Pentru unii angajați, e momentul în care se simt judecați; pentru unii lideri, e o etapă birocratică în plus.