
Cum să scrii un comunicat de presă care nu sună ca un comunicat de presă
Un comunicat tipic începe cu formule seci: „Compania X anunță…”. Jurnaliștii citesc zeci de texte similare zilnic. (…)
Un comunicat tipic începe cu formule seci: „Compania X anunță…”. Jurnaliștii citesc zeci de texte similare zilnic. (…)
Relația cu presa nu este doar despre promovarea succeselor și trimiterea unor comunicate optimiste. Uneori, vei fi (…)
Time – o prestigioasă publicație fondată în 1923 și inițial condusă de către nu mai puțin prestigiosul magnat Henry (…)
Pe întreg teritoriul Germaniei, 39,3 milioane de persoane sunt cititoare de publicaţii cotidiene în (…)
Se aniversează deja 25 de ani de la stabilirea de către Organizația Națiunilor Unite a Zilei Mondiale a (…)
Cultura antreprenorială puternic dezvoltată se datorează în principal presei și evenimentelor de profil care (…)
Știi melodia aia obraznică, al cărei refren suna cam așa: „Let’s get physical”? Ei bine, după (…)
Oamenii de afaceri nu mai pun preț pe aparițiile în presă. Doar 16% dintre respondenții unui studiu despre (…)
Deputații britanici nu mai sunt obligați să poarte cravată la reuniuni, după cum relatează AFP. Matt Dathan, de la (…)