preferinte
-
Preocuparea pentru bunăstare capătă o importanță din ce în ce mai mare. Românii sunt tot mai atenți la echilibrul dintre muncă și viața personală, iar conceptul de wellbeing nu mai este doar un lux, ci -
6 sfaturi pentru a găsi cei mai potriviți și dedicați angajați pentru un start-up
Ai găsit o idee perfectă de afacere sau vrei să îți transformi pasiunea în job și ai hotărât că e momentul să înființezi un start-up. Poate mai ai prieteni sau cunoștințe care sunt alături de -
Ce poate spune culoarea telefonului despre oameni
Brand-urile de renume nu lasă nimic la voia întâmplării atunci când estevorba despre produsele care le reprezintă, iar producătorii de smartphone-uri sunt foarte atenţi la dorinţele clienţilor. Şi cum culoarea şi designul sunt esenţiale în acest caz, este de înţeles atenţia care li i se acordă. -
Cei mai doriți angajatori ai anului 2014. Află cine e mai iubit decât Google!
Oracle, Google, Microsoft, Continental, IBM, OMV Petrom, P&G, Coca-Cola, Vodafone, Orange, Renault România, BCR, HP, Emerson, BRD - Group Société Générale, Unilever, KPMG, Hella, Deloitte, Bosch sunt companiile în care tinerii visează să lucreze, potrivit ediției cu numărul nouă a studiului „Cei mai doriți angajatori”, dezvoltat de divizia de consultanță Brainspotting.
-
Managerii români preferă parteneri flexibili pe piața emitenților de tichete cu valoare
În contextul noilor prevederi legislative prin care angajatorii pot alege să acorde salariaților tichete de masă în format electronic, Chèque Déjeuner România a realizat împreună cu GfK România un studiu de percepție generală în legătură cu emiterea, distribuirea și utilizarea tichetelor de masă. Cercetarea evidențiază criteriile după care se ghidează companiile românești în colaborarea cu emitentul de tichete de masă.
-
Cum să construieşti o cultură „rapidă şi agilă”
© 2014 Harvard Business School Publishing Corp.
Din anul 2009, Adam Bryant a intervievat sute de lideri aflaţi în poziţia de CEO, pentru rubrica „Corner Office” din New York Times. În luna aceasta, el îşi publică cea de-a doua carte scrisă pe baza acelor interviuri: „Quick and Nimble: Lessons from Leading CEOs on How to Create a Culture of Innovation”. El a povestit, pentru Harvard Business Review, despre motivele pentru care cultura unei companii este mai importantă decât strategia sa – şi despre unele dintre tacticile inovatoare pe care le-au utilizat liderii aflaţi în funcţia de Chief Executive Officer pentru a sprijini crearea unei culturi a performanţelor înalte.
-
Timpul liber la români. Preferinţe, aşteptări, consum
S-a lansat un nou studiu pe piaţa din România: Timpul liber la români. Preferinţe, aşteptări, consum, cel de-al şaselea raport de cercetare în sistem sindicalizat realizat sub umbrela Smark Research. Acesta este realizat de eResearch în luna mai 2012 şi răspunde la întrebări importante pentru branduri din perspectiva comunicării cu publicul ţintă în timpul liber, momentul în care acesta este cel mai deschis către mesaje.
Recomandările editorilor
-
Este tehnologia un factor decisiv în retenția Generației Z? Adrian Popescu, TotalSoft: Dacă brandul tău e atractiv, oamenii vin. Dar dacă aplicația prin care interacționează este greoaie și învechită, nu rămân
Generația Z nu mai privește aplicațiile de la birou ca pe simple instrumente de lucru, ci ca pe o extensie a culturii instituției, iar experiența digitală poate înclina decisiv balanța între a accepta sau a refuza un job. -
Cum arată transformarea unei organizații cu 8.000 de oameni care țin România în mișcare: cazul FAN Courier
Cum duci mai departe spiritul unei organizații antreprenoriale, lider de piațǎ, cu o istorie de peste 27 de ani şi peste 8.000 de angajați şi colaboratori. -
Când paralelele se întâlnesc… și liderii sfidează infinitul! | EDITORIAL
Imaginați-vă o sală de concert într-o seară rece de toamnă. Lumina se așază blând peste instrumente, foșnetul publicului se domolește. Dirijorul urcă pe scenă, ridică bagheta și, pentru o clipă, privește spre sală. -
Energia schimbării. Cum transformă Distribuție Oltenia organizația pentru viitorul sustenabil
Transformarea energetică de azi nu se măsoară doar în megawați sau tehnologii inteligente. Se vede mai ales în oameni, în felul în care se adaptează, învață și duc mai departe energia schimbării.