Praktiker
-
Omul de afaceri Omer Susli a vândut afacerea Praktiker către britanicii care dețin Brico Depôt România. -
Praktiker se implică în dezvoltarea profesională a studenţilor
Praktiker România susţine dezvoltarea profesională a studenţilor din anii terminali de facultate, care îşi doresc să înţeleagă mai bine oportunităţile şi modul de lucru dintr-o companie. Un prim pas în acest sens este proiectul dezvoltat în parteneriat cu asociaţia studenţească AIESEC – „Career after University”, desfăşurat recent în Bucureşti.
-
Praktiker răsplătește inventivitatea clienților cu 40.000 de lei. Cabral în juriul celor care va alege idei de 10
Lowe&Partners a creat campania de comunicare„Idei de 10” pentru aniversarea a zece ani de la lansarea în România a reţelei germane Praktiker. Campania îşi propune să încurajeze creativitatea românilor şi să promoveze ideile inedite ale pasionaţilor de DIY (do-it-yourself).
-
Praktiker Romania a obtinut 2,64 milioane lei, fonduri europene nerambursabile, pentru pregatirea angajatilor
200 de angajati ai Praktiker Romania vor beneficia de un program de pregatire in valoare totala de 5,57 milioane lei, din care 2,64 milioane sunt fonduri europene nerambursabile, acordate din Fondul Social European al Uniunii Europene, prin Programului Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013.
Recomandările editorilor
-
Holcim obține finanțare pentru captarea și stocarea în subteran a dioxidului de carbon din producția de ciment și var
Compania Holcim anunță că proiectul CCS Holcim România – Carbon Hub CPT01 a fost selectat pentru finanțare de către Fondul de Inovare al Uniunii Europene. -
Cum alegi o singură prioritate într-o săptămână cu 14 direcții
E mijlocul săptămânii și lista de sarcini nu s-a micșorat, ci s-a extins. Proiectele urgente s-au înmulțit, termenele s-au apropiat, iar calendarul arată mai plin decât la începutul săptămânii. În teorie, totul e sub control. -
Black Friday 2025: 1 din 7 români pregătește bugete de peste 5.000 de lei. Care va fi cel mai căutat produs
Black Friday rămâne unul dintre cele mai așteptate evenimente comerciale din România, cu o notorietate de peste 90%, arată studiul realizat de Kantar România în perioada premergătoare ediției 2025. -
Analiză cu prea multe date: Cum decizi ce scoți din dashboard, nu ce mai adaugi
Dashboard-urile de raportare au devenit un reflex în aproape orice companie. Toată lumea vrea „vizibilitate”, „claritate” și „date în timp real”. Și nu e un lucru rău. Problema apare când acestea devin tot mai aglomerate.