
Zilele în care compania nu are nimic de comunicat: Cum folosești liniștea fără să dispari
Nu orice zi aduce un produs nou, un parteneriat sau o declarație oficială. Companiile care comunică doar ca să (…)
Nu orice zi aduce un produs nou, un parteneriat sau o declarație oficială. Companiile care comunică doar ca să (…)
Nu toți liderii se simt confortabil în fața camerelor sau în interviuri. Uneori, refuzul vine din lipsă de timp, (…)
Companiile ajung, uneori, într-un moment în care confirmarea sau negarea unei informații ar genera consecințe (…)
Un comunicat tipic începe cu formule seci: „Compania X anunță…”. Jurnaliștii citesc zeci de texte similare zilnic. (…)
Multe companii tratează comunicarea ca pe o reacție punctuală: lansare de produs, schimbare de management, situație (…)
O strategie eficientă pentru companiile fără purtător de cuvânt presupune ca liderii să transmită personal mesajele (…)
În comunicarea de brand, tentația este mereu să spui cât mai mult: toate valorile, toate beneficiile, toate (…)
Povestea unui coleg care a rezolvat o criză în cinci minute. Un moment de improvizație care a salvat un eveniment. (…)
În organizațiile mari, comunicarea internă are canale dedicate, manageri specializați și un calendar bine pus la (…)