
PR fără PR-ist: Strategii minime pentru afaceri mici, fără buget
Pentru multe afaceri aflate la început de drum, relațiile publice par un lux inaccesibil. Când fiecare cheltuială e (…)
Pentru multe afaceri aflate la început de drum, relațiile publice par un lux inaccesibil. Când fiecare cheltuială e (…)
Comunicarea publică s-a schimbat. Nu mai e suficient să ai un mesaj bine scris și să-l distribui către „toată (…)
Umorul poate fi un instrument puternic în PR și marketing, capabil să atragă atenția, să creeze conexiuni și să (…)
Oamenii s-au săturat de mesaje bine lustruite, dar goale de conținut. Publicul simte rapid falsitatea, așa că (…)
O companie nu este doar despre ceea ce vinde, ci și despre imaginea pe care și-o construiește în ochii publicului. (…)
Multe companii investesc resurse considerabile în relațiile publice externe, pentru că încearcă, pe bună dreptate, (…)
Relațiile publice sunt esențiale pentru imaginea și credibilitatea unei companii, știm cu toții asta, însă nu toată (…)
A fi antreprenor și a fonda un start-up de succes este cu adevărat dificil. Dacă ai în plan să dai naștere unei (…)
Revista Biz a lansat în data de 14 octombrie, rezultatele topului celor mai performante agenții de PR 2021. Aflat (…)